Hotel SENTIDO Punta del Mar ****

Hotel SENTIDO Punta del Mar
SENTIDO Punta del Mar
8,4

163 reviews over Hotel SENTIDO Punta del Mar in het Nederlands

Te duur voor wat het maar is

Michelle, 26-8-2017

Wel een top uitzicht! Teveel betaalt voor dit hotel, dachten dat het luxe ging zijn voor de centjes, maar dat was het helemaal niet, kleine kamers, en klein zwembad, licht ver van palma de mallorca, bereikbaar met bus na eerst 15 min. Wandelen naar halte
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig hotel met waanzinnig uitzicht

Daniëlle, 25-8-2017

Het eten is tot in de puntjes verzorgd, iedere avond wisselende gerechten en het personeel is ontzettend vriendelijk.

Het zwembad is super. Een heerlijk uitzicht en fijne ligbedjes. De grootte van het zwembad is precies goed, in tegenstelling dat ik bij reviews lees dat het klein zou zijn. Het zwembad is in 2en gesplitst en er lagen vaak niet meer dan 10 mensen in het water. Perfect dus! Je kunt natuurlijk ook niet een compleet zwemparadijs verwachten als je naar een adult only hotel gaat ;)

Kamer is ook precies goed. Bedden waren alleen wat hard in mijn beleving maar kon er alsnog prima op slapen.

In de directe omgeving is niet zoveel te doen, het is zeker aan te raden om een huurauto te boeken. Geeft je zoveel vrijheid en je kunt alle prachtige plekjes op het eiland ontdekken!

Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad en kijken er met veel plezier op terug.

(kindvriendelijkheid met 'n 10 ingevuld, er mochten geen kinderen binnen)

Mooi uitzicht

R vermeulen, 16-8-2017

Ligt ver van strand en centrum,en alles is gericht op engelsen teveel,zwembad is verouderd en kamers vrij klein personeel super vriendelijk

Fantastisch!

Lian, 16-8-2017

Samen met een vriendin een week mogen verblijven in dit prachtige hotel. Personeel was oprecht vriendelijk, buffet was ontzettend lekker, animatieteam zorgde dagelijks voor verschillende leuke activiteiten, kamer was echt top en elke dag schoon en opgeruimd.

Enige nadeel was dat het allemaal zo super voor elkaar was dat we de hele week niet van het hoel af zijn geweest :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Wat een uitgebreid buffet!

Sofie Ganhy, 11-8-2017

Het hotel zelf is één van de betere dat wij ooit gedaan hebben. Het eten is in één woord subliem! Wie hier niet aan z'n trekken komt, is nergens tevreden. Wij hadden halfpension en met het super uitgebreide ontbijtbuffet kom je zeker toe tot aan het diner. Alles wat je maar kan bedenken is ook aanwezig. Ook het avondbuffet was gewoonweg af! Wij zijn een week gebleven en hebben niet één keer hetzelfde gegeten. Er zijn ook thema-avonden zoals bijvoorbeeld Tex-Mex (mijn favoriet), Chinees, enz. Het hotel ligt op een klif met een geweldig uitzicht! Het zwembad is niet wauw. Het handdoekje leggen is hier ook een sport. Tijdens ons verblijf lag in het zwembad ook vaak een bruine smurrie. Dat gaf niet zo'n propere indruk. Verder lig je nogal op elkaar gepropt.

De animatie is 's avonds nogal luidruchtig. Wij lagen op het eerste verdiep. De verste kamer in de gang maar het was alsof het animatieteam in de gang aan het zingen was. Zo luid!

Stik, 30-7-2017

Zeer goed hotel! Mooi uitzicht en op rustige plek.

Zeer vriendelijk personeel. Bij onze (zeer late) aankomst stond er een sandwich, chips en water op onze kamer.

Eten zeer goed, warm en lekker. Bedden voor ons wat te hard, bij receptie gevraagd naar een topmatras en die werd dezelfde avond nog gebracht. Super! Kamer erg schoon en erg ruim evenals badkamer met heerlijke regendouche.

Balinees bedje gehuurd, kost 15 euro per dag maar ligt heerlijk. Al met al hebben wij een fijn verblijf gehad en komen zeker nog een keer terug!

Top locatie

Peters-Jokel, 22-7-2017

Goed hotel, mooie ligging en prachtig uirzicht. Wij hadden alleen ontbijt. Ontbijt buffet super. Mooie zwembaden. Alleen jammer dat er in verhouding te weinig ligbedden zijn. Handdoekje leggen is dus ook hier een "sport activiteit" . Wij hebben dat niet gedaan. Wij hebben lounge bedden gehuurd aan de rand van het zwembad voor €15 per dag. Dit is het echt waard. Heerlijk! Wij hadden kamer 346 die ook naast een machinekamer ligt en dat hoor je wel maar het was niet ondraaglijk. Airco werkt goed maar is wel luid en rooster zat ook los. Kamer, badkamer en bed voor de rest meer dan prima. Groot balkon met uitzicht over zee. Over het algemeen prima hotel wat op termijn hier en daar klein onderhoud nodig heeft. Schoon hotel, handdoeken service en heel erg vriendelijk personeel. Dit hotel is een aanrader
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!! Prachtig en heel schoon hotel.

Jannie Dam, 16-7-2017

De kamer, het uitzicht, het vriendelijk personeel, erg schoon en het eten. In een woord geweldig!!

Min puntje er werden ondanks dat het niet mocht, elke ochtend ligstoelen gereserveerd door er handdoeken op te leggen.

Gereisd met partner in juli 2017

Schitterende vakantie in een zeer aangenaam hotel

paul en lieve Verdurmen-Franki, 9-5-2017

Bij onze aankomst (22.30 hr.) was er door de reisorganisator een boekingsfout gemaakt die onmiddellijk werd rechtgezet door het receptiepersoneel. Wij hadden een juniorsuite die zeer gezellig en ruim ingericht was. Het onderhoud van de kamer was uitstekend. Goede en ruime bedden. Het personeel was vriendelijk, attent en behulpzaam. De buffetten waren verzorgd met een ruime keuze en werden voortdurend aangevuld. Een glaasje cava maakte het tijdens het weekend nog aangenamer. De ligging van het hotel is waarschijnlijk de mooiste van Santa Ponsa.

Het hotel is goed bereikbaar. Het openbaar vervoer is op loopafstand (lijn 102 voor Palma en Andratx.) Wij hadden een toffe vakantie waar we met veel plezier aan terugdenken. Wij kunnen dit hotel zeker aan iedereen aanbevelen. Voor ons was het een eerste kennismaking met de Sentido-keten maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige ligging en mooi hotel

H.Suijkerbuijk en partner, 7-1-2017

De ligging van Hotel Sendito del mare is overweldigend

De verzorging , vriendelijkheid zijn zeer goed en maken het verblijf tot een feest.

De buffetten waren zeer verzorgt en werden gedurende de hele tijd aangevuld.

Tevens is er een heel fijn al carte restaurant.

2x per week is een thema-avond met aangepaste dinner

De kamers zijn zeer schoon en elke dag worden de handdoeken en badlakens verschoond

Tevens wordt het beddengoed 2x weeks vervangen.

Een hele bijzondere bar is de "Blue Bar "waar je een fantastisch uitzicht hebt op de omliggende baaien en zonondergangen

Het entertainment is heel leuk en heel gezellig.

Gemiddelde gasten zijn Engelsen , Duitsers en Nederlanders

Las Palma ligt op ca een half uur met de bus ( nr 102 ) en rijdt rechtstreeks naar de hoofdplaats

Wij hadden een al-in boeking en dit was zeer goed verzorgt en wij kwamen niets te kort.

Verder zijn er veel wandel- en excursiemogelijkheden op Mallorca en er is veel te zien , zodat wij zeker nog een keer terug gaan en ook dan naar dit hotel

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Punta del Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Punta del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Punta del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Punta del Mar scoort een 8.4 uit 10 op basis van 169 reviews.