Bungalow Maribel ***

Maribel
8,2

6 reviews over Bungalow Maribel in het Nederlands

Debie, 8-6-2005

er werden inderdaad handdoeken bij het zwembad gelegd, dat was wel minder, maar het complex op zicht was heel leuk, en voor kinderen al helemaal, iedere avond werd er wel wat georganiseerd, en vlakbij het complex was een leuke cocktailbar waar iedere avond live muziek werd gespeeld. Ik vond het een hele mooi vakantie, en vooral met kinderen in het ideaal
    Gereisd anders in juni 2005

Patrick en Luciënne, 25-4-2005

In augustus 2002 geweest. We vroegen om rustige plek. We kregen een van de 3 bungalows net buiten het complex en waren daar de enige bewoners! Bungalow was ruim. Strand is ca. 200 meter lopen. Bij het zwembad van Maribel worden wel handdoekjes gelegd dus daar zou je vroeg voor moeten opstaan. We vonden het eten niet zo lekker en hadden gelukkig alleen logies geboekt!
      Gereisd anders in april 2005

Manon Noordegraaf, 10-7-2004

Wij zijn net terug uit menorca en verbleven in een bungalo van maribel de bungalow zijn erg groot en perfect voor een vakantie met kleinere kinderen onze kleine meid heeft heerlijk in de riante voor en achter tuin kunnen spelen die goed af te sluiten was zo dat ze niet kon weglopen verder is alles op een steenworp afstand de supermarkt het zwembad bars restaurants etc een paar min puntjes zijn luidruchtige bar aan de overkant tot 1uur s.nachts geen airco in toch wel warme bungalow geen kindrstoel terwijl die wel beloofd was verder top vakantie gehad
        Gereisd anders in juli 2004

Annemiek, 16-1-2004

Wij hebben een top-vakantie gehad in Maribel. Aan alles is te merken dat men op Menorca erg is ingesteld op gezinnen.Het eiland is sowieso prachtig; glooiend en groen. Jammer dat het strand van het dorp niet zoveel voorstelt, klein en druk, maar bij het zwembad van het complex was het, mits in bezit van een van de schaarse parasols, prima uit te houden. Het Maribel restaurant en (vooral de paëlla)is prima. De mate van entertainment voor de kids is lekker gedoseerd (alleen 's ochtends en daarna pas weer om 21.00 uur 's avonds)en wordt verzorgd door de Nederlandse Astrid.

Wat mij betreft gaan we dit jaar weer.

Gereisd anders in januari 2004

Astrid, 14-1-2004

Goede prijs ,kwaliteits verhouding.Vriendelijk personeel,grote bungalows.Goede bestemming voor in het voor en najaar.
            Gereisd anders in januari 2004

Andre, 8-9-2003

Tijdens ons verblijf in juli 2003 was het erg heet, net als op veel andere plaatsen in Europa. De bungalows van Maribel hebben echter geen airco. Erg jammer, want de inrichting is top, mooie tuin aan de achterzijde, 3 slaapkamers boven en een badruimte met ligbad.

Vriendelijke Nederlands sprekende receptiemedewerkers en 's ochtends en 's avonds leuke animatie voor de kinderen. Entertainster Astrid verdient een pluim. Zij kwam zelfs onze zoon in het ziekenhuis opzoeken in Ciuatadella, toen hij er 3 dagen moest blijven.

Ook een prima zwembad met meestal voldoende ligbedden, maar niet altijd genoeg parasols.

Enige minpuntje: 's avonds door de tegenover liggende restaurants tot 01.00 uur lawaai.

Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Maribel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Maribel in Cala Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Maribel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Maribel scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.