Hotel Globales Santa Ponsa Park ****

7,4

88 reviews over Hotel Globales Santa Ponsa Park in het Nederlands

Super

Liz, 10-10-2017

Wij hebben hier een super vakantie gehad. Mooi zwembad en zeer goede locatie. Super dichtbij het strand! Het eten was ook prima en het personeel erg aardig.
Gereisd met partner in juli 2017

Pechvakantie! Koffer 6 dagen zoek en gebroken voet

Fam barbiers en kleinkinderen, 18-8-2017

Hotel prima! Kamer aan de kleine kant voor 3 personen! Wil vooral melden dat hostess Heidi van touroperator voor ons geweldig was! Ze heeft elke dag gebeld waar mijn koffer was! Kon ook nog de nodige spullen aanschaffen! Helaas brak ik ook nog mijn voet. Ze heeft van alles voor ons geregeld en niets was haar teveel! Door haar heb ik toch nog een beetje vakantiegevoel gehad! Dank jewel!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi net hotel

Odink, 5-8-2017

Mooi hotel. Er waren drie gebouwen onder één naam. Dit is een beetje verwarrend als je aankomt en je wordt naar een andere receptie gestuurd. Veel animatie met leuk shows savonds. Het eten: ontbijt ruime keuze, middageten goed voor elkaar en avondeten ook ruime keuze. Personeel bij het restaurant doen hun ding meer niet. Kamers zijn schoon. Weinig schaduw aan het zwembad ( je kunt niet meedraaien met de schaduw bedje aan bedje). Boven bij het zwembad wel schaduw. Zwembad wel vies om een uur of 15.00 uur van al het zonnebrand. Douches bij het zwembad werkte niet altijd. Cocktails uit de machine. Vlakbij het strand.
Gereisd met partner in juli 2017

Super week

Susanna, 25-6-2017

Goed hotel. Héérlijk gegeten.Schone kamers. Animatie mag beter, wel super vriendelijke meiden en jongens. Cocktail werd uit een automaat getapt. Weinig alcohol in de cocktails. Jammer! Ik ga zeker terug. Super leuk plaatsje. Op woensdag markt in Antrax waar je met de bus naar toe kan gaan. Bus 102. Stopt vlak bij het Hotel. Mooi zandstrand. Cocktail bar dicht in de buurt. Straat uit richting strand dan linksaf. Top!
Gereisd anders in juni 2017

nooit meer

Guy De Groote, 24-6-2017

het was een "all in" wifi gratis, maar voor de aanwezige ijskast op de kamer moet je 21 euro per week betalen. De coctails aan de bar die bij de all in behoorden trokken in de verste verte niet op. Zwembad : al s'morgens 6uur waren de meeste ligzetels al ingenomen met handdoeken. Mooie nieuw restaurant, maar de lapjes op de tafels waren meestal geplekt van de vorige eters. 2 x slappe frieten gekregen bij de zelfbediening. Uitleg van de kok, "ik heb ze niet gebakken". 1 x entre-cote gekregen, 2 mm dik en volledig uitgebakken en allen op een hoop gesmeten. Ook op dit gebied zeker geen 4 sterren waard.
Gereisd met partner in juni 2017

beste vakantie ooit!

judith, 31-5-2017

de kamers waren super, het personeel was vriendelijk, het eten was soms wat minder maar het animatie team daar in tegen was echt super! dit is de beste vakantie die ik in tijden heb gehad!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

goede ligging

drea, 7-1-2017

het plaatsje Santa ponsa is gezellig om te wandelen, prachtige dijk en veel groen
Gereisd met vrienden in september 2016

Zeker geen 3 of 4 * waard

Baeten, 30-10-2016

We zijn daar 12 dagen geweest. De eerste 4 dagen wel ok daarna werd het aanpalende hotel naar ons restaurant gestuurd. Gevolg chaos tot en met. 20min wachten voor het restaurant te betreden. Alles verdween van het buffet. Fruit werd nog alleen appelen en peren aangeboden. Kip en vis en zelfs daarvan was de kwaliteit bedenkelijk. 20min aanschuiven aan de bar was normaal ook de bar in het andere hotel was gesloten. Heb de manager gezegd dat we 12 dagen betaald hebben aan de zelfde prijs maar geen reactie. De 8de nacht (we sliepen op de hoogste verdieping) begon er midden id nacht een motor te draaien boven ons kamer. Na 2 nachten niets slapen kregen wij eindelijk een andere kamer. Toen mijn man de 2de nacht na uren niet slapen ging vragen aan de nachtwaker voor een oplossing dreigde hij ermee de politie te bellen als we nog kwamen zagen.

Nooit meegemaakt hoe we daar behandeld werden.

Een hotel om nooit naar terug te keren.

Gereisd met partner in oktober 2016

nooit meer,keiharde bedden slechte schoonmaak

Fam. de Zeeuw, 16-10-2016

Hou je van slechte keiharde bedden met stalenveren in je billen ,slechte schoonmaak,vies bestek en borden in de eetzaal,zoeken naar een schone afgeruimde eettafel,dan moet je dit hotel zeker boeken!
Gereisd met partner in oktober 2016

Nooit meer

Rietje smit, 4-10-2016

Het is een 4 sterren hotel all inclusive zeer onvriendelijk personeel

Bar en bar slecht eten vooral avond eten altijd koud

10 dagen kluisje 55 euro

In 10 dagen geen schoon beddegoed

Vol met engelse en duitsers

Hotel manager doet niks aan overlast slechtte schoonmaak bedelen om handdoeken voor zwembad

Ik geniet altijd op vakantie geen moeilijke gast.

Kan een hoop hebben maar wil nooit meer in een verblijf zitten van sunseo(globale parks) afschuwelijk blij dat ik naar huis kan

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Globales Santa Ponsa Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Santa Ponsa Park in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Santa Ponsa Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globales Santa Ponsa Park scoort een 7.36 uit 10 op basis van 91 reviews.