Hotel Los Geranios ****

6,8

5 reviews over Hotel Los Geranios in het Nederlands

Pijnlijk...

laura_honders, 24-7-2010

Wat een rampenvakantie! We waren in het hoogseizoen maar het leek er wel midden in de winter. Soller vonden wij echt heel erg saai. Het hotel was wel ok. Het is alweer even geleden maar ik kan me niet echt slechte dingen herinneren behalve dat het plaatsje echt heel saai was. Mooi dat niet iedereen die mening deelt!
Gereisd met vrienden in augustus 1997

Merel, 12-8-2005

Geweldig hotel!

Ik was hier alleen en had een uitstekende kamer en eettafel op het terras. Op één vrouw na erg aardig personeel en erg behulpzaam. Lekker eten, ook vegetarisch. Ontbijt erg uitgebreid. Geweldig uitzicht en centrum en trein op loopafstand. Ook het dorp (te bereieken met tram) Soller ziet er geweldig uit en binnen een uur ben je in de hoofdstad.

Ga er zeker nog 's naar toe.

Gereisd anders in augustus 2005

balthazar, 10-1-2005

De ligging is het sterke punt ! Aan een mooie autovrije boulevard gelegen met een schoon en gezellig strand voor de deur. Vele goede restaurants naast de deur en ook die verderop zijn veelal erg goed en niet duur. Gezellig plaatsje op een prachtig eiland. Hotel staat op het betere plekje van het dorpje. Het hotel is wel gezellig met een vast terugkerend publiek. Helaas is het eten en de kamer zwaar onvoldoende. Toch hebben wij het er heel leuk gehad. Paar dagen auto geboekt, westkust is prachtig en een aanrader ook
Gereisd anders in januari 2005

L. Dautzenberg, 6-1-2005

Er werd verteld dat het hotel eigenlijk meer sterren moest hebben. Absoluut niet! Wij zijn er geweest in aug. 2001. De kamer was ouderwets, we misten planken in het bed. Er waren veel ongedierte op de kamer. De badkamer was zeer klein!

Het eten was ook niet al te best. Het ontbijt was wel ok.

Gereisd anders in januari 2005

jaap, 10-3-2004

Het is een zeer goed hotel Eigenaar is een nederlander. Wel leuk voor ons. kamers zijn goed schoon.

eten is ook goed en keuze uit 2 soorten veel.

lunch is ook goed.

direct aan het strand. dus geen auto`s langs het hotel.Drank is ook niet duur.

Het drop is zeer rustig en je kunt er uren wandelen in de omgeving. ook leuk is het treintje naar de volgende stad.

wij zijn er geweest in aug. 1999 het is zeer aan te bevelen voor iedereen.Lekker rustig voor oudere mensen

Gereisd anders in maart 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Geranios bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Geranios in Puerto de Soller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Geranios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Geranios scoort een 6.83 uit 10 op basis van 6 reviews.