Hotel Zafiro Rey Don Jaime ***

8,3

15 reviews over Hotel Zafiro Rey Don Jaime in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Liesbeth, 12-10-2017

hele fijn hotel, het er alleen op een hotelkamer gezeten en dit is het zelfde als een 2 persoonskamer, alleen de kledingkast is verschillend, verder is alles voor 2 personen aanwezig.

het hotel is idd erg gehorig, wij zaten op 1 ste etage aan de zee kant, voor zover je de zee kunt zien.

het hotel is verder gezellig, het personeel is erg vriendelijk en heel behulpzaam, sommige zijn een beetje stug maar nooit te beroerd om je uit de brand te helpen,

wij hebben ge-upgrade naar all-in. dit was 18 euro per dag, en als je gaat lunchen en een cappuccino drinkt heb je het er al uit.

het eten was erg goed. zeer gevarieerd, heb nog nooit zoveel verschillende vissoorten gegeten als deze vakantie.

voor ieder wat wils. vis vlees vegetarisch vele soorten toetjes, voor ieder keuze. er zijn veel leuke winkeltjes aanwezig, en als je het hotel uit loopt en 3 keer links gaat heb je een spar en daarnaast een makkelijk pinautomaat. om geld te pinnen.

strandbedje en parasol kosten wel €4.50 per stuk per dag.

leuk entertainment, elke dag Bingo, de prijzen zijn de opbrengsten van de bingoverkoop van deze avond.

wij hadden wel DEET en azaron nodig, veel last van muggen.

met DEET is dat aardig tegen te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Minder goed dan vorig jaar

Jan, 23-8-2017

We hadden een kamer op de eerste verdieping recht tegenover de trap. Hier loopt vanuit de lobby beneden iedereen langs van de bijna 100 kamers op deze verdieping. Naast dit lawaai van veel luidruchtige Engelsen, ook veel lawaai van zeer vroeg aankomende en vertrekkende gasten die in en uitchecken bij de receptie. Eten was goed en gevarieerd maar dit jaar veel meer vis dan vlees. Met half pension zijn de drankjes bij het eten (wijn bier en fris) ook inclusief. Als je voor de tweede keer komt staat er wat fruit en een flesje wijn op de kamer, met een "welkom terug" briefje.
Gereisd met partner in augustus 2017

Goed hotel maar zeer gehorig

N.v.t., 21-7-2017

Op zich is het een goed hotel. Goed eten (elke dag iets anders), voldoende ligbedjes aan het zwembad en een mooi zwembad op het dak (voor 18+). Het enige nadeel zijn de zeer gehorige kamers. Als je het gesnurk, gepraat en de tv van ze buren hoort word je niet heel vrolijk.

Santa Ponsa heeft een mooi strand waar je door de dag heerlijk kunt genieten. Maar in de avond is er niet veel te doen. Weinig leuke winkeltjes en barren/terrassen waar je wat kunt drinken. Vermijd het uitgaans gedeelte tenzij je houdt van drukke en zeer aanwezige dronken Engelse jongen.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer goed

B.Jansen, 20-7-2017

Totaal is het een goed hotel , ochtend,lunch en diner is er veel keus, elke dag top.

Kamer oké bedden oké maar zijn wel gehorig je weet precies als de buren spannend bezig zijn haha.

Genoeg ligplaatsen bij zwembad, dus echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig luxe hotel

Lisa, 25-6-2017

We hebben afgelopen week genoten van ons verblijf in dit hotel! Heel goede service en met het All inclusief kom je werkelijk niets te kort.

De hele dag is er een animatie team (voor kleine kinderen om te knutselen, sminken enz.) deze zomer werkt daar een Nederlands meisje, Kimberley!

Bij het hotel zit geen speeltuintje of glijbaan voor kinderen maar tegenover het hotel zit een stadsspeeltuintje waar ze kunnen schommelen, wippen en klimmen. Hierdoor mis je de speeltuin op het Resoort niet eens.:)

Het buffet, is elke avond weer een verassing. Ze werken met thema's! Genoeg keuze voor jong en oud.

Kortom , wij hebben genoten! Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Super keuken

John van Lanen, 28-5-2017

Het eten was met alle maaltijden zeer goed !

Ook het vermaak s`avonds was geweldig , de beste tributes kwamen voorbij..Elvis , Phil Collins , en vooral Queen deden het super goed ! De lange rij aan de bar soms is makkelijk op te lossen door net als in de eetruimte een biertap te plaatsen met zelfbediening.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad !!

Gereisd met vrienden in mei 2017

goed maar zeer gehorig

rare snijboon, 29-9-2016

Als je aan de achterkant van dit hotel zit en het weer is goed dan is het diverse entertainment genaamd showtime zeer gehorig tussen 21.00 en effe ruim 23.00 uur. geld ook voor sommige gasten, wij hadden fransen naast ons en ik kon hun gesprek (al spreek ik geen frans dan ) woordelijk verstaan alsof ze naast je staan om over wanneer ze lachten maar te zwijgen. Erg gehorig dus meer dan gemiddeld.De eetzaal was officieel open om 07.30 (je kan ietsje eerder maar dan is er bijna helemaal niets) maar dan zijn ze nog enorm bezig met klaarzetten en sappen en smoothies maken dus ga er niet vanuit dat er om 07.30 al alles staat want dat is niet zo,althans niet in september. Eten is goed maar persoonlijk vond ik het warm eten wat uitschieten naar "aparte dingen "die ik eigenlijk het "net niet "vond mijn vrouw die wat meer bereid is "gekke dingen "te proberen vond het oke. ik houdt bijvoorbeeld niet van eend en muffe rijst en dat soort dingen. Als je van desserts houd zit je geramd want de keus is enorm en ook voorgerechten en brood was oke.

De kamer was erg smal en zoals eigenlijk overal weinig opbergruimte, badkamer was super!Personeel goed en schoonmaken ook voorzieningen als gym ,zwembad etc uitstekend. gewoon heengaan maar oordopjes meenemen.....

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel naast een mooie stuk strand

Illi, 18-8-2016

De kamers zijn mooi en schoon. Ook het bed en de kussens zijn goed. Enige minpunt is dat de kamers aan de kleine kant zijn en het uitzicht niet mooi is. Het hotel bevindt zich naast het centrum van Santa Ponsa en naast het strand. Bij het eten heb je veel keus, maar het smaakt niet altijd even lekker. De service is prima. Animatie is leuk, alleen voor kinderen valt het tegen. Ze stimuleren de kinderen niet om mee te doen en de activiteiten die ze doen zijn niet echt bijzonder (vaak tekenen). Meisje dat daar werkt is wel heel lief. Vond de prijs wel wat te hoog.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

We hebben een fantastische week vakantie gehad

Willie, 17-8-2016

Het eten is super goed, de ligging van het hotel is rustig en dichtbij strand. De bedjes rondom het zwembad staan veel te dicht op elkaar, soms wel wat lang wachten bij de bar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische vakantie

Maud, 5-7-2016

Erg mooi en netjes hotel met hele goede service. Een mooi zwembad met voldoende ligbedjes. Zwembad op het dak ook super geregeld.

Eten en drinken was super, elke dag veel keuzemogelijkheden wat betreft eten en allemaal even lekker. Luxe cocktailbar aanwezig.

Top vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zafiro Rey Don Jaime bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zafiro Rey Don Jaime in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zafiro Rey Don Jaime zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zafiro Rey Don Jaime scoort een 8.25 uit 10 op basis van 15 reviews.