Aparthotel Protur Badia Park ****

Aparthotel Protur Badia Park
Protur Badia Park
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Protur Badia Park bij:

32 reviews over Aparthotel Protur Badia Park in het Nederlands

Onvriendelijk personeel + zeer matig zwemwater

Olaf, 23-8-2017

Van een 4* hotel hotel verwacht man niet dat ong 30 kinderen (incl mijn dochter) per week ooronsteking oplopen a.g.v. matig zwemwater kwaliteit.

Daarnaast meerderheid personeel onvriendelijk.

Voor de rest prima mooi kleinschalig schoon hotel maar bovenstaande punten hebben ons doen besluiten hier nooit weer naar terug te gaan.

Allerlei AI aktiviteiten moet men bij clubhuis (van alle 5 protur hotels samen) buiten hotel reserveren. Anno 2017 ga je ervan uit dat dit middels Internet of smartphone app mogelijk is. Sta je dus 's morgens om 9u in lange rij bij clubhuis om te kijken of er nog AI aktiviteit vrij is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

heerlijke vakantie gehad in een schoon mooi hotel

cindy, 17-8-2017

leuke tijd gehad in dit hotel. fijne grote kamers en schoon. handdoekje leggen was smorgens echt niet nodig. wij namen de handdoeken mee tijdens het ontbijt en dan was er nog plaats genoeg. leuke animatie. 2 nederlandstalige de rest duits maar dat was voor onze kinderen niet erg. ze vonden het fantastisch. lekker dicht bij zee en je kunt ook van de andere restaurants gebruik maken die in de omliggende hotels liggen van protur. eten was afwisselend en lekker. niks op aan te merken. een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima all-in hotel.

Renee, 5-8-2017

Wij wilden, omdat we met kleine kinderen reizen, vooral makkelijk. Als je voor een zon,zee, all-in vakantie wilt gaan is dit hotel een aanrader.

De appartementen zijn mooi, ruim en schoon. Wij hebben met z'n vieren op de slaapkamer geslapen. We vroegen om een extra bed en dat was zo geregeld. Lekker eten, met de mogelijkheid om 'uit' te gaan eten bij andere hotels in de buurt. Een leuke afwisseling. Zwembaden super, handdoek reserveren was voor ons niet nodig. Er zijn twee kinderbaden, waarbij het badje aan de achterkant ook erg geschikt is voor kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top vakantie

Brenda, 26-8-2016

Ligging in Sa Coma is prima. Leuk plaatsje en vlakbij het mooie strand. Hotel is schoon en netjes. Kamers lekker ruim en mooi ingericht. Personeel super vriendelijk en behulpzaam! Ze werken kei hard om het iedereen naar hun zin te maken. Eten is heerlijk en we vonden het afwisselend genoeg, voor ieder wat wils. Nooit koud of wat dan ook. Op bepaalde tijden wel wat druk. Zwembaden zijn leuk en wat wij heel fijn vinden is dat je niet de wekker hoefde t zetten voor handdoekje leggen! ( wat eigenlijk erg is dat dat op andere plekken wel moet ;-)) hotel alleen in duitsland te boeken dus dat het allemaal Duitstalig was wisten wij van te voren en vinden wij dus niet storend. Wat wel jammer was voor onze kleintjes dat er niemand van de animatie iets Nederlands kon. Hierdoor lastig om mee te doen bij de miniclub activiteiten en daar deden sommigen van het team ook te weinig hun best voor. ( om ze enigszins te helpen)

Dat vonden we het enige minpuntje

Minigolf, paradis park en de kinderboerderij erg leuk. een super vakantie en zeker een aanrader voor jonge gezinnen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super goed bevallen!

Nathalie Kleinherenbrink, 25-8-2016

Het hotel ligt redelijk dicht bij het prachtige strand. Eten in de ochtend en avond heel uitgebreid. Uitgebreid ijs assortiment en aardig personeel. Duitse animatie, maar dat maakte niet uit. Ideale bestemming voor gezinnen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

einde mei/begin juni10 dagen fijne vakantie gehad

Tim, 18-6-2016

transfer vanaf vliegveld: ca 60 tot 75 min

hotel-complex: ruim en mooi gemaakt

Dat de meeste gasten Duitsers zijn, hebben wij niet als storend ervaren. We hebben slechtere ervaringen met andere nationaliteiten !

vriendelijk en behulpzaam personeel

mooi ruim appartement

eten: goed ( je kunt altijd buiten eten ! )

zwembaden: goed

ligbedden: zijn deels aan vervanging toe.

Helaas geen toezicht op ligbed -reservering met handdoek etc

all-inclusive -faciliteiten: goed

entertainment; goed

hotel-ligging: goed, ca 5 min naar Sa Coma -strand en -winkelstraat

Sa Coma-strand: zand, zeer geschikt voor (kleine) kinderen

Sa Coma: leuke boulevard, charmant, klein en fijn, niet geschikt voor uitgaan(de jeugd)

Uitje naar Cala Milor is leuke afwisseling; makkelijk met bus of leenfiets vh hotel of te voet

Gereisd met vrienden in mei 2016

Dit nooit meer!

Danielle, 16-6-2016

Voor ons dit hotel nooit meer! Bedenk goed dat als je als Nederlander naar dit hotel gaat je met alleen maar Duitsers zit!!!!! Wij waren op het moment van dit verblijf met slechts 4 andere Nederlanders in dit hotel!! En geloof mij dit is echt verschrikkelijk. Alles is gericht op Duits! De animatie, muziek alles! Het eten is veel hetzelfde en koud!!!! Alles is te ver doorgekookt zoals pasta etc.. Van het personeel hoef je geen hospitality te verwachten het enige wat ze doen is tafels afruimen zo snel mogelijk. Geen glimlach van het restaurant personeel. Entertainment ronduit lui animatie team die zichzelf belangrijker vinden dan de gasten. De shows Savonds zijn slecht, de shows zijn totaal niet gericht op kinderen terwijl het een kindvriendelijk hotel is met heel heel heel veel kinderen.

Hotel is verder goed schoon!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig

devon-1987, 24-5-2016

Eerste wat ik wil typen is WOW!!! Wat een goed aparthotel is dit zeg. We waren al eerder in een protur hotel geweest (Safaripark) en wisten eigenlijk bij het begin al dat dit ook een goed hotel zou zijn omdat we al toen tijdens ons verblijf binnen zijn wezen kijken. We lagen eerst op de 1ste verdieping in kamer 101 maar hebben deze moeten inruilen van wegen de Schreeuwende Duitsers die voor bij de poolbar zaten we konden gelijk een anderen kamer in kamer 112 ;-p (VEEL hotels kunnen hier van leren!!) De bedden zijn goed woon kamer voorzien van 2 banken (waarvan ze slaapbanken) maken koelkast met magnetron en een mooi badkamer. RUIME keuze bij ochtend, lunch en avond eten je kunt gebruik maken van de andere hotels via het kaartje wat je krijgt en naast de receptie kun je kiezen uit 3 anderen restaurants om nog te gaan eten. Fietsen 10euro borg (krijg je terug) golf en anderen dingen kun je bij de clubhuis krijgen!!! AL MET AL een super goed hotel en we komen zeker en keer terug :-D
Gereisd met partner in mei 2016

Opnieuw fantastisch

Geerte, 22-5-2016

We zijn hier voor de tweede maal geweest, en het was weer super. Een totaal vernieuwde eetzaal met een zalig buffet. Veel keus in rauwkost en hoofdgerechten. Ook het toetjesbuffet is fantastisch. Het is een heel gemoedelijk hotel, waar de gasten centraal staan. In mei ook nog niet te druk. Schoon en van alle gemakken voorzien. Sa coma is ook een leuke plaats, veel winkeltjes en een mooi zandstrand. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fijn hotel met kinderen!

Cindy, 19-10-2015

Wij zijn hier ( gezin met kind van 3 ) 11 dagen geweest.

2 dagen te lang naar ons idee, maar dat zal eerder aan ons liggen dan aan het hotel.

Kamer heel ruim van opzet ( apartkamer) superschoon !

Ontzettend kindvriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij vonden het hotel mooier dan dat de folder deed vermoeden.

Aan de achterzijde van het hotel een nieuw peuterzwembad.

Je kan gebruik maken van de restaurants van de andere hotels ( protur )

Minpunten;

Alleen maar Duitsers, ligbedjes worden s'ochtends al bezet, dus je moet op tijd zijn anders geen ligbed of parasol.

De ' italiaan' op het park heeft iedere dag hetzelfde menu.

Verder heel fijn, gemoedelijk hotel. Prijs/kwaliteit is top!

Je loopt in 10 min naar het strand.

Dorpje is weinig bijzonder, maar ik denk dat als je Mallorca als vakantiebestemming wil, dat irrelevant is.

( zon, zee, weinig cultuur)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Badia Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Badia Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Protur Badia Park scoort een 8.63 uit 10 op basis van 32 reviews.