Aparthotel Club Santa Ponsa ***

7,9

256 reviews over Aparthotel Club Santa Ponsa in het Nederlands

gewoon goed!

Roy, 4-7-2016

een leuk gezellig hotel, eten is gevarieerd en goed.

enige nadeel, geen airco op de kamers.

wat betreft de trappen, ja ze zijn hoog maar er rijdt een minibus naar het strand,

maar de trappen zijn ook goed te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prima prijs-kwaliteit verhouding

A. Müller, 2-5-2016

Goed:

- de ruime appartementen en grote balkons

- het uitzicht

- vriendelijke medewerkers

- genoeg mogelijkheden omop terras te zitten, bij zwembad te liggen of te sporten

Minder

- kwaliteit dranken (koffie, thee, cocktails, rode wijn...)

- eten niet top maar voldoende keuze en variatie zodat je toch wel aan je trekken komt.

Aandachtspunt

de vele trappen op het complex en om naar het dorp te gaan. Als je goed ter been bent: een prima training en geen probleem anders niet zo geschikt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Heerlijk eten en vriendelijk personeel!

Alfred van der Veen, 30-4-2016

Kamers gedateerd, geen AC, schoon en prima bedden, bed kort kussens dun. Geen föhn, beperkt bij receptie. WiFi aanwezig gratis (langzamer) betaald (€15 pw). Op do en zo geen schoonmaak. Op do of zo handdoeken? Loop naar receptie, je krijgt nieuwe! AI super. Ontbijt, lunch en diner uitgebreid/veel keus!

Ligging op berg, hoogteverschil, trappen etc. Acco's in blokken op verschillende hoogtes. Houd hier rekening mee!

Rijdt gratis shuttle elk uur (14 uur niet) naar Santa Ponsa. Centrum gezellig en rijden meerdere bussen frequent naar Palma! Aanrader!

Vanuit complex lange trap naar beneden. Meteen rechts verhuurmaatsch (ook supermarkten en barretjes). Aanrader auto te huren en Mallorca verkennen! Ga bergen in richting Soller en naar oostkust voor grotten van Drach! In complex animatie. Voor kinderen; speeltuintjes, pingpong, tennisbaan en minigolf en 's avonds (eenvoudig) programma. Complex heeft 1 bar en zaal. Zijn voldoende ligbedden en 2 zwembaden.

Gereisd met vrienden in april 2016

super vakantie!

melissa, 20-9-2015

Een super leuke vakantie gehad!

Er was een super service, we werden erg vriendelijk geholpen voor het boeken van uitstapjes.

Animatie was ook leuk, overdag en 's avonds was er altijd iets te doen. Ook voor kinderen was er genoeg aan animatie.

Het eten was gevarieerd, en lekker.

De kamers waren schoon, en om de dag werden de bedden en de kamers schoongemaakt.

De trappen waren voor ons geen probleem, maar ik kan begrijpen dat dit voor sommige mensen wel een probleem kan zijn. Maar er reed om het half uur een taxi (gratis) naar het stadje/strand.

Maar daardoor wel een prachtig uitzicht!

Gereisd met partner in juli 2015

Redelijk hotel maar niet kindvriendelijk

Deanne, 15-9-2015

Eten, drinken, hotel kamer, uitzicht fantastisch. Ja het is veel trappen lopen maar dat weet je als je de beschrijving lees. Wij waren met een baby van 4 mnd en mijn zoontje van 3. wandelwagen de berg op is pittig. Voor mijn zoontje absoluut niks te doen daar, speeltuin verouderd, zwembad met weinig vermaak. Animatie bar slecht!!!!! Maar wat het erge was zijn de Engelse die in de weekenden het hotel overspoelen en alleen maar willen bier drinken en heel veel bier! Niks voor mijn zoontje dus leuk voor jong en lui maar het is absoluut geen familie hotel!!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar.

wouter, 14-9-2015

Pluspunten : lekker eten, zeer vriendelijk personeel, mooi uitzicht over de baai, animatie redelijk tot goed. Minpunten : gedateerde en ouderwetse kamers die echter wel goed gekuist werden - veel erger is de ligging : boven op een berg en je hebt de keuze : ofwel 5 km te voet naar het centrum ofwel een levensgevaarlijke trap van 100 treden naar beneden (in ongelijke natuursteen, dus bij regenweer...) Weliswaar is er een busje naar het strand, maar dit slechts tot 17 uur, dus reken op een serieuze taxi-kost. Conclusie : een toffe club aan een goede prijs, maar sterk af te raden aan 50-plussersq.
Gereisd alleenreizend in januari 2015

Leuk hotel

Tom, 11-9-2015

Hotel met grote kamers en terras/balkon. Wat verouderd maar zeker netjes.

Lekker eten, zwembaden zijn niet zo groot maar gezien de periode van ons verblijf was het niet zo druk.

Tof personeel, heel gedienstig en altijd bereid om te helpen.

Het hotel ligt even buiten het centrum, maar dat is in Santa Ponsa alleen maar een voordeel.

Op 10 minuutjes stappen sta je trouwens al aan het strand.

Enig minpunt was het gebrek aan airco. De ventilator doet wel iets, maar ik kan me voorstellen dat het in de maanden juli en augustus wel heel warm op de kamer geweest moet zijn. In juni viel dat nog mee omdat het 's avonds nog afkoelde.

Animatie...eigenlijk niet echt bekeken behalve de minidisco. En die is nu werkelijk overal hetzelfde ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Leuke vakantie

ivo, 6-9-2015

Het was een goede vakantie met min-en pluspunten. Een aantal van de minpunten was de hygiëne, de borden en glazen waren niet altijd even zuiver. De kamers werden ook niet altijd even goed gepoetst en er wordt 2x per week zelfs niet gepoetst.

Er was veel te weinig personeel zodat er zelden werd afgeruimd.

De accommodatie was ook heel verouderd, hier helpt volgens mij zelfs renovatie niet meer. Aan de bar werd er zelden gepoetst en zag het er halfweg de avond al redelijk vuil uit. Door dat er weinig personeel was kwam men ook zonder glazen te zitten en ging men over op plastieken bekertjes wat niet echt smakelijk is, Het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam en het personeel in bar en restaurants werkten hard. In het restaurant werd het eten constant bijgevuld en waren er verscheidene avonden thema's, Positieve punten die de vakantie heel goed maakte waren het heerlijke eten en de goede all-in. Zelden op vakantie zo een goede keuken meegemaakt en met de drankjes waren ze zeer gul

Gereisd met partner in augustus 2015

fantastisch goed

dirk bauwens, 4-9-2015

berg op berg af niets is er plat maar zeer mooie streek zeer warm klimaat maar de moeite
Gereisd met partner in september 2015

Te duur voor wat het is!

Jenna, 3-9-2015

Sproeiers stonden op ons terras gericht, gevolg was dat elke ochtend alles onder water stond. Cocktails worden geserveerd in kleine plastieken bekers en zijn allemaal voorgemaakt, ze komen uit een onhygiënisch sodamachien. Ontbijt trekt echt op niets! Zwembad is enorm klein door al het kinderspeelgoed wat erin gegooid wordt. Veel trappen, enorm slecht voor mensen die slecht te been zijn! wat ons het meeste stoorde was de WiFi!!! We betaalden extra voor een zogezegde premium WiFi en deze trok nog op niets!! Nevenactiviteiten zijn ondermaats, materiaal is slecht onderhouden en het wordt allemaal mooier voorgesteld dan het is. Het enige positieve is het uitzicht, ons zie je zeker niet meer terug! Te duur wat het is en een all-in is niet eens een all in voor dat geld. Als je moet bijbetalen voor WiFi en water op je kamer vind ik dat echt wel erg.
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Club Santa Ponsa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Santa Ponsa in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Santa Ponsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Santa Ponsa scoort een 7.93 uit 10 op basis van 273 reviews.