Aparthotel Entreplayas ***

Entreplayas
8,4

8 reviews over Aparthotel Entreplayas in het Nederlands

feenstra, 22-7-2006

Heerlijk rustig met geen annimatie's.

Mooie tuin en heerlijke zwembaden.

Gereisd familie in juli 2005

Wendy, 7-7-2005

Heerlijk rustig complex, met een mooie tuin en een mooi zwembad. In het appartement zat een nieuwe keuken met alles er op en eraan. Ideaal voor een vakantie met een baby.

Het strand, het haventje en de supermarkten zaten zeer dichtbij. Toen we er eenmaal waren was het een perfecte vakantie.

De heen reis viel erg tegen, een tussen stop op Ibiza en een lange transfer met de bus. We vertrokken om 15.00 van Schiphol en we waren er pas na 22.00 uur.

Gereisd anders in juli 2005

Fam. Reinen, 14-2-2005

Wij zijn vorig jaar, eind mei, hier geweest. Ons dochtertje was toen anderhalf. We hadden een 3-kamer appartement op de begane grond en daardoor een heerlijk groot terras/gras tot onze beschikking, veel privacy dus. Het app. was groot en redelijk schoon, maar met de bekende gebreken als slechte bedden, druppende verkalkte kranen en een slecht zittende bedbank. We hebben de zwembaden bijna voor onszelf gehad 2 weken, het water was wel steenkoud maar de bedjes lagen prima. Geen 4 sterren dus, misschien net aan 3. 't Haventje was prima voor s'avonds een kop cafe con leche maar Ciutadella was liefde op t eerste gezicht! (bus stopt voor de deur, ideaal, ong. 15 min.)
Gereisd anders in februari 2005

Joya, 5-8-2004

Wij zijn hier op vakantie geweest met twee kinderen en vonden het een heerlijk complex. Lekker rustig, wij hadden juist voor dit complex gekozen omdat er geen annimatie was. Heerlijk rustig en drukte kon je vinden in het haventje van Cala'n Bosch. De schoonmaak van de appartementen was heel goed, dagelijks schone handdoeken enz.Een van de betere comlexen waar wij hebben gezeten de afgelopen jaren. Wel is het aan de prijzige kant. Wij hadden 14 dagen lang een auto gehuurd en dat is echt een aanrader zo kun je iedere dag andere strandjes en baaitjes opzoeken want daar zijn er heel veel van op Menorca. Een schitterend eiland.Kortom topvakantie!
Gereisd anders in augustus 2004

kees, 5-8-2004

wij hadden van dit app veel meer verwacht kamers waren groot ruim en mooi maar zwembad was niet kindvriendelijk met 4 parasols op hele bad die ook nog kapot waren dit is gewoon asiociaal kinderen verbranden heel snel en een kinderbad met een rand van ongeveer 30 a40 cm voor dat je in het water kwam voor de kleintjes gevaarlijk geen restaurant (wel snacbarretje) en lopen naar haven (centrum) moest op autoweg paden waren niet op te lopen met wagens het haventje wel gezelig en lekkere restaurants. app is voor de rest rustig en wel schoon maar er word helemaal niks georganiseerd en dat is voor kinderen absoluut niet aan te raden zonde voor veel geld krijg je allen een mooie kamer en dat is het eigenlijk niet wat er aangegeven word in de boekjes wel mooie vakantie gehad maar aan te raden is toch een andere acomodatie dat is eigenkijk wat bijna iedereen zei op dat app
Gereisd anders in augustus 2004

Melanie, 29-7-2004

Entreplayas zijn mooie appartementen. Wij hadden een driekamer appartement met 2 badkamers, balkon en ook nog een dakterras. De appartementen zijn ruim en schoon en hebben airco wat toch echt wel aangenaam is in de zomermaanden. De service is prima elke dag schone handdoeken enz. Er zijn twee heerlijke zwembaden in een prachtig aangelegde tuin. Het appartment is ons bijzonder goed bevallen en behoort zeker tot de betere die wij de laatste jaren bezocht hebben.
Gereisd anders in juli 2004

kees, 16-3-2004

ik heb dit geboekt met 2 kinderen en een 3 k app genomen in totaal met zn vieren zijn er nog tips waar we naar toe kunnen en of we iets moeten weten over omgeving of app lekkere restaurants bijv of iets dergelijks
Gereisd anders in maart 2004

n. de Neef, 11-9-2003

Ruime, schone apartementen rond een mooie tuin met zwembaden. Op loopafstand strand, supermarkt en eetgelegenheid. Op 5 minuten loopafstand het centrum met voldoende restauranten. Ideaal voor ouders met jonge kinderen. Voor de oudere jongeren is er niets te beleven.
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Entreplayas in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Entreplayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Entreplayas scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.