Appartement Deya **

Deya
5,3

Matig

28 reviews over Appartement Deya in het Nederlands

Nooit, maar dan ook nooit meer!

Jimmy1955, 18-9-2016

Door overboeking van het door ons geboekte rustig gelegen appartement werden wij in Deya geplaatst, 61 en 68 jaar!

Wij hebben geen oog dicht gedaan omdat tegenover een disco staat welke van 00.00 tm 06.00 uur geopend was en wat er na sluiting uitgebraakt werd daar lusten de honden geen brood van. Voornamelijk Engelsen en Ieren welke schreeuwend en lallend en de boel onderkotsend.

Bedden zijn uitermate slecht, doucheruimte is dringend aan vervanging toe en op het balkon kon je evenmin vertoeven van een mega apparaat van de airco welke alleen maar hete lucht stond te blazen.

Van enig comfort in dit appartement is totaal geen sprake.

Zwembad werd overdag door zeer luidruchtige en overheersende naar alcohol ruikende Ieren en Engelsen in beslag genomen zodat het ook daar niet prettig vertoeven was. Kortom nooit maar nooit weer naar Deya te Santa Ponsa Mallorca

Gereisd met partner in augustus 2016

je gaat er niet heen voor je rust

truus, 4-1-2012

Opzicht een redelijk appartement,. erg slecht geslapen vanwege het lawaai van de overburen en onder buren(disco). Supermarkt aan de overkant had elke dag vers gebakken stokbrood brood. De schoonmaak was redelijk. Niet erg vriendelijk personeel,of te beroerd om engels te praten. Bij het zwembad lag het vol met handdoeken voor gereserveerde zonnebedden. Veel engelse toeristen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

wij gaan weer terug!!

Wendy, 9-12-2011

wij zijn in Juli 2011 met onze 2 kinderen in dit appartement geweest en ik heb net weer geboekt voor komend jaar in hetzelfde appartement.

Toen ik dit jaar de recensies had gelezen was ik toch wel een beetje bang geworden, maar wij hebben daar een super vakantie gehad.

Wij zijn wel van te voren worden gewaarschuwd om met kleine kinderen zo hoog mogelijk te gaan zitten ivm geluidsoverlast.

Dit was hier ook geen probleem en wij hebben idd nergens last van gehad.

Het zwembad was super en ons appartement was ook gewoon schoon, niks op aan te merken.

Het enige nadeel was, dat als je na half 7 ging douchen, je geen warm water had, omdat dan teveel mensen onder de douche stonden, maar voor de rest, als je geen echte luxe vakantie wilt, is dit appartement super!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

meer geschikt voor uitgaanstypes

linda, 29-8-2011

wij waren tevreden over de accomodatie,eenvoudig maar netjes.

Onze kinderen waren zeer blij met het zwembad,wij ook.

Overdag is het erg rustig maar s avonds verandert de straat voor Deya in een wild uitgaansleven.Hierdoor sliepen mijn man en ik zeer slecht.De kinderen lagen aan de achterkant,zij hadden nergens last van.

het appartement is ideaal voor feestgangers.

Voor ons is het duidelijk geworden dat we meer op zoek moeten gaan naar een locatie welke niet nabij het uitgaansleven ligt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Nooit meer

Thijs, 4-8-2011

Nog nooit zulke smerige kamers gezien. Onvriendelijk personeel en verschrikkelijke bedden. Ligging is wel perfect, dichtbij het strand en midden in het uitgaansleven. Engels spreken is wel een must. Wat dat betreft is 's Arenal een betere locatie voor Nederlanders.
Gereisd met vrienden in juli 2011

slecht appartement

Sunday, 18-7-2011

App Deya in STA PONSA zijn erg slecht, de entree is redelijk omdat deze recent is opgeknapt, het zwembad is ook goed en wordt redelijk schoongehouden maar de appartementen zijn gewoon uit slecht en vies. Toen wij aankwamen in de kamers zaten deze onder de lange haren van de vorige mensen, sanitair douche,bad, toilet zien er niet uit en zijn aan vervanging toe, water was ook niet om te douchen, twee keer geklaagd maar dit was niet op te lossen waarschijnlijk, voor ons maar één weekje in dit app. was lang genoeg!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuk voor 1 keer.

Vriendinnetjes, 7-10-2010

Gelegen midden in de uitgaansstraat. Erg handig als je jong bent. Vlakbij het strand waar je heerlijk kan vertoeven. Zwembad 's ochtends nog rustig zodat je wat baantjes kan trekken. Een leuke cocktailbar aan de overkant van de straat en veel lekker en goedkoop eten. Verder zou ik niet naar Santa Ponsa gaan, een verschrikkelijk iers/engels dorp. Aan de andere kant van de zee is een uitstekend Nederlands/Mexicaans restaurant met veel vegetarische gerechten, Crocodillo. Service in het hotel is uitstekend, schone lakens en handdoeken wanneer je wil, continu iemand bij de receptie en nooit te beroerd om je iets uit te leggen of bijvoorbeeld scooterverhuur te regelen.
Gereisd met vrienden in juli 2010

FF doorsparen als je jong bent.

Mariposa, 12-8-2010

Een last minute voor toch nog teveel geld. Jammer dat ze de tent vrijwillig door engelsen/ieren/schotten moeten laten afbreken.

De kranen zaten los, bedden hard voor een week te doen, mega herrie van de disco`s die tot 6 uur s`morgens open zijn, en berg je dan maar als ze naar hun bed gaan. Alles gaat schreeuwend, aanbellen in de nacht, pissen voor je deur op de gallerij.

En niet te vergeten bij het zwembad en ze laten zo de boel de boel, medelij met diegene die de troep achter hun kont op moet ruimen.

Was hier met een kind van 8jr. Die vond het zwembad geweldig. En keek d`r ogen uit, zeker als de buurjongen geboeid word afgevoerd door de politie om 6 uur s`morgens.

Ben ook jong geweest en ging terug in de tijd, jaren geleden gingen in Benidorm ook al de matrassen naar beneden.

Maar je hebt wat je nodig hebt, en er werd op tijd schoon gemaakt en schone handdoeken verwisseld, heb maar wat geld voor je schoonmaakdienst op de kussens gelegd.;-).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Super ligging!Ontzettend vriendelijk!

Esther, 25-7-2010

Ik ben hier afgelopen week met vriendinnen geweest. We hadden al wat schrik na de gelezen reacties. Maar het was helemaal super! De ligging is helemaal super! En totaal geen last van geluidsoverlast. De kamers zijn groot, met een enorm balkon!! Verder is het harstikke schoon en het personeel is super aardig!! Ze deden nergens moeilijk over, echt top! Enige nadeel zijn de vele engelse. Maar met het appartement is niks mis! De prijs is het dubbel en dwars waard!
Gereisd met vrienden in juli 2010

budget hotel, slecht!

brenda, 12-7-2010

het hotel is erg goedkoop voor een week weg te zijn, alleen heb je er veel geluids overlast van de discotheken en groepen jongeren die lopen te schreeuwen. Bedden zijn erg hard als je met 4 personen bent moeten er 2 in een slaapkamer en 2 in de woonkamer 1 op de bank en 1 in een la die je onder de bank vandaan kan trekken. De veren van het bed voel je er zo door heen. Het complex was ook zeer vies en de kamers werden amper schoon gemaakt. Veel last van mieren op de 7de etage. Tussen 17.30 en 20.30 bijna geen water om te douchen. Het is eigenlijk een hotel voor jongeren die weining te besteden hebben. er zitten een hoop engelse die erg veel lawaai maken. absoluut Geen aanrader voor gezinnen.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Deya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Deya in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Deya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Deya scoort een 5.32 uit 10 op basis van 29 reviews.