Appartement Globales Verdemar ***

Appartement Globales Verdemar
Globales Verdemar
5,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Globales Verdemar bij:

5 reviews over Appartement Globales Verdemar in het Nederlands

Goed hotel, aanrader

Maris, 19-9-2010

We hebben hier een erg fijne vakantie gehad. Voor een 2* appartement is het erg goed! Erg netjes en de ligging is geweldig. Het uitzicht was ook super! We hadden hiermee wel het geluk dat we een kamer aan de zeezijde hadden. De appartementen aan de andere kant kijken uit op straat. Het personeel was (met uitzondering van 1 receptioniste) erg vriendelijk. Ze hebben zelfs de vliegtuigmaatschappij voor ons gebeld om ons te helpen met een verloren koffer.

Toen we aankwamen en merkten dat de douchekop kapot was hebben ze deze binnen 2 uur vervangen. Wel is er veel geluidsoverlast 's avonds. De muren zijn erg dun en er zijn veel engelsen die heel de nacht door dronken aankomen en erg veel kabaal maken.

Dit was het enige minpunt, dus zolang je niet voor je nachtrust gaat en een goed, betaalbaar hotel zoekt is dit zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Middelmatig appartementen complex tot goed.

Louise, 1-8-2009

Verdermar is een goed appartementen complex. Dan ligt het er wel aan welke kamer je hebt. Aan de straat kant: als je te laag zit kijk je uit op een muur.... dus dat is minder. Hoe hoger, hoe meer je kunt zien van de straat. Aan de andere kant van het appartementencomplex zijn er kamers met zeezicht. Dit is echt een mooi uitzicht. Een tip: bel van te voren naar de reisorganisatie en vraag of ze een verzoek kunnen sturen voor een kamer met zeezicht. Niemand uit onze bus had een kamer met zeezicht, behalve wij. Er is geen strandje bij het complex aanwezig, wel een trappetje naar de zee. De zee is heerlijk fris en schoon vooral! Het appartement is klein, maar goed bruikbaar. Alles is aanwezig en in goede staat. Geen last van ongedierte of viezigheid. Ook het personeel is vriendelijk, alleen spreken ze weinig engels. Een beetje handen en voetenwerk komt er wel bij kijken. Ook het eten is goed, maar er zijn veel lekkere restaurantjes in de buurt...
Gereisd met vrienden in juli 2009

Je moet het treffen

Joyce, 29-9-2008

In Augustus 2008 hier een weekje geweest. Zaten helaas niet aan de voorkant, zodat we niet uitkeken op zee. We hadden een kamer op de bovenste verdieping. Hier hadden we geluk mee want een stuk lager kijk je tegen een muur aan. Kamer was netjes en schoon. Voor 2 sterren gewoon goed verzorgd. Wel warm, maar door even de deuren open te zetten was het snel weer lekker in de kamer. Personeel was vriendelijk en bereikbaar voor vragen. Drie liften dus relaxed naar de kamer. Wel veel engels volk, maar daar staat santa ponsa bekend om. Strand was erg dichtbij en het centrum was ideaal gelegen. Minder netjes vind ik het dat er voor de stoelen bij het zwembad 3 euro per dag betaald moest worden. Dit hoort naar mijn mening bij de prijs in te zitten. Hebben we dus ook niet gedaan, lekker strand!! Conclusie: Topvakantie, geluk met de hoogte van de kamer, voor twee sterren erg netjes, verzorgd en relaxed. Je moet geluk hebben met de plek van je kamer. Zorg dus voor een kamer hoger dan etage 4!!
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Never nooit meer daar heen!!

Mar, 1-9-2008

Echt bedrog! In de boeken staan geweldige foto's maar niet is minder waar!! eerst overboekt waardoor wij 3/4 dage ergens anders heen moesten. Toen we er terug kwamen verwachtte we toch een goeie kamer. Maar helaas. De kamer was aan de achterkant bijna helemaal beneden! We zaten boven de keuken dus een enorme stank kwam van beneden van afval enzo. We keke tegen een muur van 15 meter hoog links en rechts! Geen zuchtje wind. De kamer was echt niet schoon en was slecht onderhouden. De helft werkte niet. Ook was de kamer vreselijk warm en stonk het echt heel erg muf! En dan het lawaai van zo'n aggregaat een brommend/tikkent geluid dag en nacht!! Met de manager van het hotel gepraat maar daar werde we niks wijzer van. Een hele slechte service vanuit de receptie. De meeste konden geen eens goed engels waardoor communicatie vaak onmogelijk was!
Gereisd met partner in juli 2008

Ramon V., 6-7-2008

Prachtige ligging, maar daar is ook alles mee gezegd. Voorzijde is geheel geboekt door Ierse reisorganisatie; gevolg véél Ierse jongeren, waardoor je 's nachts geen oog dicht doet. Na drie nachten verkast naar app. Promenade in Paguera (alle lof voor hostess). Letterlijk van nacht naar dag.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Globales Verdemar in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Globales Verdemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Globales Verdemar scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.