Bungalow Ses Porxades **

5,3

Matig

6 reviews over Bungalow Ses Porxades in het Nederlands

Madeleine, 21-12-2005

In de zomer van 2003 hebben wij hier twee weken gezeten. Het was een leuke vakantie maar dat kwam met name door de gezelligheid met de buren en de perfecte busverbinding naar Ciutadella.

Het huisje was sumier gemeubileerd en n iet echt schoon. De doucheproblemen komen ons bekend voor.

Het complexje ligt niet echt fraai. Het zwembad vertoonde bij ons aan het eind van de eerste week kuren, dus wij zijn uitgeweken naar het complex van de buren.

De herinneringen aan de vakantie zijn positief, maar de accommodatie was geen topper.

Ik heb het ook niet meer in de gids voor zomer 2006 zien staan.

Gereisd anders in december 2005

marsha gritters doublet, 3-11-2005

Marsha en Paul

Wij zijn 2-10-2005 daar geweest en hebben het heerlijk gehad.Het is er heelijk rustig,het huisje is wel een beetje aan vernieuwing toe maar is erg knus.Je kan een mooie wandeling maken naar het stadje Cituadellia wat overigens een erg leuk plaatsje is.Wij vonden het eiland Menorca een uitstekende vakantie plaats als je van natuur en rust houdt.O'ja en een gezellige poezen familie maakte het voor ons nog eens extra gezellig.

Gereisd anders in november 2005

Daniflor, 25-7-2005

Wij zijn hier in juni/juli 2003 geweest. De inrichting van de bungalow was nogal gedateerd, maar verder prima. Je moet het wel treffen met je buren omdat er maar 6 huisjes zijn. Wij hebben, ondanks dat we 2 weken op een mierenhoop hebben gewoond, toch een supertijd gehad en de kinderen vonden het ook geweldig. Ga dit jaar weer naar dit schitterende eiland maar dan op een andere plek in een andere plaats. Er is zoveel meer moois op Menorca.
        Gereisd anders in juli 2005

christa, 17-7-2005

Wij hebben hier niet gezeten, wij zaten in Marivent wat prima was. We izjn hier wel gaan kijken. Het zag er vreselijk uit. Je zit aan de straat, hutje mutje met 6 apartementen, op elkaars bord te kijken. Een piepklein zembadje. We hoorden van mensen dat de douche bijna geen water gaf en het zwembad ijskoud was. We spraken per toeval iemand van Toeristiek die er net geweest was. Ze vertelde dat je gebruik kunt maken van de faciliteiten van het hotel ernaast, alleen dat is verkocht en stond nog leeg! Wisten de mensen helemaal niet. Ze konden dus niet naar dat zwembad of die bar. Wij waren blij dat we voor Marivent hadden gekozen!
          Gereisd anders in juli 2005

S. Vis, 23-5-2005

Wij zijn in juni 2003 daar op vakantie geweest. Bij binnenkomst gaf het ons een armoedige indruk. Zwembad wel oke maar in de tweede week half leeggelopen doordat er een watertank onder de grond kapot gesprongen was. Voor mooie stranden moet je naar Cala Galdana of Son Saura of Cala Bosch. Als je winkeltjes wilt gaan bekijken moet je zeker wel een 10 tot 15 minuten lopen voordat je in Los Delfines bent (een dorpje verderop). Verder is er weinig te doen en te beleven in Cala'n Blanes.
            Gereisd anders in mei 2005

Jos & Lieke, 20-9-2003

Bungalows zijn goed ingericht. Bestek en pannen zijn blijkbaar aangevuld, want deze zijn nu wel ruim aanwezig. (lees bovenstaande opmerking)

Douchen geeft wel een probleem, daar er bijna geen druk op de waterleiding staat.

Zwembad bij de bungalows is niet groot, maar wel schoon en perfect voor kinderen.

Verder prima bungalows. Op loopafstand van het "centrum" en van het strand.

Voor een mooi strand moet je echter naar Santa Galdana. (Neem voor een aantal dagen een huurauto.)

Bushalte & supermarkt liggen op steenworp afstand.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Ses Porxades in Cala en Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Ses Porxades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Ses Porxades scoort een 5.33 uit 10 op basis van 6 reviews.