Hotel Bahia Del Sol ****

Hotel Bahia Del Sol
Bahia Del Sol
7,3

115 reviews over Hotel Bahia Del Sol in het Nederlands

Geweldi hotel op een prachtige plekje

Elisa, 12-8-2017

Een groot hotel met medewerkers die zich inspannen om het jou naar de zin te maken. Het hotel staat op een prachtige plek bij strand en centrum.

De kamers zijn uitstekend en als je zeezicht hebt is het uitzicht adembenemend. Eetzaal aan de krappe kant.

Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekende kwaliteit prijsverhouding

Larissa, 8-8-2017

Hotel Bahia del Sol is een hotel met een uitstekende kwaliteit prijsverhouding. Als ik alle negatieve reacties lees verbaas ik mij. Ik ben in heel veel hotels over de wereld geweest van gewoon tot zeer exclusief en Bahia zit gewoon bij de goede. Ik geloof dat veel Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dat kan niet. Als je bediening wilt op een terras, een zeer luxe kamer met bubbelbad, en a la carte eten met bediening betaal er dan voor en ga daar dan heen. Bahia is een gewoon goed Hotel met absoluut wat kleine minpuntjes maar mensen alsjeblieft voor deze prijs krijg je gewoon waar voor je geld. En wat is er nou leuker dan als je op vakantie op Mallorca bent dat je Spaans sprekend personeel hoort. Er was zelfs een bezoeker die het wat jammer vond dat het personeel geen Nederlands spreekt. Kom op nou mensen dat gaat echt nergens meer over. Het eten is gewoon goed, ja Spaans maar daarvoor ga ik naar Spanje niet om frikandellen en kroketten te eten. Blijf dan thuis. Er is genoeg keus en voor ieder wat wils. Kortom een zeer tevreden bezoeker. Ga er weer heen want voor deze prijs kan je 2 keer!

Weekje relaxen

Esther van Oosteroom, 28-7-2017

Voor een week prima hotel,

Locatie is echt het beste, korte afstand (5min) naar het grote strand waar je 2 bedjes en een parasol kunt huren voor €13,50 per dag. Kleiner lokaal strandje de andere kant op ook 5min loopafstand ook erg leuk en mooi. Daar geen strandbedjes. Wij waren met een baby van 7maanden. Eten was prima half pension. Als je geen all inclusief hebt geboekt, is er in het hotel ook weinig te krijgen qua lunch.

Héél groot nadeel; weinig bedjes bij het zwembad en al savonds werden de handdoeken neergelegd en om 8uur smorgens alles al 'gereserveerd' door de handdoekleggers. Hier moet het hotel echt wat aan gaan doen!

Mooi uitzicht op dakterras zeker met zonsondergang moet je naar de 6e verdieping gaan om een drankje te drinken en daar leuk te zitten!

In het restaurant waren maar 5 kinderzitjes.

Lakens zijn niet verschoond in 1 week, wel iedere dag schone handdoeken op de kamer.

Eten was lekker een gevarieerd. Grote supermarkt 'Eroski' 15 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima voor 1 keertje.

Jeroen, 11-7-2017

Het is niet een heel kindvriendelijk hotel. Klein kinderzwembad, (te) weinig kinderstoelen in eetzaal, late lunchtijd, matige animatie. Desondanks heeft een klein kind van ruim 2,5 jaar het overal wel naar de zin.

+ Goed rekening gehouden met onze preferentie, kamers ruim en schoon,

handdoekenservice ideaal. Eten was voor een weekje prima in orde! Ligging was prima, niet in het drukke stapgedeelte en lekker dichtbij het strand.

- Lakens hadden wel verschoond mogen worden halverwege de week. Echt chagrijnige bediening in het restaurant. Het slecht Engels sprekende personeel, echt ongelooflijk anno 2017. En let op, ga voor een eventueel doktersbezoek niet in het hotel, maar ga wat verder i.v.m met de extreem hoge kosten. Hygiëne in en vooral om het zwembad echt minder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk hotel

Danique, 17-6-2017

Het ziet er van de buitenkant en binnenkant erg mooi uit.

Kamers werden elke dag schoon gemaakt en wanneer je schone handdoeken wilde kreeg je die.

Wat wij een min punt vonden was dat alles heel onduidelijk was. Het dakterras is op de 6e etage en daar kun je alleen met de lift komen achter in het hotel. Het 2e zwembad (18+) is op de 3e etage, je moet door de nooduitgang over een paadje en dan met 3 tredes naar boven. Niet ideaal dus als je slecht ter been bent. Ook de animatie was minimaal maar dat vonden wij niet erg.

Wij hadden uitzicht op zee. Dit was echt prachtig! Het strand is 300m verder op. Naar de haven loop je de andere kant op en daar heb je ook mooi uitzicht op zee.

Voor ons was het een heerlijke vakantie!

Gereisd anders in mei 2017

Niet aan te raden

Bex, 16-6-2017

Eten was voor mij OK. Ligging was ook goed,kort bij de stad en het strand.

Personeel sprak alleen spaans en een beetje duits,dus voor ons zeer moeilijk om ons verstaanbaar te maken. Tweede dag een kakkerlak op onze kamer,gemeld bij onthaal en er werd totaal niets ondernomen hiertegen. Dus aan poetsdame spuitbus gevraagd en kamer maar zelf bewerkt met insecticide.Laatste dag zelfs kakkerlak gezien in eetzaal,zelfde probleem,was precies helemaal normaal. Hadden all in,maar op terras was je wel verplicht om zelf aan te gaan schuiven,of je kon er uren zitten zonder drank. Service op terras was nul. Animatie was ook al niet bestaande.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij gaan hier nooit meer naar toe

Ida, 15-6-2017

Wij hebben betaald voor een 4* hotelkamer, maar als je in een bijgebouw wordt ondergebracht, kamer 442, direct naast de lift die je de hele dag, avond en gedeelte van de nacht hoort is dat niet fijn. De matras was zeer slecht, de airco hebben we niet aangehad omdat het er koud en muf was. Ook hoorde je de hele dag, avond en nacht een zoemend geluid op de kamer...zeer irritant. De eerste dag hadden we al lekkage op het zeer kleine balkon en de volgende dag zelfs in de kamer zelf. Het drupte uit het plafond. Na het gemeld te hebben kregen we de volgende dag pas een andere kamer, maar dan in het hoofdgebouw !!! Die was redelijk goed, alleen erg gehorig..........

Heel fijn hotel

Rob Roy, 5-9-2016

Dat het een prima hotel is. De bediening en de keuken perfect en de kamers optimaal. 10+
Gereisd met partner in mei 2016

nooit meer

Schooreel micheline, 29-7-2016

het hotel is verouderd bij aankomst was onze kamer niet klaar we moesten nog 3 uur wachten toen we eindelijk naar ons kamer konden moesten we 2 liften nemen eerst een tot het derde verdiep en dan nog eens 3 verdiepen niettegenstaande ik extra betaalde voor kamer met zeezicht keek ik op andere kamers van het hotel het eten was koud en de volgende dag kreeg je weer hetzelfde s'morgens bij ontbijt kreeg je een kan koffie soms kon je 2 tassen drinken met twee dus 1 per persoon de airco op de kamer was een plafondventilator die enorm veel lawaai maakte .het water om te douchen of bad te nemen was in begin bruin na een tijdje lopen was het dan properder niet overtollig vriendelijk de kamers zijn klein en warm
Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooi hotel

Nunnink, 25-7-2016

We zijn op dit moment in Bahia, hotel bevalt, eten is inderdaad soms wat koud, beperkte keus, de airco maakt wat lawaai, maar voor de rest is dit een prima hotel op een rustige locatie in Santa Ponsa, 3 min van het strand en 10 min van het levendige centrum.

De bar is soms onderbezet wat resulteert in 10 min wachten...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bahia Del Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Del Sol in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia Del Sol scoort een 7.3 uit 10 op basis van 124 reviews.