Matig

11 reviews over Hotel Peymar in het Nederlands

Net hotel

I. Nijenkamp, 19-7-2017

Peymar ligt direct aan zee! We hadden zeezicht wat super fijn was. Geen grootschalig hotel maar wel knus. Geen animatie en ook niet geschikt voor kinderen en jeugd! Eten was prima. Afwisselend en warm eten, geen klagen!

Klein zwembad maar prima om even je in op te frissen. Geen brede zandstranden zoals bij Alcudia maar hotel ligt in een baai. Op km afstand bredere mooiere stranden! Huur een dag een fiets, hele mooie fietsroute langs de stranden naar Cala Minor. Mooie vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Mark Filippo, 30-6-2017

Pluspunten:

- Vriendelijk personeel

- Glutenvrij aanbod bij ontbijt (ivm allergie, en na zelf vragen)

- Self-service van de drank

- Directe ligging aan het strand

- Eten is oke, maar wat eentonig

Minpunten:

- Drinken bij ontbijt. Mineraalwater is daar niet gebruikelijk als drank. Je hebt automaten, maar voor mineraalwater moet je speciaal vragen (en in de eetzaal extra betalen!!). Veel van de dranken uit de automaat zijn warm. Groot minpunt!

- We werden overgeplaatst naar twee eenpersoonskamers voor 2 nachten, zonder enige compensatie

- Deel van het personeel spreekt gewoon geen engels

- Aantal keer beloftes / afspraken gedaan die niet werden nagekomen

- Slechts 1 avond per week live muziek (slechte kwaliteit, maar wel gezellig)

- Kamer is verouderd. Douchekop viel eraf en de airco werkt alleen als je de balkondeur heel hard dicht gooit.

- De handdoeken roken niet fris

Kortom, ligging is top, maar verder komen we hier niet terug.

Gereisd met partner in juni 2017

waardeloos hotel die gerenoveerd moet worden

I. Boomgaarden, 27-6-2017

de bedden op tweepersoonskamer waren goed, op eenpersoonskamer vreseijk. Een plank met dun matras. Het hotel moet gerenoveerd en de koffie/frisdrankmachines vervangen worden, ook de airco douche werkten niet goed. We hadden all inclusive maar van de 8 dagen, 6 dagen elders gegeten omdat het eten eenzijdig maar vooral koud was. Als we de deur dicht deden kwam het kozijn los van de muur. Al met al, geen aanrader om heen te gaan. 1 x maar nooit weer
Gereisd familie in juni 2017

Nooit meer

Therese, 17-6-2017

Aangekomen bij dit niet al te grote hotel kregen we de sleutel van onze kamer. Afschuwelijk, een kamer met 2 kleine bedden en geen balkon en er was nog niet eens een raam die geopend kon worden. De airco werkte maar maakte veel lawaai en bleef 24 uur per dag draaien. Het hotel personeel had niet zoveel zin om ons te helpen. Onze reisorganisatie, heeft onze vakantie gered door ons na 2 nachten over te plaatsen naar een ander hotel. Dus mensen voordat je dit hotel boekt, wees er zeker van dat je een balkonkamer boekt en zeker geen genoegen nemen met een "interior" room
Gereisd met vrienden in juni 2017

3* familiehotel kleinschalig mooi gelegen.

Elisabeth, 25-6-2016

Prijs kwaliteit klopt, 3 sterren prima.

Onze kamer met balkon lag aan de goede zijde van het hotel, hier door mooi uitzicht over zee en het naast gelegen riviertje. Bedden waren goed, geen airco gebruikt was er wel.

Wij hadden half pension, dit was voldoende voor ons en de kwaliteit van het eten was ook voldoende.

Of te wel niet overdreven veel keus, maar wat er lag was alle dagen verschillend en smaakte goed.

Personeel was de hele week erg vriendelijk.

De Wifi had bereikbaarheid tot op het strand en wij betaalden € 15,- voor een hele week p.p.

Al met al hebben wij een heerlijke week gehad in een kleinschalig familie hotel waar prijs en kwaliteit klopten.

Gereisd familie in juni 2016

HELEMAAL FANTASTISCH

J en M, 7-9-2015

De kamer was zoals beschreven op internet simpel, misschien wat klein, maar wel schoon en erg netjes! (Deze werd ook 7 keer per week schoongemaakt) We hadden een vol zeezicht kamer en het uitzicht was voortreffelijk!

Het personeel was ontzettend vriendelijk en lieten je echt op vakantie voelen! zo werd je bij het ontbijt en lunch en diner netjes welkom geheten. Dat was erg leuk! het personeel beschikte over humor, was erg netjes en vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad is bijzonder klein, maar wat wil je met zo'n prachtige zee op 20 meter van het hotel!!!!De all-inclusive formule was ook erg goed! het eten was bijzonder gevarieerd en erg lekker! ( heel anders dan ik op het internet gelezen heb!) Er was een ruime keuze en de kwaliteit was bijzonder goed!

De wijn en rosé vonden we niet zo lekker! terwijl het bier wel erg lekker was! Er waren 4 soorten frisdrank dat had misschien iets uitgebreider gekund!

Groot pluspunt dat de sterke drank ook all-in was!

Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Nooit meer

L janssen, 21-8-2015

Een 9??? snap niet hoe mensen hierbij komen.

Kwamen aan in t hotel om 11 uur sochtends en konden vanaf 12 de kamer op dan kregen we ook pas bandjes van all in. Wat je in dat uur dronk was eigen koste ook al had je all in.

Dan de kamers.... Hopeloos!!! hier volgt een opsomming:

- kastje voor de airco te regelen hing met plakband vast

- tegels uit de badkamer vloer miste

- de kraan in de douche; je zag de leidingen lopen.

- een en al vlekken op de muren, niks mooi afgewerkt.

De kamer; kluis moet je over betalen+ borg, als je televisie wilt ook borg betalen en dan krijg je aan de receptie je afstandsbediening en scartkabel mee van sluit zelf maar aan, toen het ons niet lukte omdat we geen aansluiting in de muur konden vinden zeiden ze ons bij de receptie dat we maar beter moesten kijken want er moest een aansluiting zitten....

All in.... Ho maar!!! je moet alles zelf halen en zelfs je bier zelf tappen. vriendelijkheid kennen ze hier niet en t eten is ook niet alles. Heel erg beperkt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig

peter van huenen, 29-7-2014

Wij zijn met 4 personen 17-7-14 naar hotel Peymar geweest in s'illot Mallorca in een woord geweldig. ligging direct aan het strand en de boulevard er zijn div winkels in de buurt en sa coma ligt op loopafstand. ben er nu voor de tweede keer geweest de kamers zijn perfect worden goed gepoets en je krijgt iedere dag nieuwe handdoeken het eten is prima genoeg afwisselend eten het personeel is vriendelijk en kun je zowel met Duits als Engels aanspreken. Dit is een aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2014

heerlijke vakantie!

susan, 13-9-2009

wij zijn in augustus een weekje in Peymar geweest. Geweldig gelegen aan het einde van de boulevard, en je hoeft de boulevard maar over te steken en je ligt aan het strand! Vriendelijk personeel, voldoende gelegenheid tot eten (wij hadden all in), prima badkamer met lang warm water! Kamers zijn wat klein, en het zwembad ook, maar het strand maakt veel goed. Echt een aanrader om een weekje bij te tanken.
Gereisd met partner in augustus 2009

leuk plaatsje en mooi hotel

peter, 10-9-2009

wij zijn van 26/8 t/m 5/9/09 naar síllot geweest ,in hotel peymar.

mooi hotel wel wat verouderd maar de kamers zijn netjes en schoon,en zo ook het terras en lounge.

medewerkers zijn aardig en staan direct voor je klaar als je wat vraagt.

het plaatsje is lekker rustig en wat klein maar loopt over in de plaats sa coma als je de boulevard afloopt.

het hotel ligt op de meest ideale plaats van síllot ,lekker aan de boulevard en maar 4 meter lopen en je staat op het mooie zandstrand.

na een week zijn we lekker uit gaan eten,omdat wij vonden dat het eten wat eentonig werd.

maar voor een lekkere en rustige vakantie kun je gerust hotel peymar boeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peymar*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peymar in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peymar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peymar scoort een 5.98 uit 10 op basis van 12 reviews.