Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca ****

Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca
FERGUS Style Cala Blanca
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca bij:

95 reviews over Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca in het Nederlands

netjes verzorgt, prachtig water

uit landgraaf, 28-7-2017

Wij zijn samen met 2 kinderen 6&8 in het begin van de schoolvakantie naar Fergus style cala blanc vertrokken.

Resort & kamers

Resort ziet er netjes verzorgt uit. continue zie je personeel opruimen, poetsen etc. om het resort/complex in goed staat te houden. Onze kamer was eveneens bij aankomst schoon, dagelijks werd gepoetst en handdoeken dagelijks gewisseld.

Schat een 95% van de gasten is engels talig volk. Voornamelijk gezinnen met kleine kinderen.

Het zwembad is schoon, verzorgt en maar minder groot als de foto's doen blijken

De kamers zijn ook wat minder mooi als verschillende foto's doen blijken maar ze zijn ruim, schoon en in onze ogen groot genoeg voor 2 volwassenen(aparte slaapkamer) en 2 kids(op de slaap bank)

Er is gedurende de dag veel entertainment voor kinderen en volwassenen(geen NL talig)

Eten.

Ook het eetgedeelte ziet er mooi verzorgt uit. Personeel begeleid alles goed en zie er goed gehumeurd uit. Ze doen hun best om de kids te entertainen tijdens het eten. Elke ochtend saucages,bonen etc. In de middag hamburgers en in de avond variatie. Er is een salade bar, wat kant en klaar bakken, een pizza en pasta area en er wordt op dagelijks een ander soort vlees/vis "vers"bereid. Maar alles is Engels georienteerd. De tussendoortjes zijn vaak "leftovers"

Regio.

Voor ons de 2de keer Mallorca. vs el Arenal is Santa Ponca een prachtige regio. Er is veel te zien. Wat ons vooral verraste is de prachtige heldere zee. Er is wel niet echt een zand strand maar met kies en steen. Wij hebben veel gesnorkeld en ook in de regio verschillende andere prachtige snorkelplekken bezocht. Maar ook hier..De regio stikt van het engels volk.

Voor ons een geslaagde vakantie, wij bevelen het zeker aan aan anderen maar zullen zelf niet nogmaals terug gaan(nooit 2x naar hetzelfde)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch ! 10dagen in een droom geleefd !

Beertens-Goossens Sonja, 25-8-2013

Hotel was van de winter vernieuwd en de nieuwe uitbaters deden er alles aan om het beste van het beste te geven ! op alle gebied SUPER zowel eten, kamer , locatie , animatie , een echte aanrader
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Zeer goed hotel.

Fam. Welling, 25-8-2013

Zeer goed hotel waar echt aan alles is gedacht.

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

De mooie kamers werden elke dag schoongemaakt en in het restaurant was er voor elk wat wils.

Er was voor de kinderen de hele dag door animatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Geweldig!

Reiziger, 23-5-2013

Het was net een dag open en de 'finishing touch' ontbrak hier en daar nog wel. Dit veranderde snel in de week dat we er waren.

De foto's op de site van fergushotels liegen er niet om, het ziet er echt zo uit.

Alles, van lobby tot restaurant, is spierwit en doet heel fris en modern aan.

De elektriciteit en airco werken met de deurkaart.

Het eten met showcooking was lekker en van goede kwaliteit, zelfs aan persoonlijke wensen werd tegemoet gekomen door de koks.

Het kinderzwembadje is vergroot en heeft buiten een aantal (water)glijbaantjes ook een aflopende rand. Het diepere deel van het zwembad heeft twee watervalletjes en een badlift gekregen. Een zandkleurig betonnen terras met verstelbare ligstoelen maken het compleet.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2013

Prima Appartementen

Jasper, 24-9-2012

We zijn 8 dagen naar D'or Jardin geweest en we hebben een prima tijd gehad. Het was niet perfect, maar wel gewoon meer dan goed allemaal. De appartementen zagen er keurig verzorgd uit. Lekker ruim en met een mooi uitzicht. Helaas geen oven aanwezig en het bestek en andere hulpmiddelen waren wat beperkt, maar de benodigdheden kun je bij de supermarkt om de hoek goedkoop halen.

De stroom viel bij ons constant uit, maar daar werd snel naar gekeken en we hebben er weinig last van gehad. Ook het kapotte lampje in de keuken is meteen na de melding vervangen door het behulpzame en vriendelijke personeel. De klusjesman spreekt geen Engels.

Er werd ons verteld dat we direct aan het strand zaten, maar dat 'strand' was niks meer dan wat rotsen aan het water. Het echte strand ligt op ongeveer 10 á 15 minuten lopen, dat is prima te doen. Op ongeveer een half uur lopen licht een ander, idyllisch strandje. Erg mooi.

Verder is de omgeving erg mooi. Zeker de moeite waard, neem je camera mee!

Gereisd met partner in januari 2012

Prachtige ligging, eten valt tegen

Marco, 6-9-2012

We hadden all-in geboekt voor het eerst. Na een paar dagen wordt het eten enigzins eentonig.... Wel veel keuze voor de Engelsen btw. Veel vet en gefrituurt en vlees/vis dat (bijna) altijd in een sausje drijft.

Zwembad is prima (vooral de badmeester die watergevechten aangaat) maar een beetje (te) weinig ruimte om het zwembad heen om iedereen plaats te bieden. Ook hier het alom bekende "landjepik" vroeg in de ochtend om een plaatsje/ligstoel te veroveren bij het zwembad.

De ligging van het complex is perfect met vlakbij een strandje en even verderop prachtige beheerde "terassen" met een perfect uitzicht. Wel zwemschoenen meenemen want het is allemaal rotsachtig. Het grote zandstrand van Santa Ponca is ong. 15 minuten lopen maar zeker de moeite waard. (of per taxi € 4,- per rit)

De kamers zijn prima verzorgd en netjes.

Zoals gezegd, alles prima in orde, alleen het eten kon beter.

Ik zou het dan ook anderen aanraden maar dan niet all-in (of je moet een stevige drinker zijn) :D

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

leuk en heerljke ligging

michael smit, 25-8-2012

goed hotel lekker rustig vooral geschikt voor gezinnen met wat oudere kinderen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Geweldige vakantie

Kellyy30, 18-8-2012

Het hotel was uitstekend, we kwamen 's avonds pas om kwart voor 12 aan in het hotel, en toen zat er nog iemand bij de receptie. Achteraf bleek dat er 24 uur per dag iemand aanwezig was bij de receptie. De kamer zag er netjes uit, en stond zelfs nog eten voor ons klaar. De ligging van het hotel is uitstekend, als je bij het hotel gaat zonnen kun je en de zee in en je kunt gebruik maken van het zwembad.. Ligt in een straal van 20 meter bij elkaar. Het personeel was super, erg gezellig en probeerde met jong en oud contact te leggen en probeerde je zo te vermaken. Het eten was goed, je had elke avond genoeg keuze en het gebeurde vrij weinig dat je elke dag het zelfde at, dus variatie genoeg. De prijs/kwaliteitsverhouding was goed, je kreeg duidelijk waar voor je geld. Ook de staat van de kamer was goed, goede bad/douche en de kamer was erg ruim voor 2 personen, en de kamers werden elke dag schoongemaakt en kreeg bijna elke dag schone handdoeken.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

goed aparthotel hele mooie ligging!

familie, 10-8-2012

Maaltijden zijn goed en gevariéerd en voor een 3 sterren hotel vond ik het erg uitgebreid.

Kamers zijn goed met ruime badkamer en keukentje.

Schoonmaak is iets minder, wel voldoende handdoeken en opgemaakte bedden maar aan de vloer doen ze niet veel.

Hotel ligt werkelijk prachtig aan een kleine baai waar je goed kan snorkelen en zwemmen,

minder geschikt voor heel kleine kinderen en oudere mensen ivm de de stenen aan de kant.

de animatie is met name gericht op de kinderen, minidisco en stelt verder niet zo heel veel voor. Vlakbij is een leuk plein waar sávonds optredens zijn en ook minidisco wordt gehouden.

Al met al waren wij tevreden over dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

super! schoon en waar voor geld

sonja, 30-7-2012

Wij gingen na het lezen van de beoordelingen met lood in de schoenen naar dit hotel. Wij hadden de All-in formule. Ik was ontzettend bang voor de hygiene en het eten. Maar het viel ons 100 procent mee. Het appartement werd dagelijks schoongemaakt en ook de handdoeken werden iedere dag gewisseld. Het was een ruim appartement met een groot balkon. De lakens zijn 1 x gewisseld, maar ik heb 1 x een extra lakenwissel gevraagd op het bed van mijn zoontje en dat werd meteen gedaan. Ook de obers in de bar zijn geweldig met kinderen, eerst wat afwachtend maar na een paar dagen was het de hele tijd elkaar uitdagen. Wat het eten betreft was deze ook ruim voldoende, erg veel keus er is altijd wel iets bij. IJs was de hele dag te krijgen. echte merk dranken. Veel gezinnen. Moet er wel bij vermelden dat wij in het hoogseizoen zijn gegaan, misschien is het dan veel uitgebreider. Maar een super prijs, kwaliteit verhouding, animatie is een aanfluiting
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel FERGUS Style Cala Blanca scoort een 7.42 uit 10 op basis van 99 reviews.