Hotel Gran Hotel Soller *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Hotel Soller bij:

1 review over Hotel Gran Hotel Soller in het Nederlands

dit nooit meer

declerck daniel, 22-8-2012

. De minpunten: een hotel zonder leiding : enkele voorbeelden : meermaals s'morgens bij het ontbijt werd er tee gemaakt van het water waar de eieren in hard gekookt waren.Onmiddelijk stelt men dan de vraag : wat gebeurt er achter de schermen in de keuken ? Als ge na 9u30 kwam dan waren de croissants weg en werden niet meer bij gevuld. Voor een paar eitjes te bakken kon je rekenen op een wachttijd van 14 minuten. trouwfeest en wat . Dit hotel beschikt over 38 kamers en aan het zwembad waren er maar 3 parasols en 15 ligstoelen.. Hoe dat die mensen daar aan 5 sterren gekomen zijn is voor mij een totaal raadsel :ik zou voor dit 5 sterren een 4 op 10 geven , moest het bij de categorie van 4 sterren staan dan zou ik een 7 geven op 10 .Wij hadden een prijs gekregen voor kamer en ontbijt en als cadeau het half pension gratis. kamer en ontbijt plus half pension gratis kwam duurder uit danandere personen die geboekt hadden met half pension.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Hotel Soller in Sóller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Hotel Soller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Hotel Soller scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.