7,1

21 reviews over Bungalow Cala'n Bruch in het Nederlands

water van het zwenbad verontreinigd

Tine, 14-9-2008

Dit was de vierde keer dat wij , 2 volwassenen en twee tieners, op dit parkje verbleven.

Het is nu wel erg achteruit gehold. Slecht en defect sanitair. kasten en lades waarvan de deurtjes kapot zijn. Het zwembadwater wordt niet gereinigd. Mijn oudste zoon heeft er een oorontsteking van opgelopen, met een bacterie die hardnekkig bleek te zijn. We zijn met hem naar een clinic geweest, waar de dokter onze vemoedens bevestigde: hij had het opgelopen in verontreinigd water. Achteraf lieten ouders hun nog niet zindelijke kinderen zonder luier in het zwembad spelen.

Gereisd anders in juli 2008

Afgrijselijk

Timmermans, 14-8-2008

Verroest en loszittend sanitair, geen correcte inrichting, nog geen fluitketel of koffiezetapparaat.

Geen airco, wel mieren in alle kamers, zelfs in bed. Afvallend stucwerk. Heel veel luiduchtige Spanjaarden in hun twintiger jaren. Het zwembad wordt niet onderhouden met als gevolg een ziekenhuisopname voor mijn zoontje i.v.m. een moeilijk te bestrijden bacterie!!

De schoonmaak is 1 x per week en dat slechts zwabberen op de vloer, verder wordt er niets schoongemaakt!!

Kortom weggegooid geld en veel ellende!!

Sud-tours , dit kan niet meer anno 2008!!!

Gereisd anders in augustus 2008

Heerlijk huisje!

Jack Jansen, 28-7-2008

Rustig gelegen in een dorpje 2km van het strand. Geen zwembad, maar wel een woeste tuin, een balkon en een dakterras. De eigenaar (?) heeft wandelkaarten, boekjes, toeristische info, etc. achtergelaten. In de omgeving niet alleen strand, maar ook veel te zien en wandelmogelijkheden (maar je hebt wel een auto nodig).
Gereisd anders in juli 2008

Slingerland, 14-6-2008

Wij zijn eind mei 12 dagen naar deze plek geweest.

De bungalow was zo vochtig dat we bijna allemaal verkoude zijn geworden en na terug komst allemaal ziek zijn geweest. Heel jammer hoor.

Aan onze bungalow was heel veel mis. De bedden waren echt uit het jaar nul, de horren voor de ramen vielen bijna allemaal uitelkaar. De keuken was voor kabouters gemaakt en de koelkast en vriezer werkte niet naar behoren.

De plek is echter prima, wij hadden uitzicht op zee.

Dit maakte veel goed, maar voor de rest zullen wij het niemand aanraden. Alles moet eigenlijk worden opgeknapt. Een acht persoonshuisje moet ook spullen hebben voor acht welke ook heel zijn.

Zelfs de terrasstoelen waren stuk en de tafel buiten enz enz. Lampjes die het niet deden.

Alemaal niet echt van levensbelang, maar als je als reisorganisatie aangeeft dat we op deze plek op de toplokatie zitten, moet dit terug te vinden zijn in de staat van het park en de bungalows ( Je vraagt je anders wel of hoe de rest dan moet zijn!)

Ellen en Loura, 14-6-2008

We zijn net terug, en hebben enorm genoten! Leuke bungalow, veel ruimte voor 2 personen, Alles was aanwezig, zelfs een nieuwe magnetron.

Ligging is subliem, uitzicht op zee, de plateaus en zelfs Mallorca..... Supermarkt heel dichtbij, "centrum"een paar minuutjes lopen. Fietsen gehuurd en mooie tochten gemaakt. Absoluut een aanrader!!!

Gereisd anders in juni 2008

E. van Malland, 13-5-2008

Zeer eenvoudige accomodatie met zeer slecht uitgeruste keuken!! Fornuis en oven werkten niet en over potten en pannen zal ik maar niets zeggen.

Bedden extreem hard, doorgelegen binnenveer matrassen.

Schoonmaak en linnen prima!

Ligging complex: zeer rustig en aan mooie cala!

M. van Heumen, 13-5-2008

prima ligging, wat slechte staat huisje afbrokkelend plafond en badrand, slechte bedden

J.Vernhout, 8-5-2008

Heerlijke vakantie gehad. Het eiland is schitterend, leuk om een fiets te huren en het eiland vanaf de fiets te ontdekken. Vooral naar het zuiden naar de verschillende "cala's". Zorg ervoor dat je er na 1 mei bent want daarvoor is er nog veel gesloten. In de mei periode staat het eiland vol bloemen. Er is genoeg te ontdekken, voor leuke tips, kan je me mailen.
Gereisd met vrienden in mei 2008

W. Roke, 7-5-2008

Bungalows liggen rustig aan een mooie Cala. Winkels, restaurants en bars op loopafstand. Huren van een auto is aan te raden om de vele mooie plekken op het eiland te ontdekken. Bungalow niet schoon en de inrichting is karig. Handdoeken 2x en lakens 1x vervangen in 1 week. Voor gezinnen met hele kleine kinderen niet geschikt vanwege ligging aan de Cala.
Gereisd anders in april 2008

Jack Jansen, 6-5-2008

De recenties van vorig jaar (2007) over de slechte staat van de huisjes zijn wij het niet mee eens. Het meubilair heeft betere tijden gekend, maar alles was schoon (3x schoongemaakt in 1 week!) en heel. Huisjes zijn flink groot, en liggen aardig om een zwembadje heen.

Als je met eigen vervoer gaat is het belangrijk te weten dat je "Cala'n Bruch" meestal (in het catalaans?) gespeld ziet als "Cala en Brut", dat scheelt een hoop zoeken:-)

Gereisd anders in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cala'n Bruch in Cala en Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cala'n Bruch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Cala'n Bruch scoort een 7.05 uit 10 op basis van 21 reviews.