Aparthotel
Wellness hotel, Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°16°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mallorca Senses Santa Ponsa (Adults Only) voor je op een rij gezet:

D-reizen

13 reviews over Aparthotel Mallorca Senses Santa Ponsa (Adults Only) in het Nederlands

wij kregen het aangeboden als 4 sterren maar is het zeker niet waard! De keuze aan eten is eerder beperkt,maar wel lekker. Het zwembad heeft de afmetingen van een kinderzwembad en het binnenbad was niet open. De tuin is verwaarloosd en de kinderspeeltuigen waren stuk. Voor ons voelde het aan als vergane glorie!

Gereisd met partner in augustus 2011
2008

prima hotel!!!

lisette
19-10-2008

Na het lezen van een aantal beoordelingen gingen we met enige tegenzin naar dit hotel. Alles viel echter 100% mee. Het is een leuk hotel, prachtige ligging, superschoon. Eten was prima, voldoende variatie. Enige minpuntje vonden wij dat alles, ook erg duits-gericht is. Zelfs de kinderdisco is in het duits. Maar al met al een heerlijke week gehad, en zeker aan te raden!!

Gereisd familie in oktober 2008

Een leuke ervaring

Yvon
11-10-2008

Ik ben eind juli, begin augustus met mijn zus, last minute, naar dit hotel geweest. Het personeel was erg vriendelijk tegen ons! Het animatie team is leuk, máár in het Duits. Veel Duitse gasten, maar ik heb dit niet als vervelend ervaren.

Verder was het eten wél veelzijdig, ik heb geen dag hetzelfde gehad. Ook elke dag vers fruit bij het eten. All inclusive stelt niet zo heel veel voor. Maar vlak buiten de deur zijn veel eettentjes.

Het zwembad was schoon en goed verzorgd. Er is geen badmeester voor de kinderen, maar de ligbedden liggen vlak naast het zwembad. Zelf overzicht houden lijkt me geen probleem.

De kamer was klein, maar schoon. Ook de badkamer was erg schoon. Het bed werd elke dag verschoond. (tip: laat eens een fooi achter voor de housekeeping aan het begin van de week).

Kortom een erg leuke, goed verzorgde vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2008

ECHT SLECHT!!!

Ben Rispens
20-8-2008

Bij aankomst geen kamer, we werden gedropt in casa vida zonder airco. de volgende dag wel kamer, maar echt klein douche was heel vies bad was niet aanwezig (stond wel in de beschrijving). eten was heel slecht tenzij je van vis houd, denk ik. en de klantvriendelijkheid was bij sommigen ver te zoeken. We gaan hier in elk geval niet meer heen..

Gereisd met partner in Wed Aug 20 2008 20:48:17 GMT+0000 (UTC)

Eens maar nooit meer!!!!

Greta
20-8-2008

We zijn net terug van 8 dagen delfin siesta mar. Wat een slecht hotel. Toen we aankwamen was het hotel overboekt en er was geen kamer. Zonder blikken of blozen kregen we een kamer toegewezen in een appartementencomplex. Na één nacht konden we wel naar het hotel. De kamer was zo klein dat we bijna niet rond het bed konden lopen en in de badkamer was het één en al schimmel. Elke dag kwam de schimmel naar beneden en dat viel in de douchebak.Voor het douchen moesten we eerst de douchebak schoonmaken. Verder hebben we de hele week geen schoon beddengoed gekregen, wat geen overbodige luxe is wanneer het zo warm is. Het eten was echt slecht. Het ontbijt was nog wel te doen maar het middag en avond eten was echt niet te eten. Het eten was lauw of koud en we kregen elke dag hetzelfde. Het enige positieve aan het hotel was de ligging, dichtbij het strand en het centrum. Zeker GEEN aanrader.

Gereisd met partner in Wed Aug 20 2008 20:40:55 GMT+0000 (UTC)

DIT WAS HET GELD NIET WAARD

Ben Rispens
20-8-2008

Eerst bleek bij aankomst het hotel vol, we werden in een apartement gedumpt casa vida, de volgende morgen weer heen geweest kregen we een kamer van 2 bij 3, kon me koffer niet eens kwijt. schimmel in de badkamer, verf viel van het plafond en er zatten gaten in.speigelkast was de deur van stuk. en het eten was verschrikkelijk

Gereisd met partner in augustus 2007

Zeer schoon hotel en superligging

Linda
15-8-2008

wij zijn 11 dagen in het hotel geweest. waarbij de ligging super is. 50 meter van het strand en de boulevard! Het hotel is zeer schoon en elke dag krijg je dan ook schone handdoeken. Geef je de schoonmaakster elke dag wat fooi op je kussen dan krijg je ook nog wat vaker een schoon bed. Airco op de kamer, wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar je moet er vroeg bij zijn om een bedje te krijgen. Er is ook een binnenzwembad. Boulevard is echt super, heerlijke terrassen en ook goed eten bij bv Crocodillo's!! Wij hadden all inclusive, maar zijn wel een paar keer buiten de deur wezen eten. Zit toch iets gezelliger op een terras dan in de eetruimte. Eten was goed, veel afwisseling. Word steeds aangevuld. Ook voor een avondje er op uit, kan je al een hele leuke avond hebben bij de buren: ROvers Return. Zeker een aanrader om naar Elvis te gaan, al hou je niet eens van de muziek! Animatie team aanwezig. Wij gaan zeker volgend jaar weer!

Gereisd met partner in augustus 2008

Goede centrale ligging

Fam. B
13-8-2008

Wij hadden ruim 8 maanden vantevoren geboekt voor een familiekamer incl. airconditioning. Bij aankomst bleek al snel dat het hotel overboekt was. Er werd ons een "beter" alternatief aangeboden namelijk de "Casa Vida" appartementen. Deze bleken verouderd en erg vochtig, bovendien zonder airco. Na 1 nacht hebben we uiteindelijk na tussenkomst van de hostes onze familiekamer gekregen. Deze kamer was netjes en het eten in het hotel was ook goed. Ligging is centraal dichtbij centrum en zandstrand (50 mtr.) De annimatie voor de kinderen was alleen in het Duits en bovendien was de avond annimatie alleen binnen. Wij wilen op vakantie in het hoogseizoen graag buiten zitten. Het annimatie team kreeg dit pas op 11 augustus met het hotel voor elkaar. Dit was voor het annimatieteam ook frustrerend. Daardoor ook minder aan onze all-inclusive boeking gehad. Een lunchbox bij het maken van een dagtocht was niet mogelijk. Wij waren er van 29-07-08 t/m 12-08-08.

Gereisd familie in augustus 2008

Goede centrale ligging

Fam. B.
13-8-2008

Wij hadden ruim 8 maanden vantevoren geboekt voor een familiekamer met o.a. airconditioning. Bij aankomst bleek al snel dat het hotel overboekt was (hoogseizoen). Er werd ons iets "beters" beloofd" nl. de "Casa Vida" appartementen. Deze waren verouderd en zeer vochtig, zonder airco. Uiteindelijk na een nacht na tussenkomst hostes onze geboekte kamer gekregen, deze was netjes en het eten was goed. Meerdere mensen klaagden over overboekingen en sommigen moesten zelfs uitwijken naar een ander hotel! Bij dagtrip, ook al hadden we all-inclusive geboekt, kregen we geen lunchbox! Kinderannimatie alleen maar in Duits en speelde zich alleen maar binnen af.

Wij waren er van 29-07-2008 t/m 12-08-2008

Gereisd familie in augustus 2008

Voor z'n prijs een goed hotel

Hans
11-8-2008

Modern en schoon hotel gelegen aan een eenrichtingsweg op steenworp afstand van een rustig groot strand waar je ligbedden kunt huren, maar ook gewoon op je eigen luchtbed/badlaken kunt liggen. In de zee is het goed vertoeven. Je kunt tot een heel eind in zee nog staan (uitgaande van mijn lengte 1,83m). Hotelkamers zijn niet groot. Wij hadden een 3-persoonskamer, twee bedden + bankbed. Kamer met balcon met zeezicht. Badkamer goed, met bad, waarin je ook moet douchen. Zwembad is niet zo groot met niet al te veel ligbedden. Daar moet je dus al vroeg bij zijn. Overdag is alleen de bar bij het zwembad open. Alle drankjes worden in plastic bekers geschonken. Rond 17.00 uur gaat ook de bar binnen open en wordt een schaal met snacks neergezet. Bestond afwisselend uit cake, of een karig belegd toastje. Niet bijzonder. Ontbijt was goed. Lunch en diner ook. Elke dag diverse gerechten. Alcoholische dranken uit de automaat. Wijnen niet te drinken. Santa Ponsa is een gezellig plaatsje.

Gereisd familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenEngels, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Autoverhuur, Geldautomaat, Dokter, Informatie voor trips, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Portier, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mallorca Senses Santa Ponsa (Adults Only) in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mallorca Senses Santa Ponsa (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.