Appartement Sun Beach **

7,3

15 reviews over Appartement Sun Beach in het Nederlands

Fantastisch gerenoveerd appartement

Minette, 12-8-2017

De appartementen zijn net gerenoveerd en zien er fantastisch uit, nog niet alles was klaar maar dat was geen probleem.(appartementen zien er precies uit zoals de foto's laten zien.)

Het is lekker vertoeven bij het zwembad, waar je bij de bar drank of eten kunt kopen, aan de andere kant kun je zonnen op het dakterras waar ook een bar is voor eten of drinken, deze bar was echter nog niet open toen wij daar waren, je mag geen eigen drank en eten meenemen. Buiten het hotel vind je op 5m afstand de restaurantjes waar je kunt ontbijten, lunchen of dineren, het strand is binnen 5-10 minuten loopafstand.

Er zijn veel Engelsen of Ieren waardoor het buiten op straat luidruchtig kan zijn, de laatste paar nachten hadden we deze ook als buren waardoor we steeds wakker werden van dichtslaande deuren.

In de slaapkamer hoor je niet veel herrie van de terrasjes.

We moesten betalen voor de wifi, die het soms niet goed deed, bij de terrasjes jun je wanneer je daar eet om de wifi code vragen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

HGV, 20-7-2017

Appartement zeer goed. Helemaal gerenoveerd in 2016. Prima airco, zowel in woonkamer als slaapkamer. Douchecel uitstekend. Keuken was alles aanwezig, waterkoker, broodrooster etc. Balcon uitstekend.

Nadeel wifi is niet gratis. Niet van deze tijd dus.

Gereisd met partner in juni 2017

redelijk

co, 20-8-2014

Het appartement was oke,maar onze ervaring was dat je toch echt wel een airco nodig hebt.Wat ons is tegengevallen is het volk wat daar komt. Veel dronken,Engelse/Ierse jongeren,wietlucht hing er ook behoorlijk rond.'sNachts meerdere keren wakker geworden van ruzie en geschreeuw van dronken jongeren.in het zwembad uitdagende jongeren, heel vervelend.Was asociaal volk en ik beeld me echt niks in.Personeel was niks mis mee,ondanks het commentaar van enkelen.Zij werden door sommigen vreselijk behandeld en bleven desondanks netjes.Sun Beach heeft bij de plaatselijke bevolking een slechte naam.Vooral de maand juli schijnt het volk vreselijk te zijn.Ondanks dit toch een heerlijke vakantie gehad.Appartement was best schoon,uitzicht op de baai en dicht bij het strand.Het ligt in het drukste gedeelte van de baai,dat merk je wel.Maar voor de prijs,mag je daar niet over klagen.

Wij zullen hier niet meer boeken, maar dat komt echt door het ontbreken van een airco en het volk wat er komt.

Gereisd met partner in augustus 2014

nooit meer

nee, 11-8-2011

het had beter als jongerenappartementen verkocht kunnen worden voor kinderen is het absoluut niks.

weinig ruimte,geen airco,veel matriaal kapot zoals ligbedjes,koelkast,bedden,gordijnen,verlichting.

Geen animatie voor de kinderen,veel en overmatig alcoholgebruik door jongeren binnen de locatie en rond het zwembad dus ook veel geluidsoverlast vooral na 04.00 uur als de pubs sluiten en alle jongeren op de trappen in en bij de appartementen hangen.

Personeel doet weinig tot niets hier op uit.Veel glaswerk rond het zwembad dus niet veilig.

Het appartement is voor 4 personen maar voor twee ingericht zoals het zitje op het balkon.Geen t.v. of ander vermaak voor de kinderen .

Slecht rekening gehouden met mensen die slecht ter been zijn b.v.in het trappenhuis geen leuning. in zijn totaliteit slecht onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Niet wat we gewend zijn

Wendy, 28-7-2011

Er is in dit apartement niets, maar dan ook niets aanwezig (behalve wat borden en bestek). Zelfs geen deftige potten en pannen, geen handdoek, geen kruiden,...

Geen idee hoe het er in andere landen aan toe gaat, maar in België kan je altijd rekenen op de basis producten; koffie, thee, suiker, kruiden enz.

Er is ongelooflijk veel lawaai; niet in het hotel, maar in het centrum van de stad. Het plaatsje wordt trouwens overspoeld door Britten. Maar een paar dorpjes verder worden ze blijkbaar overspoeld door Duitsers. Vooral jeugd die véél te veel drinken en lawaai maken. Zelfs de plaatselijke bevolking wordt er helemaal onnozel van.

Gereisd met partner in mei 2011

ideaal gelegen en prima

fam van den Ham, 15-5-2011

Dit appartement is perfect gelegen, midden in het centrum en binnen 3 min van het strand. Wel vlak bij de kroegjes maar daar heb je niet veel last van. Ruime eenvoudige kamers, met goede bedden. Niets extra's maar wel prima, met om de 2 dagen schone handoeken. Voor dat geld hadden wij dit nooit verwacht. Lekker zwembad en nette bar met goed eten aanwezig. Verder zeer leuke plaats en aardige mensen. Ja er waren wel ieren en engelsen maar in onze meivakantie hebben wij daar totaal geen last van gehad.

Wij als gezin met 2 kinderen 5 en 7 jaar hebben heerlijk genoten. Alle nederlanders zaten bij elkaar op 2 verdiepingen de engelse totaal aan de andere kant. En voor alle klagers: Wat verwacht je in godsnaam voor zo"n prijs!!!! Neem wel zelf strandlakens mee.

Marineland heeft een geweldige dolfijnenshow maar is verder erg klein, dus voor de 22,-p.p erg aan de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

heerlijke vakantie gehad

patricia, 14-5-2011

we waren na het lezen van zoover uitgegaan van het ergste en het is 100% mee gevallen.we hebben het erg lekker gehad, de kinderen hebben lekker gezwommen en wilde niet naar het strand want ja die hebben we thuis bijna voor de deur ;)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

nooit weer

pat, 15-6-2010

Drama veel englsen schotten ieren,Maar daarstaat santa ponsa bekend om.zwembad vies,voor 7 uur smorgen doe je geen oog dicht of je moet zelf ladder zat zijn.lawaai van de dronken mensen die thuis komen of de hele nacht dronken op balkon zitten te zingen/schreeuwen!!Ga er dus helemaal niet met kinder heen!!!Receptie doet niks aan de klachten.Als je voor het feetsen gaat kan je er best wezen!!Sschoonmaaksters alle respect voor was goed.Wij komen nog wel altijd in santa ponsa maar niet in Sun Beach!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

relaxed

milena van Veen, 25-10-2008

Mooie locatie en uitzicht. Club, String Club onder appartement erg gezellig en goedkope drankjes! In laagseizoen niet veel verschillende uitgaansmogelijkheden.Prima vakantie.

Groeten Milena en Patrick, Amsterdam

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Aanrader voor jongeren

Marloes van Schaik, 29-8-2008

Dit appartementencomplex is zeer geschikt voor jongeren: dichtbij strand en (uitgaans)centrum, maar daardoor is er ook geluidsoverlast tot zeker twee uur 's nachts. Onze bedden waren netjes opgemaakt en alles was schoon maar eenvoudig, net zoals we het ons voorgesteld hadden. Er zijn inderdaad veel Schotten maar daar staat de stad om bekend.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sun Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun Beach in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sun Beach scoort een 7.32 uit 10 op basis van 16 reviews.