Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) ****

Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only)
Hipotels Mediterraneo (Adult Only)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hipotels Mediterraneo (Adult Only) bij:

72 reviews over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) in het Nederlands

SUPER hotel

redgy, 16-10-2017

hotel uitstekend gelegen aan het strand en dicht bij het centrum van sa coma .Ruime kamers met alles erop en eraan en met zin voor details vb.een infra-rode lamp als men uit de douche komt + UITSTEKENDE buffetten werkelijk nooit gezien ondanks mijn mijn meer dan 80 reizen +ZEER vriendelijk personeel en een absolute aanrader voor een adults-only hotel maar nogmaals de buffeten waren GASTRONOMISCH

een top hotel

laforce reginald, 9-10-2017

direct aan het strand en dichtbij sa coma .ruime met alles erop en eraan kamers en fantatische bufetten nooit eerder medegemaakt op mijn 80 reizen werkelijk SUBLIEM + het personeel uiterst vriendelijk met oog voor details

Fantastisch, volgend jaar weer

Ellen, 22-9-2017

Voor de derde keer in hipotels mediterraneo geweest en we gaan volgend jaar weer. Vorig jaar was de eetzaal en keuken en balkons vernieuwd en dit jaar het zwembad en zonneweide, toiletten, douches en de buitenbar. Ben benieuwd wat ze volgend jaar vernieuwd hebben. Het wordt steeds beter. Ontbijt is perfect en avondbuffet heeft heel veel keus en afwisseling. Vriendelijk personeel en alles heel schoon. Wij zijn weer goed uitgerust en vinden de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Mevr pronk, 22-8-2017

Het hotel krijgt een dikke 9 van ons prima ligging,zeer verzorgt en veel en veelzijdig eten keuze genoeg voor elk wat wils en een prachtig zwembad en goede kamer met prachtig uitzicht op zee in 1 woord grandioos
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet voor elk wat wils

francine, 25-5-2017

Na een minder goede ervaring 2 jaar geleden in dit hotel, toch nog maar eens een poging (10de maal) gewaagd om een perfecte vakantie te beleven.Maar niet alles was goud dat blinkt en het restaurant waar eerder 90% van de gasten voor kwamen heeft veel van zijn kwaliteit ingeboet.Nog steeds veel keuze, maar de beetgare groenten en aardappelen vallen niet in de smaak van een vooral ouder publiek, de klaargemaakte hapjes waarvan je met de beste wil van de wereld de ingrediënten niet kan achterhalen eet je dan maar uit beleefdheid met het risico van een slapeloze nacht wegens slecht verteerbaar.Tekort aan personeel zorgt er voor dat het vlees binnenin rouw is en buiten verschroeid.Nochtans is geld noch moeite gespaard om dit complex tot een 5 sterren hotel te kunnen promoveren, ware het niet dat de kamers nog op een opknapbeurt wachten.Meer dan waarschijnlijk wordt het zoeken naar een nieuwe bestemming, erg tegen onze zin omdat wij hier alles vonden om een geslaagde vakantie te beleven.
Gereisd met partner in april 2017

Redelijk tot goed maar ook niet meer dan dat...

Mich, 10-5-2017

Ondanks de zeer goede recensies op internet waren wij toch iets minder enthousiast. Maar het was absoluut niet slecht laat dat duidelijk zijn! Aan de hand van de plus- en minpunten zullen wij het eea even toelichten. Het ontbijtbuffet was echt heerlijk en zeer uitgebreid en tot 10:30 kon je aanschuiven. De zwembaden met bedjes en parasols was keurig verzorgd. Het personeel was inderdaad zeer aardig en attent en dat is (helaas) tegenwoordig haast al een pluspunt te noemen. Dan de toch wat mindere punten... de wachttijden bij de hele kleine liften zorgden ondanks dat het hotel absoluut niet vol was (misschien de helft...) voor de nodige irritatie. De kamer is op zich prima, met goede bedden en goede schoonmaak met helaas mindere kussens en een kleine badkamer. Zitten op het toilet met minimaal 1 arm omhoog ivm de onhandige dubbele toiletrolmontage en een douchegordijn kan toch echt niet meer. Verder moet je rekening houden met extra betalen voor zowel de kluis als een waterkoker(!?). Nu gaan wij altijd met een huurauto lekker op pad en eten zo zelden 2x in hetzelfde restaurant, maar houd er rekening mee dat bij het hotel het buffetrestaurant €27 pp kost exclusief drankjes, het andere restaurantje heeft slechts een paar tafeltjes waardoor je vroegtijdig moet reserveren en er rekening mee moet houden dat het een aantal dagen zelfs gesloten is en voor de rest dán een Japanner is dán weer een tapasrestaurant/pizzeria is... en de poolbar was itt tot de uitleg bij het inchecken al helemaal niet geopend... Dus gezien de aangekondigde 4* (wat in het buitenland vaak al een *minder is) zouden wij het maximaal een cijfer 7 geven. Totslot: De animatie hoef je niet voor "thuis" te blijven en de vele duitsers... tja daar moet je van houden... 😀
Gereisd met partner in mei 2017

Groot, luxe hotel op mooie plek

Marianne Reintjes, 1-5-2017

Luxe hotel, goeie ligging, mooi groot zwembad met veel ligbedjes en parasols.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Direct aan boulevard en strand.

Gereisd met partner in april 2017

fantastisch

F Coopman, 14-1-2017

alles is hier zeer goed service eten kamers wij kunnen over niets klagen
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig volgend jaar weer

Ellen, 22-9-2016

Genoten van het lekkere gevarieerde eten. Waren er voor de tweede keer en gaan zeker weer terug.
Gereisd met partner in september 2016

Harstikke goed! Voor herhaling vatbaar!

Merel, 20-9-2016

Je betaald wat, maar dan heb je ook wat!

Vriendelink personeel, goede ligging, heerlijk rustig in het zwembad (je moet wat moeite doen voor een schaduwplekje, maar het is ons iedere dag gelukt). Handoekleggers hou je toch, maar er was voldoende plek! Mooie kamer, leuk entertainment (afwisselend).

Mallorca zelf is wel aardig prijzig, dus neem wel een goed zakcentje mee voor drankjes en lunch..

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) scoort een 8.96 uit 10 op basis van 77 reviews.