7,1

7 reviews over Bungalow Martha Villas in het Nederlands

Wat een sof! Nooit meer!

Jill, 28-3-2010

Ik (vrouw, 50+), was hier met mijn bejaarde moeder (80+). Eerst zaten wij ook in bungalow 3. Mijn slaapkamer was een kinderkamertje, met een kinderstapelbed en een klein kinder-garderobekastje. Het stapelbed was veel te krap voor een volwassene. Na 2 dagen ben ik op de grond gaan slapen en heb geklaagd bij Touroperator. Pas na een week konden we verkassen naar een andere, grotere bungalow. Dit is ook de bungalow die je op de foto's ziet de kleine bungalow staat niet op de site). In de tweede bungalow zaten kakkerlakken, die door gaten bij de toiletpot naar binnen kwamen. Dat betekende: geregeld op kakkerlakkenjacht! Volgens mensen die hier al eerder geweest waren, was dit het jaar daarvoor ook al het geval.

Er was weinig privacy. Er waren veel jonge kinderen; vaak was er erg veel lawaai, waaraan gezien de ligging van het complex nauwelijks te ontkomen viel. T.v. moest apart gehuurd worden en was duur.

Al met al: teleurstellend en een veel te hoge prijs voor het gebodene.

Gereisd met partner in juli 2009

heerlijk rustig

sanna, 6-12-2009

wij zijn een aantal keer in martha villas geweest. Het is een rustig complex met maar vier huizen en die delen 1 zwembad. Je zit dus nooit met veel mensen bij het zwembad. De meeste mensen gaan overdag naar het strand. Het stadje is heel rustig en dichtbij. Eten niet te duur en de stad met de bus echt heel goed te doen. Wel de boel goed afsluiten en verstoppen want er is wel ingebroken in het complex. Verder prima basic (geen luxe). Prijs kwaliteit verhouding vind ik heel slecht. Het is eigenlijk te duur voor wat je krijgt.
Gereisd familie in januari 2009

rustige vakantie

Sanna, 18-1-2009

Wij zijn een keer of drie naar Martha Villas geweest, dat zegt wel wat over hoe het er was. Heerlijk rustig bij het zwembad omdat er maar vier huisjes zijn. Lekker dobberen op het water. Het strand is 100 meter verderop en naar mijn mening viezig, niet echt super. Het stonk er ook een beetje. Maar huur wat fietsen (kun je vlakbij huren) of een auto en je kan ergens anders heerlijk zitten. Achter de huisjes is een rots waar je heerlijk kan duiken, snorkelen en zwemmen in zee. Daar is werkelijk helemaal niemand. Prachtige visjes en super helder water. Heel leuk om een keer mee te maken. Kinderen vonden het er heerlijk. Leuke goedkope restaurantjes, ook met zwembad erbij waar je dan kan zwemmen. Erg leuke omgeving. Er zijn mooie plekjes om te bezoeken. Ciutadella de stad is ook heel erg leuk (met de bus heen, 200 m. verderop is de bushalte). Kortom: heerlijke vakantie. Zeker met kinderen (maar hou ze in de gaten bij het zwembad)
Gereisd familie in juli 2005

Leuke plek

Douwe, 29-9-2008

Wij hebben ons prima vermaakt in de Martha Villa's (nr 2). Hoewel de huisjes redelijk basic zijn uitgevoerd, is het er prima toeven. Wij waren met onze dochter van 7 maanden oud en dat was goed te doen. Ik ben het eens met Alex, dat je toch de meeste tijd buiten doorbrengt en de inrichting binnen van minder groot belang is. Alles was aanwezig en in goede staat. Verder is het zwembad ideaal, de supermarkt op loopafstand en het strand dichtbij. Verder is een auto huren om het eiland te verkennen een goede optie. Met de bus (lijndienst) kun je overigens Ciutadella prima bereiken. Hoewel het een kleinschalig complex is, heb je toch voldoende privacy. Uiteraard loop je de buren wel eens tegen het lijf, als je dat niet wilt is een vrijstaand huis met eigen zwembad misschien een beter idee. Wij hebben een goede tijd in Cala Blanca gehad.
Gereisd anders in augustus 2008

Prima plek!

Alex, 15-7-2008

Martha Villa's is een absolute aanbeveler, als je zelf je vakantie in je hand wil hebben. Bungalow (4) meer dan voldoende ingericht (niets kapot of in slechte staat) voor een vakantie lekker buiten aan het zwembad en strand. Geen luxe inrichting, je zit toch buiten! Harde bedden is een kwestie van smaak, maar al het noodzakelijke is er.

Perfecte locatie met voldoende privacy op steenworp afstand van zee (zeezicht en een perfecte zonsondergang vanaf je eigen terras). 100 meter naar rechts: strand, barretjes en restaurants. 100 meter naar links barretjes, restaurants én supermarkt.

Cala Blanca is een heel rustig plaatsje, zonder het echte massatoerisme van Cala'n Bosch en Cala en Blanes. Wil je dat, dan moet je daar boeken.

Huur een auto, bezoek de verschillende (zeer afwisselende) strandjes en toeristische plekjes of restaurantjes en je hebt een perfecte vakantie!

2 keer per week handoekenwissel en 1 keer per week lakenwissel.

Kortom, je zou haast zelf zo'n huisje willen hebben.

Gereisd anders in juli 2008

Dick Boek, 8-5-2007

Inderdaad: rustig eiland, vandaar dat we deze reis bewust gekozen hadden. Zaten ook in nr. 3. Minieme inrichting en uitrusting, 'koude' verlichting, pijnlijke zit/slaapbank. Douche: afwisselend harde/zachte straal uit lullige douchekop, na 4 minuten werd het water steeds kouder, dus een bad nemen kon bijna niet. Bij aankomst: gootsteendeurtje viel er uit, koelkast deur ook (werd volgende dag gerepareerd). Gasfles leeg bij aankomst: werd na telefoontje meteen in orde gemaakt. WC liep de hele week doorZag er allemaal wat tweedehands en ongeinteresseerd uit helaas. Bedoeld voor 6 personen, maar er waren maar drie eetstoelen en 4 tuinstoelen (die dan maar binnengezet, we ware met zijn 3-en). Zwembad bij je voordeur: heerlijk. Er waren twee huisjes bezet: de onze en degene die tegen ons aangebouwd was (waarom niet de overkant?). Als alles bezet (4 huisjes) zou zijn, was het wellicht wat benauwd op het kleine terrein.

Eigenlijk te veel betaald, vind ik.

Gereisd met partner in mei 2007

menorca, 29-9-2006

In september 1 week in Martha Villas gezeten. Wij zaten in bungalow nummer 3 en hier was de huiskamer zeer klein. Deze lag ook direct aan het zwembad dus altijd oppassen geblazen met kleine kinderen. Tevens vond ik het te kleinschalig. Je zat meteen bij elkaar "op de lip" en altijd verplicht om een praatje te maken. Verder was er in Cala Blanca helemaal niets te doen en zat je een hele avond alleen in een restaurant. Maar misschien lag dat ook wel aan het tijdstip, einde vakantieseizoen.
Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Martha Villas in Cala Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Martha Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Martha Villas scoort een 7.14 uit 10 op basis van 7 reviews.