Aparthotel THB Sa Coma Platja ****

Aparthotel THB Sa Coma Platja
THB Sa Coma Platja
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel THB Sa Coma Platja bij:

18 reviews over Aparthotel THB Sa Coma Platja in het Nederlands

Helemaal gerestyled sinds seizoen 2017

Frens sikkema, 16-8-2017

Thb sa coma platja is een goed verzorgd hotel. We hadden half pension en een suite met fantastisch uitzicht op zee. De slaapkamer is vooraan, dus wakker worden met uitzicht op zee. Bedden zijn goed. Achter is een bedbank geschikt voor 2 kinderen. Hotel ligt trouwens pal aan het strand en de boulevard. Het is volgens mij niet meer te boeken bij nederlandse touroperators? Hotel is merendeels engels, die allemaal all inn hebben. Geen last van gehad. Wel wat "last" van de kroeg achter het hotel de brittania, maar voorin de slaapkamer is het geluid veel minder. Kinderanimatie is er wel, maar stelt niet veel voor.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Strid, 14-9-2016

Een heerlijke plek voor vakantie!! De masseur van het hotel maakte het compleet door heerlijke massages te verzorgen waaronder een aroma massage en een hot stone massage, wat een handen heeft die man! Iets minder was de herrie tot laat in de nacht van het hotel aan de achterkant waar het dan wel weer heel gezellig was! Voor ons geen probleem want na de sangria was het heerlijk slapen. Het restaurant Happy Bar wat heel dichtbij ligt heeft heel aardig personeel en heerlijk eten voor weinig!
        Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie ligging

Rops, 9-7-2016

Mooie ligging strand geweldig ,kamers zijn goed,eten redelijk,zwembadbar is goed

Personeel spreekt slecht engels,restaurant teweinig personeel daardoor niet vriendelijk,bedjes aan het strand 5 euro parasol 5 euro,pub aan de overkant is tot 2uur goed tehoren maar wij vonden het niet erg

Mooie vakantie hebben we gehad 😀

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Zeker geen 4 sterren

Pia, 25-8-2012

De ligging is prima (wel veel geluidoverlast van club aan de overkant tot in de nacht) Receptie en schoonmaak zijn goed. Keukeninventaris is zwaar onder de maat (slechts 1 grote pan, geen koffie apparaat en kleine dingen zoals opener ijsblokbakje e.d)

Zwembad te klein voor aantal gasten en bedden zijn er veel te weinig( daardoor start er al heel vroeg een soort van beddenoorlog in de ochtend)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

een echte aanfluiting

n.s., 3-9-2010

Het enige goede aan dit hotel is de ligging en de receptie was vriendelijk.

Eten elke dag hetzelfde lauw en grauw,weinig keus.

Bar gaat om 23.00 dicht en dan is er niets te doen in het hotel. Animatie is vrij slecht en opdringerig,ook 's avonds erg luid. Zonder kinderen heb je hier weinig te zoeken.

Kamer netjes,badkamer goed. Erg luidruchtig tot 00.30 door pubs aan over kant.

Geen aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

absoluut geen 4 sterren

catootje, 20-8-2009

pal áchter het hotel ligt een discotheek Brittania die ervoor zorgt dat kleine kinderen niet kunnen slapen 's avond.Wij kwamen 's morgens om 9.00 uur aan in het hotel en kregen te horen dat we NIET in het hotel mochten ontbijten.We hadden wel all inclusive.De appartementen zijn redelijk klein maar schoon.Het balkon ligt in de namiddag heerlijk in de schaduw.De bediening 's avonds in de bar: daar krijg je echt geen vakantiegevoel van. Je moet lang wachten op een drankje.(plastic bekertjes)De bediening aan de bar is niet vriendelijk! Het eten: je hoeft geen honger te lijden maar het is "geen haute cuisine"De ligging van het hotel is heel fijn:direct aan het strand,je mag ook gewoon drankjes mee naar het strand nemen. Het reseveren van de bedjes is hier ook een probleem (veel te weing bedjes)en de handdoeken werden s nachts om half een al op de bedjes gelegd.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

is geen 4 sterren hotel

gezin met kids, 31-8-2008

Je betaalt hier voor de ligging en het uitzicht. Maar voor de rest mag je dit geen 4 sterren hotel noemen, ga maar eens een kijkje nemen bij andere hotels in de buurt. Kamers aan de kleine kant met 4 personen. Gelukkig hadden we all inclusive want koken kun je er echt niet. Niet schoon er wordt alleen veel geveegd. Eten iedere keer lauw. Warme snacks worden om 10.oo uur klaar gezet voor de hele middag. Animatie een echte aanfluiting. Jammer voor de goede bedoelingen van de twee nederlandse studenten die hier hun stage liepen.

Wij zijn echt geen zeurders maar als je voor een 4 sterren betaald wil je hier ook wat voor terug.

Gereisd familie in augustus 2008

Wat een topper!!

Onbekend, 16-8-2008

We zijn net terug van dit hotel en zijn er zeer tevreden over. Annimatieteam was Nederlands en zeer vriendelijk en vrolijk. Het eten was gevarieerd en lekker. Nooit koud. Prachtig gelegen aan het strand en bij de winkeltjes. Personeel was vriendelijk . Mooi zwembad waar elke dag voor groot en klein wel iets werd georganiseerd. Kamers klein maar gezellig en schoon. Zeer mooie nieuwe badkamers. Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde plaats en hotel maar we zouden het zo weer doen!!
        Gereisd familie in augustus 2008

Verstegen, 21-8-2007

Wij zijn 15 dagen eind juli 2007 in dit geweldige aparthotel geweest.

Mensen die iets te zeuren hebben vind ik belachelijk.

Wij hebben ons met onze 2 meiden van 4 en 8 jaar prima vermaakt. Personeel was vriendelijk, eten was goed en kamers ook oke.

Het uitzicht is adembenemend en de ligging perfect. Poortje door en je bent aan het strand.

Prima vakantie. Lekker uitgerust.

Gereisd familie in augustus 2007

bro, 20-8-2007

we hebben een mooie vakantie gehad.

Het personeel was vriendelijk.het animatieteam was minder de kinderen mochten niet mee doen als je je niet had ingeschreven.het meeste commentaar hadden de duitsers.We gaan volgend jaar weer de ligging is perfect direkt aan het strand.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel THB Sa Coma Platja in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel THB Sa Coma Platja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel THB Sa Coma Platja scoort een 7.75 uit 10 op basis van 23 reviews.