Hotel smartline Mariant ***

6,6

28 reviews over Hotel smartline Mariant in het Nederlands

matige reis

frankske, 10-10-2017

klantvriendelijk en goede ligging als pluspunten

kleine kamers gematigd eten en te weinig animatie als minpunten

Gereisd met partner in oktober 2017

genieten

wendy, 15-3-2017

waar voor je geld, prima eten en kamer niet heel groot maar we hoefden er ook alleen maar te slapen

elke dag werd het schoongemaakt.

wat wij wat minder vonden was het lawaai van de buren, luidruchtige mensen wat wij duidelijk konden horen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Prijs/kwaliteit OK

Jules en Annie, België, 6-6-2016

Nette kamer in de annex, alles basic maar in orde. Eten afwisselend, lekker en voldoende. Geen haute cuisine. Vriendelijk personeel. Dicht bij strand. Weinig animatie, dj met Duitse schlagermuziek 2 maal per week. Klein zwembad.

nooit meer

willy, 29-5-2016

logeerden in hoofdgebouw kamer niet aangepast aan huidige tijd geen voldoende opberg mogelijkheden.Eten ondermaats en vaak koud, groeten niet vers(eerder opleg of voor verpakt) zwembad is niet geschikt in het hoog seizoen zelfs nu, de netheid van de kamer liet veel te wensen over bij onze aankomst(vloer niet gekuist en badkamer na uitvoering van verfrissingwerken ) laat u niet beinvloeden door de prijs en door de beelden want de werkelijkheid is heel anders.

Tegenvaller

M Schrik, 25-5-2016

De kamers in de annex ( je moet dan wel de straat oversteken)zijn mooi en groot maar gehorig. De mensen zijn wel vriendelijk maar het eten is matig, wel elke dag vers gebakken broodjes. De drankjes zijn gewoon slecht. Aangelengd met water en dan smaakt Bacardi ( of iets dat daar voor door moet gaan) echt helemaal nergens naar. We moesten al om 11.00 de kamer uit en we konden dan Geen gebruik meer maken van de service van het hotel. Niet echt klantvriendelijk dus. Zwembad is erg klein maar daar is het pluspunt dat er genoeg bedden waren. Kortom meer nadelen dan voordelen en daarom Geen tweede bezoek van ons.

Nooit meer

Ruud, 20-8-2015

Kakkerlakken aanwezig in de kamers, volop dronken Russen, all inclusie concept is matig, drinken gemixed met water (evenementen drank) zwembad te klein voor het aantal gasten , avond eten vaak koud, afval vlees veel harde stukjes en vetrandjes, toetjes elke avond het zelfde, avond eten word laatste uur niet meer aangevuld. 1x per week worden de kamers niet schoongemaakt. Bloed bij aankomst in de wc pot terwijl er sticker opzat desinfected
Gereisd met partner in augustus 2015

Prijs kwaliteit zeker zijn geld waard!

Fredje, 13-7-2015

Een toffe week achter de rug!! Heel proper hotel en super vriendelijk personeel.Wij zaten in het bijgebouw en het zijn mooie kamers die net gerenoveerd zijn.Persoonlijk hebben wij geen last gehad van gehorige kamer...Idd een druk hotel maar ook bij ons werd alles tijdig aangevuld en de tafels tijdig opgeruimd.Maar misschien is het terras en zwembad iets te klein volgens het volk die er kan logeren.Wij hebben een goede vakantie gehad!! Een zeer goede ligging!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Aanrader prijs kwaliteit verhouding is top

D.Rolf, 7-6-2015

Heerlijk hotel. Gerenoveerde kamers zijn mooi modern, schoon maar wel wat gehorig. Eten is super, veel variatie, vers en bijzondere dingen. De paella is een aanrader. Zwembad is klein maar het strand is om de hoek. Personeel uiterst vriendelijk. Wij zullen dit hotel verder aanbevelen.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

3 sterren hotel, zeer druk

jan_imbrechts, 6-6-2015

Druk hotel, zeer propere kamers en hotel, vriendelijk personeel, goede ligging in rustige buurt vlakbij strand, vooral Duitse gasten. Te kleine eetzaal met te weinig personeel, hierdoor heb je als je later komt geen propere tafel en moet wachten tot er bij gevuld wordt. De kamers zijn zeer gehorig, je hoort alles wat de buren zeggen en doen, ook het lawaai op de gang is storend in de kamer.
Gereisd met partner in mei 2015

een goed hotel voor een goede prijs

w.broers, 14-6-2014

Het hotel is niet erg geschikt voor jongeren, maar eerder voor mensen boven de 40. Ook voor jonge gezinnen met kleine kinderen is in het hotel, behalve het zwembad en de speeltuin tegenover het hotel niet veel te beleven.

Verder is het hotel erg netjes, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Animatie is er alleen in de vorm van een discoavond 2 maal per week. Strand is erg dichtbij, het is er leuk vertoeven. In de buurt kun je een fiets, auto en scooter huren (dichtbij, tegenover Blue Mediterrane).

Het eten is goed, fruit genoeg, in groente zou iets meer gevarieerd kunnen worden, kwaliteit is goed te noemen. De kamer ziet er goed uit, het enige nadeel is dat ze iets of wat gehorig zijn.

Gedurende onze vakantieperiode kwamen er nog al wat mensen uit Polen of uit Slowakije. Er waren een aantal Nederlanders en Belgen, meer Duitsers. Over het algemeen gedroeg iedereen zich voorbeeldig, weinig wanklank, maar de mensen uit vooral Slowakije en Polen spreken weinig Duits of Engels.

Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Mariant bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Mariant in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Mariant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Mariant scoort een 6.55 uit 10 op basis van 37 reviews.