Appartement Cel Blau

Appartement Cel Blau
Cel Blau
8,4

12 reviews over Appartement Cel Blau in het Nederlands

Prachtig parkje waar je helemaal tot rust komt!

Adinda, 7-8-2017

Mooi parkje, goed onderhouden. Erg gastvrij, er is van alles dat je gratis kunt gebruiken tijdens je verblijf zoals een wasmachine, bbq, koelbox, parasol etc. Op het parkje is het lekker rustig, tussen 14 en 16 uur mag er niet gezwommen worden. Voor kleine kinderen is het ideaal. Eiland is erg leuk, zeker de moeite waard om een auto te huren en het eiland te verkennen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

minnen, plussen en siësta

CSMHK, 26-6-2017

Prachtig groen park, vriendelijke zeer behulpzame beheerster, inrichting accommodatie wat verouderd, je moet zelf schoonmaken, supermarkten op 3 minuten lopen, geen park voor wat grotere kinderen,klein strandje op 20 minuten lopen, leuke haven met veel horeca op 10 minuten lopen, eigenlijk een park om tot rust te komen. Wij huurden twee weken een auto en hebben het hele eiland bekeken, wat zeker de moeite waard is als je interesse hebt in de geschiedenis van het eiland. Het strand van Son Bou is fantastisch en loopt langzaam af in zee. Mahon is niet zo bijzonder, Ciutadella is top, Sant LLuis (ja met dubbel L) is zeker de moeite waard om te bezoeken en na al deze uitstapjes vonden wij het heerlijk om weer terug te komen bij onze accommodatie waar rust heerst en waar we genoten van de prachtige tuin en het zelf schoon moeten maken van ons onderkomen voor lief namen. Ga niet tussen 14.00 u. en 17.00 u. een stadje bezoeken want die zijn uitgestorven tussen die tijd.
Gereisd met partner in juni 2017

Een heerlijke plek voor jong en oud!

Nely de Jong, 16-4-2017

Het is een kleinschalig goed verzorgd complex met veel privacy. (Kleine) kinderen kunnen zich goed vermaken in het zwembad en rondom het vakantiehuis in de mooie tuin. De bungalows zijn goed ingericht voor een zomervakantie en supermarkten en bushalte bevinden zich op paar minuten loopafstand. Wandelen naar de haven waar veel horeca gelegenheden zijn en naar het strand is goed te doen.Er heerst rust op het terrein, ook en vooral 's avonds.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cel Blau bij:

Fijne locatie voor een rustige vakantie

marcel kooyman, 27-7-2015

Klein complex (24 appartementen), relaxte sfeer. Wel allemaal wat verouderd qua interieur. Vriendelijk personeel wat heel attent is. Ligt in een rustig deel van Cala n Bosch, op 10 minuten lopen ligt het kleine strand, wat winkeltjes en veel goeie restaurantjes. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Rustig complex

Fam met kids, 26-8-2013

Mooi gelegen app. complex,in een rustige wijk. 15 min lopen naar het kleine strand en het haventje met de vele restaurantjes.Het huisje is schoon bij aankomst en wordt 1x per week schoongemaakt en 2x in de week handdoeken

Genoeg supermarkten in de buurt en buiten het complexeen groter zwembad met glijbaan, ballenbak en trampolines, voor veel kids fun.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Rustig paradijsje

Xenatas, 1-6-2012

Rustig en schoon appartementencomplex. In Cala 'n Bosch veel toeristische voorzieningen en een leuk haventje met terrassen. Wij zaten in een van de kleinere bungalows aan het zwembad. De bungalow was ruim genoeg en goed ingericht al had het kookgerei misschien wat uitgebreider gekund. De beheerster, mevrouw Pellela, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prima week gehad voor een prima prijs.
Gereisd met partner in mei 2012

Perfect bungalowpark Cel Blau

Nicole van Leeuwen, 7-3-2011

Heerlijke vakantie gehad bij Cel Blau. Prachtig complex met prima zwembad, goed ingerichte huisjes, mooi aangelegd met stukken gras. Ideaal voor een vakantie met een baby van 8 maanden. Die kon heerlijk slapen terwijl wij in de zon konden liggen voor het huisjes op het gras of even snel een duik in het zwembad konden nemen. Daarnaast was het ideaal om onze pas kruipende baby lekker op het gras te laten rondkruipen. Wat ons in het bijzonder is opgevallen is dat we GEEN kakkerlakken hebben gezien. Zowel bij Cel Blau niet als op het hele eiland niet; terwijl we dit wel gewend waren op Gran Canaria. Verder vonden wij Menorca en Cala'n Bosch niet bijzonder; bij te zien en te doen. En hetgeen we hebben gezien van het eindland vonden we niet bijzonder.
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

een heerlijke vakantie gehad

M.Hubbers, 27-9-2010

We zijn een week geweest met 6 volwassenen en een een kleine meid van 16 maanden. De locatie is rustig en om de 6 persoonsbungalow is veel ruimte, zodat de kleine veilig kon rondscharrelen. De inrichting is eenvoudig, maar gezellig en de hele keuken inventaris is in goede staat. Alles is heel en voldoende. Een waterkoker ontbrak. Een perculator is te klein voor Nederlandse koffiedrinkers.

De bedden zijn goed en je slaapt er heerlijk in.

Er zijn geen kakkerlakken! Er wordt 1x per week netjes schoon gemaakt. Zou 2x mogen met zoveel personen.

De gastvrouw is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wat ze belooft, dat doet ze.

Dit was wel de laatste week om te gaan. Na ons geen gesten meer en veel voorzieningen zullen na deze week sluiten.

Gereisd met vrienden in september 2010

geweldig

marion, 12-9-2010

De app. zijn volledig ingericht en worden erg goed schoongemaakt.

Alles is op loopafstand.

Zeker een aanrader voor je vakantie

Gereisd met partner in september 2010

daniflor, 25-7-2005

Juni 2004. Fantastische vakantie gehad!!! Hadden een 3k. bungalow achterin op het park, lekker rustig. Goed huis, het enige waar we last van hadden waren KAKKERLAKKEN en dat is minder!!!!!! Schijnt erbij te horen in Spanje, maar ik kan er maar niet aan wennen! Hadden incl. auto geboekt, wat wij wel een must vonden, omdat het eiland zo MOOI is. Eind augustus weer naar dit mooie eiland, maar dan op een ander plekje.
    Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cel Blau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cel Blau in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cel Blau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cel Blau scoort een 8.39 uit 10 op basis van 12 reviews.