Hotel Protur Sa Coma Playa ****

8,7

20 reviews over Hotel Protur Sa Coma Playa in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Hilde Mulder, 26-8-2017

Van 16 augustus tm 23 augustus een geweldige vakantie gehad met mijn 2 dochters (5 en 8). Alles was top. Eten voor kinderen op zich goed, maar iets meer keus was voor mijn kinderen fijn geweest. Als je met pizza en pasta uit de voeten kunt is er genoeg keus. Voor 9u geen handdoek leggen en daar houdt bijna iedereen zich aan, dat is echt geweldig. Zwembadwater qua temperatuur perfect. Kamer was goed, klein beetje gehorig. Heerlijk genoten en een top service, top vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet slecht maar al betere hotels gehad.

dentjip, 30-7-2017

Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam ,kamers proper en goed onderhouden en een goedgevulde gratis minibar(All in) ,het ontbijt was zeer Engels gericht maar er was nog ander eten te vinden,voor het overige was het eten goed zowel tijdens de lunch als het diner enige minpunt dat er dikwijls hetzelfde terug kwam (vb:3xribbetjes op 2 weken tijd),het zwembad was zeer goed en plaats genoeg om te liggen rond het zwembad alleen zijn de parasols aan vervanging toe ,de bar s'avonds was een beetje te klein ook omdat er in de bar de shows of wat er moest voor doorgaan plaats vonden na de show vertrokken de meesten die half pension geboekt hadden opgelet niet alle cocktails zijn gratis (vb:bloody mary betaal je 3,5€ als je All in hebt anders doen ze er nog eens 2€ bij)ook was er weinig keuze in de merken .Wat wij niet konden goedkeuren was dat wanneer we om 12u uitcheckten niets meer gratis hadden zelfs geen eten meer voor de kleine kinderen die er bij waren in de groep alles werd opeens betalend en zelfs na overleg met de manager bleef er het alleen de drank gratis over te blijven ,nog dit we zijn al in betere hotels geweest waar er andere normen gelden voor een All in zodus let goed op vooraleer jullie er naar trekken.de ligging is geen 500m zoals in de brochure maar reken maar op een 1200m.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Familie-hotel

Selina, 9-7-2017

Geen strandhotel en veel souvenierwinkels in de buurt. In Porto Cristo zijn mooie winkels.

Zeer veel keuze in koude en warme gerechten. Ontbijt is prima.

Harde matras maar zeer ruime, moderne kamer.

Ondanks een adult-only zwembad apart vonden wij het minder geschikt voor koppels. Aanrader voor gezinnen.

Gereisd met partner in juni 2017

Super gehad!

Mark, 27-8-2016

Het hotel Sacoma Playa heeft alles in zich voor een top verblijf. Wij waren met een groep van 7 volwassenen. Ik zat in een 3 persoonskamer op de begane grond. De kamer was luxe ingericht met een inloop douche, bad en toilet. De kamer heeft een schuifpui en er staan ligstoelen en zitstoelen op het terras. De minibar (gratis bij all inclusive) wordt continu gevuld en ook hadden we verse bloemen op de kamer.

Het personeel is heel erg vriendelijk en doen alles voor je! Heb ik nog nooit eerder zo meegemaakt. Het eten vond ik ook erg goed! Er zijn thema's rondom het eten en dat is erg leuk. Wij gingen 's avonds om 21.00 eten; dan was het rustiger omdat de kinderen dan weg waren.

Een uitkomst is het aparte zwembad voor volwassenen. Zalig rustig en er zijn grote relax bedden aanwezig.

Het hotel heeft heel veel sportactiviteiten te bieden! Allemaal gratis; tennissen, fietsen, etc vanuit een nabijgelegen clubhouse.

Kortom: absoluut een top week gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super!

Annelies, 19-7-2016

het is een heel aangenaam hotel met zeer vriendelijk personeel

de kamers zijn groot en proper, de badkamer is modern met een inloopdouche

het eten is in buffetvorm en zeer uitgebreid, er is ook een mogelijkheid om buiten te eten

de drank is het echte merk (bv. glazen flesjes cola light bij avondmaal, Baileys, Malibu..)

het enige nadeel is dat de animatie niet echt aanspreekt, ze doen weinig moeite

het hotel ligt op 5min wandelen van het strand

wij zullen absoluut teruggaan in de toekomst

Gereisd met partner in juli 2016

Ideaal en rustig hotel, beste vakantie ooit!

Ann en Eddy, 6-5-2016

Wat meest opvalt is de vriendelijkheid van al het personeel, de service van dit hotel is een klasse apart, we hebben al vaker op Mallorca verbleven, maar dit hotel steekt er met kop en schouders boven uit. Zelfs het management begroet zowat dagelijks de gasten en vraagt of alles naar wens is.

De ligging is ideaal, aan een rustiger deel van Sa coma, maar op wandelafstand van het centrum en het strand. Het hotel grenst aan een natuurgebied.

Er zijn meerdere zwembaden, eentje is voorbehouden voor volwassenen, wat een stuk rustiger is dan het grote centrale zwembad. Het hotel zelf is zeer verzorgd, zowel het interieur als de omliggende mooie tuinen zijn heel goed onderhouden.

Door omstandigheden zijn we moeten verhuizen naar een andere kamer. Voor het ongemak kregen we een upgrade aangeboden: een swim-up. Dit is een aanrader: deze kamers kosten normaal gezien extra, maar zijn dat geld dubbel en dik waard.

Wij hadden een semi-private pool (te delen met 9 andere kamers), een terras van ongeveer 15 vierkante meter met 2 stoelen, een tafeltje en 2 ligzetels. Heerlijk rustig! Op de kamer is een waterkoker met oploskoffie en thee voorzien. Er is een bad en een douche en airco. De kamer is zeer ruim.

De maaltijden zijn in buffetvorm. Zelfs de meest kieskeurige eter vindt hier zijn gading. Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid, regelmatig afwisseling in het aanbod. Iedere avond een ander thema, heel uitgebreid en heel lekker. Vooral het dessertbuffet is verbluffend.

Fietsen (degelijke en goed onderhouden fietsen trouwens) kun je gratis huren. Voor badhanddoeken betaal je een borg maar zijn dus ook gratis.

Gereisd met partner in april 2016

prachtig hotel

Kenny, 24-9-2015

Zeer mooi en proper hotel. Rustig en weinig last van kinderen. Kamers in orde en goed gekuist. Het personeel (maar dan ook iedereen) is extreem vriendelijk, kuisvrouwen, receptie, obers, .... Werkelijk iedereen begroet je. Gescheiden zwembaden voor rustig of iets minder rustig. Voor ieder wat wils dus.

Eten is op alle momenten zeer lekker en zeker voldoende keuze. Je zou je een indigestie eten.

Prijs/kwaliteit perfect in orde.

De omgeving is zeer rustig, meer valt er over Sa Coma niet te vertellen. Geen uitgaansgelegenheden, Enkel wat Engelse café's.

Perfecte all-in met merkalcohol.

Enige nadeel is dat het niet echt een clubhotel is, zeer weinig animatie en de mannelijke animator is niet echt gemotiveerd. Je kan wel naar Safari Park een de overzijde (zeer veel animatie maar ook zeer druk en groot) maar dan heb je met all-in geen drank daar. Je kan ook naar het Clubhouse gaan maar dit is 2 straten verder en hier moet je weer het hotel voor verlaten. Mij stoorde dit enorm.

Gereisd anders in september 2015

Goed hotel

bammens, 23-8-2014

Hotel Protur Sa Coma Playa is een goed hotel. De kamers waren voldoende groot en heel proper. Ik denk dat het hotel recent vernieuwd is. Het bed en de meubels waren nog vrij nieuw, er was een mooie inloopdouche. Het eten vonden we niet wauw. Het was bijna dagelijks hetzelfde. In de inkomhal, de gangen,.. is er geen airco. Wij waren er in juli en het was dus behoorlijk warm in de inkomhal en de gangen. Het hotel heeft veel sportmogelijkheden. Héél fijn aan het hotel zijn de gratis fietsen. Dit is echt tof om het eiland per fiets te verkennen, er is een mooi fietspad langs de kust. Sa Coma is een kleiner plaatsje. Maar er zijn wel winkeltjes en restaurantjes vlakbij het hotel. Cala Millor ligt niet ver van Sa Coma en is een grotere plaats met meer winkels en restaurants. Vooral 's avonds is Cala Millor fijn om naar toe te gaan. Overdag kan je met de fiets gaan maar de fietsen mag je 's avonds niet gebruiken. De openbare bussen rijden maar tot 20u00. Te voet loop je +/- 25 min naar CM.
Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk hotel, mooie omgeving!

Fleur, 15-6-2011

Het hotel is begin 2011 geheel gerenoveerd en ziet er super mooi uit. We hadden een kamer op de begane grond en al deze kamers hebben een groot terras. We waren met ons zoontje van bijna 2 en bij aankomst stond er dan ook netjes een babybedje in de kamer. Het personeel is super vriendelijk en het eten is prima. Er is een kinderbad bij het grote zwembad en 's avonds is er een kinderdisco van ongeveer 15 min. maar verder (in juni) geen druk animatie team dat luidruchtig aanwezig is heel de dag. Er waren veel engelse en duitsers maar niet het aso soort dat heel de dag drinkt en 's avonds in hemd aan tafel zit. Er zit ook een Spa naast het hotel waar je (met korting) gebruik kunt maken van Thermen baden, sauna-en stoombaden, massages etc.

Tips; fietsen huren om de omgeving te verkennen en mooie stukjes strand te bezoeken. Wij zaten net buiten het hoogseizoen en dat was wel fijn omdat het hotel, strand etc. dan (nog) niet overvol is. Check de site van het hotel voor 'nieuwe' foto's.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

ilse, 27-7-2007

Ik heb een leuke tijd gehad daar.

Het is leuk voor de kinderen veel animatie.

Zelfs voor de ouders is er animatie.

Het lag dicht bij een strand met waterfietsen.

Het eten was lekker.

Je moet alleen oppassen met het eis.

Ze elke dag wat anders te eten.

Elke dag is er wat te doen.

Er zijn veel leuke winkels.

Het zijn ook verschillende winkels.

Het is er niet heel druk du je kunt er rustig wandelen.

Er waren veel duitse en engelse kinderen.

iIn de zomer perioden is het vooral leuk dan zijn er veel kinderen.

Je veerveelt je nooit daar.

Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Protur Sa Coma Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protur Sa Coma Playa in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protur Sa Coma Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Protur Sa Coma Playa scoort een 8.72 uit 10 op basis van 21 reviews.