Hotel Casablanca ***

8,6

59 reviews over Hotel Casablanca in het Nederlands

Top Hotel

Koelewijn, 8-8-2017

Wij vonden de ligging super, dicht bij strand en centrum, het strand en centrum waren te bereiken via een hellende weg, je moet wel goed ter been zijn. Rustig hotel met heerlijk eten, we hadden half pension geboekt, elke avond bakte de kok iets lekkers. De kamers waren schoon en netjes met een groot balkon . Wij hadden zwembadzicht geboekt, dat zou ik zeker doen want de kamers aan de wegkant vonden wij niet mooi liggen. Je kan bij de receptie een kluisje huren er waren geen kluisjes op de kamer ook was er geen koelkast dat vonden wij jammer. Er is weinig animatie voor volwassenen en kinderen, maar dat vonden wij geen probleem. Het personeel was ook super vriendelijk, er werden diverse talen gesproken dus als er iets was begrepen ze je goed en werd het probleem gelijk opgelost. Al met al een Top Hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2017

het was in een woord top.fijn hotel ,

paul en ria, 22-6-2016

het hotel is gewoon prima, het personeel vriendelijk en behulpzaam, er is niets wat niet goed was.vanaf het hotel naar het strand binnen 5 min ,hotel naar het centrum binnen 5 min. prima zwembad,prima ontbijt, prima diner,schone kamers. iemand die slecht ter been is heeft een klein probleem omdat er nogal wat trappen zijn
Gereisd met partner in juni 2016

Gewoon Goed!

Lity en Freerk Duindam, 3-6-2016

We kwamen s'avonds laat aan. De ontvangst was prima. Kregen nog een broodmaaltijd aangeboden. De kamer was ruim. We zaten aan de voorkant, 1ste etage met een ruim terras en een heerlijk bad. Elke dag schone handdoeken. De bedden lagen goed. Het is er wel gehorig, veel geschuif van bedden. Een aanbeveling zou ik doen. Een mini koelkastje zou erg prettig zijn, om je water ect. In te bewaren. We hebben een emmer gekocht en deze gevuld met water, zodoende toch koude dranken.. Het eten is gewoon goed te noemen. Niet overdreven veel keus, maar wat er is, is vers en lekker. Het zwembad is ruim, met genoeg ligbedden. Het hotel heeft veel trappen, voor mensen die slecht ter been zijn, is dit hotel niet aan te bevelen. Het personeel is vriendelijk.Wifi in de lobby. Niet altijd even goed bereik. Het hotel ligt aan een hellende weg, dus dat werd ff klimmen, goed voor de conditie. Het plaatsje is gezellig met genoeg winkels en restaurants. Het ligt aan een mooie baai. We hebben de bus genomen naar Palma, mooie stad. Zeker aan te bevelen. We zijn hier 2 weken geweest en het was heerlijk!!
Gereisd met partner in mei 2016

Robert en Alie, 1-6-2016

De ligging is perfect. Speelse bouw met een fraai zwembad en gratis ligbedjes.

Vanwege een aantal trappen moet je wel goed ter been zijn. De wandeling naar het strand is ongeveer vijf minuten.De transfer ongeveer 1 uur. Het eten is prima.

Aan de achterkant heb je een mooi uitzicht waarvoor je iets meer betaald.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Santa Ponsa ie een gezellige badplaats alleen mis ik wel de autovrije wandelstraatjes.Best wel veel verkeer dus. Langs de kust kun je een mooie wandeling maken waarbij je diverse restaurantjes tegen komt.Vergeet niet Palma te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2016

Aparthotel Casablanca Santa Ponsa

Lenie van den Bergh, 10-8-2015

Geweldig hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dicht bij het strand en de boulevard.Wij hebben een heel fijne vakantie gehad. Schone mooie kamers goed eten. Twee zwembaden en genoeg ligbedden. Kortom wat wil een mens nog meer. Lekker genieten daar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi Rustig Hotel...

Dave, 8-6-2012

Hebben hier erg fijne vakantie gehad mooi rustig hotel en de ligging is perfect. Je zit binnen 10 minuutjes in het centrum en nog geen 5 minuten van het strand is een weg uit lopen en je bent er. Inderdaad is hotel niet geschikt voor Ouderen aangezien het veel trappen heeft en ook aan stijle weg ligt omdet het hotel op een soort heuvel staat. Voorderest nette kamers helaas nog niet allemaal gerenoveerd en het is zeker aan te raden om balkon aan de zwembadzijde te vragen .... is er namelijk nooit druk dus je heb alle rust, schaduw en utizicht. Eten was goed te doen voor een klein hotel als je grotere hotels gewend ben (turkije bijvoorbeeld) is dit inderdaad erg karig.
Gereisd met partner in mei 2012

Net hotel

Zijlstra, 26-7-2011

We zijn vorige week in dit hotel geweest.

Verwacht niet veel luxe, voor de rest is het een net en schoon hotel!

Kamers zijn sober, maar schoon.

Het eten is niet uitgebreid, maar het is te doen om daar 2 of 3 avonden te eten. De overige avonden hebben we buiten de deur gegeten! En dat is ook niet heel erg duur in Santa Ponsa.

Het hotel heeft 'n rustige ligging, wat ik wel relaxed vond! Je zult maar in 'n hotel tussen al die Engelsen zitten! Dat is niet mijn ding.

Het is 1 straatje uitlopen en je bent al op 't strand! Binnen 5 min.

Leuk zwembad met poolbar, pooltafel & tafeltennis.

Verder zit er tegenover het hotel een supermarktje en aan het eind van de straat ook (altijd handig).

Gereisd met partner in juli 2011

Goede ligging

Franziska, 22-9-2010

Had e-mail gestuurd met verzoek kamer op een hoge verdieping, zwembadzijde. Na aankomst 1 hoog straatzijde met uitzicht naar een garage een dak van parkeergarage en enorme vuilnisbakken , niet echt een vakantiegevoel, hadden normale prijs betaald geen aanbieding of zo, lag lijkt aan onze touroperator. Kregen na enkele dagen hoogste verdieping zwembadzijde met mooi uitzicht, gezellig en schon hotel met goede ligging vriendelijk personeel en heel lekker eten. Toch nog leuke vakantie geworden.
Gereisd met partner in juni 2009

echte aanrader voor rustzoekers

beyers, 2-8-2010

Het hotel is perfect gelegen, op minder dan 5 min. van het strand en het centrum van Santa Ponsa waar je 's middags goed en goedkoop kan eten.Het hotel is perfect onderhouden. Het eten is van uitstekende kwaliteit en zeker voldoende. Er is totaal geen annimatie zodat het er heel rustig is en je heel de dag stoelen genoeg hebt aan het zwembad. Ook 's avonds is het er na 10 uur stil en heb je ook geen last van het uitgaansleven in het centrum. Het hotel is vooral een aanrader voor koppels die het graag rustig houden en minder geschikt voor mensen met kinderen.
Gereisd met partner in juli 2010

Mooi hotel!

Fam .Verhoeven, 25-7-2010

Zeer fijne week gehad ja de trappen zijn hoog maar dat staat aangegeven bij de info van de reisgidsen dus..........

Lekker gegeten en schoon was het ook!

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casablanca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casablanca in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casablanca scoort een 8.62 uit 10 op basis van 60 reviews.