Appartement Los Delfines Apartamentos(SunConnect) ****

Appartement Los Delfines Apartamentos(SunConnect)
Los Delfines  Apartamentos(SunConnect)
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Delfines Apartamentos(SunConnect) bij:

8 reviews over Appartement Los Delfines Apartamentos(SunConnect) in het Nederlands

Geweldig!

Anoniem, 5-8-2016

Fantastisch resort!

Dit was onze 4e keer op Menorca maar dit hotel was echt super. Personeel is echt heel erg vriendelijk. Voor onze kinderen was er wel weinig te doen, meer entertainment voor de kleinere kinderen, maar hoe dan ook hebben ze zich er vermaakt.

Wij waren wel de enige Nederlanders daar, op wat Duitse en Spaanse gezinnen na, is de rest van de bezoekers Engels.

Kamers zijn mooi, bedden zijn goed en er is gratis airco.

Mooie baaien op loopafstand van het resort, winkeltjes in de buurt en een aquapark tegenover, wat zeker de moeite waard is om een keer te doen.

Eten was super, heel veel keus en echt heerlijk.

Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
SunConnect Apartamentos Los Delfines team, comercial, 10-8-2016

Dear Anoniem

We are deeply grateful for your review! It makes us very happy that we could offer you wonderful holidays and meet your demands.

We’re delighted to hear about your very positive perceptions regarding food, rooms and our staff. Your kind and motivating words will be shared with the whole team – thanks for that!

We would highly appreciate to welcome you again and remain with warm regards,

SunConnect Apartamentos Los Delfines team

fantastische plek maar nooit meer

Vlutters, 19-9-2009

Verblijf is heel goed, maar s'avonds zeer veel lawaai van interthement en bingo voor het Engelse publiek. Dat is de reden dat we er nooit meer naar toe gaan. Ook moeten ze de lift eens nakijken, bij elke tourbeurt een geweldige dreun en dat is zeer vervelend en storend midden in de nacht als de bingo is afgelopen en de stroom Engelsen op gang komt.
Gereisd met partner in januari 2009

een vakantie ,veel te duur voor wat je krijgt

fam meijer, 27-8-2009

wij zaten in de app los delfinus en ja de prijs voor een week was veel te hoog en dat noemden ze dan een last minute er zou aico zijn tegen betaling maar geen airco maar een waaier tegen betalinge voor ons koste eze waaier 15,00 euro en voor onze buren 35,00 euro ??? wij vonden dat het water van de zwembaden vies waren en de diepte van de baden ook vreemd op plekken kon je ineens staan en 25 cm weer totaal niet de bedden zijn veel te hard en de kamers erg klein de kasten voor je kleding stinken erg

en het sanitair is erg verouderd en vies het babybadje is helemaal afgebladerd van de verf en je krijgt dan roest en het matras is schuimmet een platic laag en die is zo stuk dat te vies s op je kind op te laten slapen

om een lang verhaal kort te maken we hebben een leuk vakantie gehad maar dat complex word geen tweede keer onze keus zeker niet maar de omgeving is super

en een aanrader is cuoire een eettentje daar kun je goed eten en de kinderen kunner er goed en veilig spelespelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

E&J, 9-9-2007

Aan de buitenkant ziet deze accomodatie er goed uit, precies zoals in de reisfolders. Echter, de appartementen zijn sterk verouderd, erg klein en zien er ronduit smoezelig uit! Dit past dus niet bij het exterieur, en voelt dan ook als een deceptie. Absoluut geen 3-sterren, zo was er geen airco, geen blinderingsgordijnen, 2 schamele, vieze pitten in de "keuken", het babybedje was ronduit schandalig: jaren 60 verroest met doorgezakt, dun, goor matrasje en zo verder.

Wij zijn de volgende dag vertrokken en hebben onze vakantie omgeboekt!

Gereisd familie in september 2007

richard, 7-8-2007

een leuk park met genoeg te doen, alleen 95% engels.appartementen wel wat verouderd maar niet storend. eten was goed in het centrum voor een normale prijs. het ritueel met de ligbedden was iedere morgen weer een lachwekkende vertoning. hebben wel een hele leuke vakantie gehad maar een auto huren is toch wel een must, het is een prachtig eiland. kinderen van 4 en 9 jaar wilden niet naar huis, dat zegt genoeg
Gereisd familie in augustus 2007

van der Park, 10-7-2007

We zijn net terug van een week vakantie op het park Los Delfines. Mooie zwembaden, lekker eten.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Dit park is aan te raden.

Gereisd familie in juli 2007

A.Bakker, 22-3-2006

Zeer slecht hotel met onvriendelijke personeel!

Slecht eten en vies! Wel een mooie ligging! ongeveer +/- 50 meter van mooie baaien

Apparetementen waren kaal en ongezellig.

ook waren ze vrij vies. gezellig dorpje met veel winkeltjes en restaurentjes. op het park zelf groot zwembad maar te weinig ligbedden (S'morgens stonden om half 8 al mensen klaar om ligbedden in te pikken). In de restaurantjes in de omgeving ontzettend lekker eten en heel vriendelijk personeel en heel kindvriendelijk. bij de receptie o het park spreken ze zeer slecht engels. ook moet je erg lang wachten voordat je je kamer krijgt!

leuk voor een weekje weg maar niet langer.

er zijn in de omgeving wel leukere accomomaties te boeken! Dit park is niet aan te raden.

Gereisd familie in augustus 2005

bakker, 17-3-2006

Leuk zwembad en savonds animatie

Heeeel Veel engelsen.

daar moet je tegen kunnen

savond veel herrie op binnenplaats vooral na shows

oorzaak drank.

2 kamer appartement.

Bedbanken in woonkamer niet geschikt voor gemiddelde (lange nederlanders).

Plaatsje veel te doen en kindvriendelijke ook in restaurants enzo .uit eten niet duur en soms erg lekker.

Geen zandstranden alleen rots plateaus in de buurt

Algemeen leuke uitvalsplaats

Gereisd familie in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Delfines Apartamentos(SunConnect) in Cala en Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Delfines Apartamentos(SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Delfines Apartamentos(SunConnect) scoort een 7.36 uit 10 op basis van 9 reviews.