Hotel Sa Carrotja ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sa Carrotja bij:

3 reviews over Hotel Sa Carrotja in het Nederlands

Zeer tevreden!

., 6-9-2013

Een aanbeveling voor koppels, de gezonde mix van zwem- en actieve vakantie zoeken en niet van de gebruikelijk toeristenrommel houden. Zeer goed eten. Schone kamers. Wij gaan graag weer!
Gereisd anders in september 2013

Verwachtingen helemaal ingelast.

., 22-5-2013

Deze vakantie was puur plezier! De kamer met balkon was groot genoeg met genoeg 'bergruimte', alles was er zeer gezellig en zeer schoon, het ontbijtbuffet was overvloedig en de service goed en vriendelijk. Het Finca is rustig gelegen, maar toch niet te ver van het dorpje Ses Salinas. De openbare ruimtes zijn heel goed onderhouden; ook de ligging van het zwembad, iets verder in de tuin, is aangenaam. Wij kunnen deze plek overal aanprijzen.
Gereisd anders in mei 2013

In het zuiden en toch thuis.

., 22-4-2012

Het wordt weer tijd om onze vreugde over gasten te mogen zijn van Sa Carrotja uit te drukken. We waren 4 keer in het afgelopen jaar te gast in Finca, en komen net terug van daar. De kwaliteit van service, kamers en complex zijn zeer goed, en men voelt er duidelijk dat de houder van het Finca-hotels van zijn huis en zijn werk en de omgang met de gasten houdt. We hebben weer geboekt voor juli.
Gereisd anders in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sa Carrotja bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sa Carrotja in Ses Salines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sa Carrotja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sa Carrotja scoort een 9.38 uit 10 op basis van 3 reviews.