Appartement Playa Dorada ***

Appartement Playa Dorada
Playa Dorada
8,2

51 reviews over Appartement Playa Dorada in het Nederlands

heel goed, kom graag nog een keer terug

wilfried van vuuren, 21-9-2017

ligging uitstekend, eten prima, aardig personeel. Geen negatieve opmerkingen
Gereisd met partner in juni 2017

Op vakantie van 10 t/m 18 augustus 2017

Theo, 19-8-2017

Vakantie op Mallorca van 10 augustus t/m 18 augustus

De vlucht naar Palma de Mallorca verliep voorspoedig.

Ons hotel Playa Dorado lag in het plaatsje Sa Coma volgens de beschrijving 1 uurtje bussen.

Maar dat was uiteindelijk ruim twee uur in de bus wat even een tegenvaller was.

Later zou blijken dat het de enigste tegenvaller op onze vakantie was.

Aangekomen bij het hotel werden we gastvrij ontvangen en konden nog even wat eten en drinken alvorens we naar onze zeer nette kamer op de eerste verdieping gingen.

Kamer met uitzicht over de pool en op de boulevard langs het strand.

Wij hebben deze week bewust voor de rust gekozen zonder excursies.

Er was wandelend genoeg te zien in de nabijheid van ons fijne hotel.

Langs de boulevard lopend langs vele winkeltjes / strand en eet en drinkgelegenheden waar het gezellig vertoeven was.

Gedurende de hele dag werden we vermaakt door het animatieteam.

Danique Jessica Jochem en Ben zijn/waren super enthousiast voor groot en klein.

Overdag veel spel en vermaak miniclub voor de kleinsten aqua gym en aqua disco voor iedereen en o.a. sjoelen/darten/tafeltennis/geweer schieten/volleybal/poolbiljart en jeu de boule.

Alle avonden startte de animatie met de kinder disco wat zeer in de smaak viel bij klein en groot.

Door het beknopt budget waren er géén grote shows maar moest het animatie team met zijn drieën zelf zorgdragen voor het vermaak van de gasten.

Dit wat kleinschalige vermaak was erg persoonlijk en super gezellig door hun inzet waardoor we toch elke avond ons prima hebben vermaakt.

Wij hopen dat de hotel manager ook door heeft dat hij een super enthousiast animatie team tot zijn beschikking heeft en ze dit laat merken.

Wij bedanken al het vriendelijke personeel van Playa Dorado en vooral Danique Jessica Jochem en Ben voor een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2017

top vakantie

Danielle en Dorathea, 20-6-2017

Hotelkamer is mooi ingericht, volgens mij allemaal zwembad en zeezichtzijde. Helaas ben je alleen 2 tot 2,5 uur onderweg vanaf Palma dus zorg dat je eten meeneemt, als je in de avond aankomt. Klein plaatsje maar alles is aanwezig. (zie uitgebreide ervaring van Touroperator) geen last gehad van overmatige herrie en dronken mensen (nog geen hoog seizoen in juni)
        Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch gastvrij hotel

Ruud, 14-6-2017

Geweldige ligging, alle kamers uitzicht op zee. Prima maaltijden, voor elk wat wils. Vriendelijk behulpzaam personeel, en geen beperkingen met keus uit cocktails.

Animatie doet hun uiterste best, maar is niet super. Schoonmaak is goed, maar kan beter.

Al met al een absolute aanrader, en overal is wel wat. Geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juni 2017

geweldig

Dorathea, 5-6-2017

Overal staat rijstijd van vliegveld naar playa dorada1 uurtje let op is 2 uur en 30 min.Het eten is goed maar wel steeds het zelfde
        Gereisd met vrienden in mei 2017

Voor de prijs een redelijk hotel

Familie Brunekreef, 2-10-2016

Ligging is perfect, aan de boulevard en veel winkels in de buurt. Niet super groot maar is lekker te wandelen. Parkeren ook goed geregeld. Redelijk goed schoon maar gedateerd meubilair. Wij hadden twee kamer appartement en was ruimte genoeg. Voordeel is dat je zelf je drinken kunt tappen, alleen sterke drank moet je vragen maar keuze genoeg. Zwembad was niet echt kindvriendelijk, erg eng met een kleintje van anderhalf tevens was t water echt heel erg koud. Kinderdisco was erg laat pas om half negen, hebben wij met onze kleine niet gered, animatie doet zijn best maar heeft niet heel veel mogelijkheden, wel elke avond een showtje. Alleen wel veel geluid omdat je aan het zwembad grenst. Wifi voor vijf euro per week echter was bij ons deze erg slecht, misschien omdat we aan het einde van het rijtje zaten, maar viel tegen werden er elke keer uitgegooid. Eten is erg eentonig maar dat hoort misschien bij all inclusive wel altijd goed warm.
        Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Net en een goed Hotel

Gerard, 25-9-2016

Alles was goed verzorgt , het eten was prima .

De zee was dicht bij , echt een aanrader .

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk hotel op prachtig eiland!

Saskia, 19-8-2016

Goed 3 sterrenhotel. Lekker eten met volop keus uit vis, vlees en salade,s en elke keer weer ander aanbod. Leuke animatie voor ieder wat wils en leuke ligging aan boulevard en 2 prachtige stranden op loopafstand. Autohuur via hotel geregeld was top. Parkeren kan naast hotel met slagboom waar je code voor krijgt. Zeer vriendelijk personeel.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heel gemoedelijk !

Anneke, 18-6-2016

Voor een 3 sterren hotel prima! Lunch en diner prima! En het eten was vooral warm!

Of je nou om 18:00 komt of om 20:00 er was altijd genoeg. Kamers inderdaad wat verouderd maar het was bij ons schoon.

Lekkere ruime kamers en balkon altijd uitkijkend op de zee. Personeel zeer vriendelijk en staan voor je klaar.

Zeer geschikt voor gezinnen en voor die gene die niet van drukte houden .Na 23:30 moet het stil zijn . Animatie simpel maar Stefano en Akka doen erg hun best ! Wij hebben dan ook zeer genoten van ze !Al met al een gemoedelijk niet zo 'n groot hotel!

Wij vertrokken om 19:00 uur en mochten de hele dag nog van het all in genieten , kregen zelfs nog handdoeken om 's avonds nog te douchen ! Gratis led tv en een water koker met thee en koffie zakjes op de kamer en een föhn in de badkamer.

Sa Coma is een klein gezellig plaatsje , daarvandaan is het gemakkelijk om met de bus of met de boot naar andere plaatjes te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Mooie lokatie

Ed Beijer, 4-6-2016

Goede prijs/kwaliteit, lekker eten en goed hotel. Kamer met uitzicht op zee, andere zijn er niet. Goede organisatie met touroperator.

Heerlijke vakantie gehad zonder problemen.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Playa Dorada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Dorada in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playa Dorada scoort een 8.19 uit 10 op basis van 64 reviews.