6,5

Matig

23 reviews over Appartement Fiesta Beach in het Nederlands

geweldige vakantie gehad

rochelle van tilborg, 19-11-2008

het is een erg gezellig complex. Het is leuk voor met z'n tweeen maar niet met een gezin. de kamers stellen ook niet zoveel voor maar opzich wel voldoende.

het plaatsje is niet echt groot, maar wel hel gezellig. je kan er wel uitgaan maar er zijn niet echt grote discotheken.

Wij hebben een geweldige vakantie gahad!!!!!!

En het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2008

was oke

van leeuwen, 14-10-2008

er was weinig service wel 3 x per week schoonmaak kamer

maar verder bar dicht en er was niemand in de receptie (die was ook dicht)

Gereisd met partner in oktober 2008

Voor de prijs die wij betaalde was het goed

Joke Bontekoe, 13-10-2008

12 oktober terug gekomen van Fiesta Beach.

Klein complex , hoorde bij een groot hotel.

Schoonmaak was goed, plaats Sa Coma is erg Engels gericht.

Inderdaad bij La Mar is het lekker eten vooral de Paella.

Auto gehuurd voor naar Palma, leuke en oude stad. Met het treinje naar Calla Millor is ook leuk.

Openbaar vervoer is goed geregeld.

Porto Christo is vlakbij en daar zijn de Grotten van Drach moet je niet veel van verwachten voor die prijs.

Al met al een leuke vakantie gehad.

P.s. wij hadden wel zon op en terras je moet vragen om appartemen 1 A

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Goedkope optie..

E & L, 12-10-2008

We moesten de sleutel halen bij een ander hotel: gran playa(vooraf niet aangekondigd).

De meeste appartementen hebben een balkon of terras waar geen zon komt, erg jammer.

Verder kun je niet teveel verwachten voor de prijs die men vraagt, maar een voldoende voor het appartement zelf.

Om de dag wordt er schoongemaakt en de handdoeken omgewisseld.

Op loopafstand bevind zich de grote lokale supermarkt: eroski.

De hieronder vermelde HAPPY is geen aanrader(maar smaken verschillen natuurlijk)

Wij raden De La Mar aan, vooral de gerechten van de BBQ!!

Verder zijn uitstapjes naar Porto Cristo en Cala Millor leuk.. Manacor daarentegen valt vies tegen!

Sa Coma heeft genoeg barretjes en restaurantjes..voornamelijk Duitse en Engelse toeristen..mooie omgeving en een prachtig strand! Indien je weinig wilt of kunt besteden dan is Fiesta Beach een goede optie!

Gereisd met partner in oktober 2008

never no more dit app. maar wel mallorca

h van dam, 4-10-2008

slecht onderhouden app. 1 kookplaat in werking kasten hingen op apegape speeltuin met peuken tuinafval.Rondrennende ratten loszittende mozaiek in zwembad.Aantal dagen geen warm water herrie van muziek in omgeving.Geen sateliettv wat in de omschrijving stond.In prijsverhouding klopt dit niet met wat andere vak. gangers betaald hebben
Gereisd anders in september 2008

prima plek voor 2 personen

Twan, 1-10-2008

Appartement is voor 2 personen prima. Iedere dag werd het appartement schoongemaakt. Zwembad is ook prima. Barman lijkt inderdaad op mr. Bean en is zeer hulpvaardig en aardig. Voor de rust zou ik niet in het hoogseizoen boeken. Prijs kwaliteit is goed en ook de prijzen m.b.t. eten en drinken (ongeveer helft van Ned) Mooi strand en boulevard en genoeg te doen om je te vermaken. Kortom WIJ hadden een schitterende vakantie in Sa Coma
Gereisd met partner in september 2008

Net voldoende

Gijsbert, 14-9-2008

We hebben 14 dagen gelogeerd in Fiesta Beach. Grote minpunten waren dat we 4 dagen geen warm water hadden en de geluidsoverlast. Het appartement onder ons was bezet door zeer luiddruchtige Britten die tot 4 uur 's nachts een after party hielden. Daarnaast is de harde muziek van andere party's uit de nabije omtrek duidelijk te horen. Tijdens ons verblijf waren er ook veel gezinnen met kleine kinderen. Ook iets om rekening mee te houden.
Gereisd met partner in september 2008

Rustig maar toch gezellig

Visser, 10-9-2008

Erg lekkere appartementen, alles aanwezig om te genieten van een zorgeloze vakantie! Geen geluidsoverlast en je hoeft niet bang te zijn dat er wordt gestolen. Ruimte voor 2 personen en een kind precies goed, zwembad groot genoeg en schoon. De aardige barman kan je alles vragen, regelt alles voor de gasten en is zeer lief voor kleine kinderen. Leuke bar met een muziekje erbij maakt het elke dag weer helemaal af!
Gereisd anders in september 2006

Klein & gezellig

Martine, 10-8-2008

Het was echt prima voor een week. We waren met 2 kinderen en 2 volwassenen, het was inderdaad niet erg groot, maar ben je nou inhet appartement? Alleen om te eten en te slapen. Het enige vervelende was dat er geen enkele keer het beddengoed verschoont werd en maar 3 keer de handdoeken. Maar goed, die konden we halen bij Hotel Grand Playa. Prijs kwaliteit ligt prima in evenwicht. En inderdaad eten bij Hapyy is leuk en goed, vooral als er kinderen mee zijn. Voor ons was het een prima week!
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Een heel leuk complex

Claudia B., 8-8-2008

Wij zouden eerst in het hotel Gran Playa zitten, maar doordat er de tweede week nog iemand bij zou komen waren ze daar een beetje in de war. Ze dachten dat we 2 weken met z'n 5-en zouden zijn. Wij kregen het enige 6-persoons appartement van de 27 appartementen die dit complex heeft. Op de BG. Perfect. De kids konden zo het zwembad induiken. Niet alles was compleet, maar als je naar naar de receptie ging werd alles meteen geregeld. Zwembad troebel, gemeld en dezelfde dag werd het geregeld. wc stuk, idemdito. En zo ging het met alles. Eten was niet geweldig, maar gelukkig hadden we alleen ontbijt. Strand ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Lange inloop in de zee. Rustig dorpje, weinig disco etc. Relatief goedkoop eten. Aanraders: Grill Cafe La Mar (grill en paella kan lang duren) en Happy.

Al met al een heerlijke vakantie. Als je 3 sterren boekt moet je geen 5 sterren verwachten.

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fiesta Beach in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fiesta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fiesta Beach scoort een 6.46 uit 10 op basis van 26 reviews.