Hotel H10 Casa del Mar ****

Hotel H10 Casa del Mar
H10 Casa del Mar
8,2

105 reviews over Hotel H10 Casa del Mar in het Nederlands

Goed, schoon hotel, mooie ligging in baai

wilhelmina, 6-6-2016

Volgens ons pas gerenoveerd, fris geschilderd, nieuwe bedden, kamer met koelkast, grote flatscreen TV en airco . Eten was uitstekend, heel veel keuze en gevarieerd; warm, koud, vers fruit, salades.

Weinig animatie in hotel maar des te meer buiten hotel.

Zwembad en "tuin / ligplek" wat klein (op de foto's lijkt het groter) maar tegenover het hotel is het strand.

Handdoeken service bij zwembad tegen betaling van borg ( weten veel gasten niet).

Uitstekend openbaar vervoer om het eiland te verkennen, ook mooi om te wandelen.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima

n_pellikaan, 5-10-2015

Prima hotel. Eten was niet onze smaak, maar wel vers en warm. Ontbijt prima. De ligging is fantastisch.
Gereisd met partner in juni 2015

Prima schoon hotel.

Meeuwissen, 6-8-2015

Mooie en vooral schone accommodatie. Hotelkamer is simpel met geen fohn en koelkast maar wel schoon.

Zwembaden zijn schoon. Eten is heel goed. Afwisselend.

Santa Ponsa is een prachtig plaatsje. Mooi strand.

Er zitten wel veel Engelse in dit gedeelte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel H10 Casa del Mar bij:

Redelijk hotel, kamers gedateerd, ligging goed

Desiree, 4-6-2015

Kamers uit 70-er jaren, met oud mini t..v. Toestel, Geen koelkast en Geen fohn op de kamer. Koelkast huren kostte 5 eur per dag. Ontbijt redelijk. avondeten matig, maar geen mogelijkheid om buiten te eten!
Gereisd met partner in mei 2015

Kamers zijn dringend aan renovatie toe

Geeraerts, 16-10-2014

Meubilair zeer verouderd !! T.V niet meer van deze tijd , badkamer te klein , bad vervangen door douche, wc bril !! Geen verluchting op de badkamer . Muren op de kamer waren uitgeslagen met schimmel !!
Gereisd met partner in oktober 2014

Prima hotel voor weinig !

Puck, 3-6-2014

Wij zijn 1 week in Hesperia geweest ,en het is prima bevallen. Het ontbijt was zowel Europees als Engels en voldoende in zijn assortiment. Het avond eten was ook boven verwachting ,en zelfs dagelijks een kok vers vlees stond te bakken. Soep ,meerdere salades, voldoende keus hoofdgerecht ,ijs en fruit na in diverse smaken. Ik heb 2 nadelen aan het hotel en dat zijn de gehorige kamers ,en een onaantrekkelijke bar waar je s ''avonds nog even heerlijk kon natafelen. Hotel licht 1 minuut van mooi strand ,en centrum is rondom hotel. Wij hebben een leuk en gezellig weekje gehad !
Gereisd met vrienden in mei 2014

straat over en aan het strand, perfect.

H.Schurink, 1-10-2013

dit hotel is schoon, goede ligging aan de boulevard en in het centrum.

Ontbijt is goed, maar het avond buffet is redelijk.

Gereisd met partner in september 2013

Fantastische vakantie!!

Marco en Monique, 20-9-2013

We hebben een super vakantie gehad! Goed hotel. Ligt erg centraal aan de boulevard van Santa Ponsa. Eten was goed, kamers schoon!

Elke dag was er wat te doen. Live muziek of een leuke show. Leuk animatie team. Veel schik gehad met Marieke van de animatie. Hele enthousiaste, gezellige meid!

We gaan zeker een keer terug!!!

Gereisd met partner in september 2013

Mooie ligging, maar het hotel voor ons niet weer!

Ellen, 3-8-2013

Het hotel opzich is netjes, maar de kamers waren erg gehorig, we konden alles van de buren horen. Verder waren bijna alle bedjes aan het strand kapot of flink doorgezakt. Het brood bij het ontbijt was niet te eten erg hard en droog.

Verder wel erg vriendelijk personeel en het plaatsje en de ligging van het hotel waren erg mooi!

Gereisd met partner in juli 2013

Heel tevreden

Vanessa, 30-7-2013

Wij hebben een supervakantie gehad met onze 4jarige dochter.

Goed gelegen aan het mooie witte strand wat in een zeer mooie baai ligt.

Heel gezellige buurt vooral s avonds ( dijk staat vol met kraampjes juwelen, handarbeid, schilderijen, artiesten ...)

Simsalabim : topsteak , adembenemend zicht over de baai. Hier is ook een leuke indoorspeeltuin voor de kids.

Boottocht naar Isla Dragonera met Sangria en Paella aan boord (voor de kids pasta salade)

Heel veel winkeltjes, bars en restaurants. Aan het hotel en strand ligt ook een leuk parkje vol parkietjes en andere vogels.

Taxi en busstop aan de rotonde. Gratis bus naar waterpark Magaluf. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel H10 Casa del Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Casa del Mar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Casa del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Casa del Mar scoort een 8.2 uit 10 op basis van 106 reviews.