Aparthotel TRH Jardin del Mar ***

Aparthotel TRH Jardin del Mar
TRH Jardin del Mar
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel TRH Jardin del Mar bij:

63 reviews over Aparthotel TRH Jardin del Mar in het Nederlands

Super mooie ligging

Neil, 27-7-2015

Erg schone accommodatie, top ligging aan zee met zeezicht, weinig tot geen Nederlanders , veel Engelsen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heel goed .

nicole verjans, 23-4-2014

Na het lezen van de recenties op zoover hebben wij het toch aangedurfd om dit hotel te boeken.

Gelukkig maar, het was geweldig. Super locatie en uitzicht. Vriendelijk personeel en schoon appartement. Wel iets gehorig, sommige appartementen kleiner dan anderen. Leuk verwarmd binnenzwembad ook met mooi uitzicht en prima buitenzwembad. Verder nog leuk volleybalveld, poolbiljart en pingpongtafel buiten bij de pool! Matrassen wel een beetje hard, maar bij opmerking hierover direct dekens meegekregen van receptie personeel. Kortom heel goede prijs kwaliteit verhouding. Laatste dag zelfs gebruik mogen maken van prive doucheruimte en extra handdoeken hiervoor gekregen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Slecht hotel

Marielle, 20-9-2013

Afgelopen zomer hebben wij op advies van ons reisbureau dit hotel geboekt. Waren wij maar nooit op dit advies afgegaan...

Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi en goed onderhouden uit. De kamers zijn echter erg klein, gedateerd en behoeven aardig wat onderhoud. In onze slaapkamer was de airco kapot en na 3 dagen vragen of het gemaakt kon worden zei het personeel tegen ons dat dat zo hoorde. Wij zijn maar in de kleine woonkamer gaan slapen. Als het gezelschap met meer dan 2 personen is proppen ze een extra bed in de woonkamer waardoor er helemaal geen ruimte meer is in het toch al kleine appartement.

In de ochtend als de deur van het zwembad opengaat rent iedereen naar buiten om een bedje te reserveren door er een handdoek op te gooien.

Het ontbijt was ok maar er was niet veel keus.

De plaats Santa Ponsa wemelt in het hoogseizoen van de dronken engelse toeristen.

Als je het mij vraagt kan je beter een hotel zoeken aan de oost of westkust waar het rustiger en veel mooier is.

Gereisd met partner in augustus 2013

Niet bijzonder

Barbara, 30-7-2012

Dit hotel hebben we voor 2 nachten geboekt. Voor twee volwassenen en twee kinderen is het appartement te klein. Één kind op een bedbank en de andere op een klapbed, waardoor de hele ruimte bezet was. De bedden in de slaapkamer waren veel te hard. Het is een groot complex waardoor er ook 'snachts mensen aankomen/ weggaan hetgeen veel lawaai geeft op de gang of verdieping. Het zwembad was niet zo groot maar verder prima. Genoeg zitplaatsen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Niet voor een kwartje op de eerste rij

André, 5-4-2012

Hotel met schitterende ligging voor kamers met balkon op zuiden of westen: uitzicht over baai, zwembad, palmbomen. Gedateerde meubels: matig zitcomfort op de slaapbank, klein balkonnetje met goedkope tuinstoeltjes, harde bedden met dunnen matrassen. Badkamer is gedateerd, doelmatig en schoon. Schoonmaak 5x per week. Personeel is zeer klantvriendelijk: beleefd zonder amicaal te zijn, steeds klaar om zaken te adviseren of te regelen (we hadden een dokter nodig: die stond binnen een half uur voor de deur). Voor de betaalde prijs een alleszins behoorlijk onderkomen. Het ontbijt was steeds goed verzorgd, het avondeten is matig: stukgekookt vlees, weinig keuze in groenten, maar wel in voldoende hoeveelheden. 's Ochtends vrije keus in tafeltje, 's avonds vaste plaats. Leuk, klein zwembad, met apart deel voor de kleintjes. Voldoende ligstoelen. Zon dan van vroeg tot laat op het terras. Schaduw onder de palmbomen. In de directe omgeving weinig vertier.
Gereisd met partner in maart 2012

Prima plek om je vakantie te vieren!!

joriskremers, 13-9-2011

De kamers zijn wat gedateerd, maar wel schoon en veilig! zwembad zeer schoon en lekkere temperatuur. Ligging is meteen aan zee en het centrum is op loopafstand. Op nog geen 100 meter heb je ook al allerlei winkels zoals een supermarkt, bank, bars en restaurants en een gezellig plein!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Aardig complex

henk en ria van Gerestijn, 10-1-2011

Wij zijn hier in juli 2010 geweest, met twee jonge kinderen.

App met zeezicht op de 4e verd. Het uitzicht was geweldig. Het balkon was ook groot genoeg. Ga je hier naar toe boek dan wel zeezicht.

Het zwembad is oke, wel last van al die luidruchtige Engelsen, Om 9 uur staat er een file voor de deur van het zwembad om handoekje te leggen.

Santa ponsa is een gezellig plaatsje, hier loop je zo naar toe.

Aardig complex, maar voor ons geen tweede keer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Leuk hotel

Kaatje011, 30-12-2010

Leuk hotel, gelegen op een leuke plek vlakbij een pleintje waar iedere avond leuke entertainment is met veel terassen en lekkere cocktails. Bij het hotel geen strand, hotel ligt aan de rotsen. Wel een lekker zwembad. Het stuk naar het strand is goed te lopen langs allerlei winkeltjes. Strand is niet heel erg mooi, ligt aan een afwatering van het regenwater van de stad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

prima hotel voor een week

wendy, 18-10-2010

Het hotel is gedateerd maar schoon. Kamers werden iedere dag schoon gemaakt en om de 2 dagen schone handdoeken en beddengoed. Wel erg gehorige kamers. Receptie personeel is niet erg vriendelijk in tegenstelling tot de schoonmaakster. Helaas veel brutale en luidruchtige engelse gasten. Over het eten heb ik geen oordeel, wij hebben bewust voor uitsluitend logies gekozen. Gezien de prijs-kwaliteitsverhouding ( voor wat wij betaald hebben) zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2010

Is mooi gelegen!

Reenie, 30-8-2010

Als je een kamer aan de zeezijde hebt dan heb je een bijzonder mooi uitzicht!

Eten kan ik niet over oordelen want wij hadden alleen logies! In de buurt was het goed eten en supermarkt zit bijna tegen het hotel aan! Ben 's-morgens wel eens opgestaan om de wedstrijd van het handdoekje leggen te zien. Is niet normaal, poort gaat open en mensen rennen voor hun leven om een bedje te bemachtigen.

Aan het strand is plaats genoeg. In Santa Ponsa vooral veel Engelsen. Wij hebben ons er goed vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel TRH Jardin del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel TRH Jardin del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel TRH Jardin del Mar scoort een 7.33 uit 10 op basis van 64 reviews.