Beoordelingen Hotel Es Port***

Es Port***
92 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Es Port***
Antonio Montis s/n, E-7108, Puerto de Soller

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Es Port*** in Puerto de Soller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Es Port*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Es Port scoort een 9,0 uit 10, op basis van 92 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Es Port*** in Puerto de Soller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Es Port***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Es Port*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 218 vakantiefoto's van Hotel Es Port*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Es Port*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Es Port*** met andere accommodaties in Puerto de Soller.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,1
8,1
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juli 2014
"Super hotel in een prima plaatsje!"vertalen
Ad
10,0

29-07-2014 Hotel Es Port is een prima hotel in het pittoreske Puerto de Soller. Het hotel heeft een zeer ruime tuin met vele leuke zithoekjes waar je vrij ongestoord kunt zitten. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Het zwembad is groot met een apart gedeelte voor kleine kinderen. Op Mallorca zul je niet gauw een hotel vinden met zo veel rust en uitstraling. Dit hotel biedt gelukkig niets voor de feestvierende jeugd en trekt een beschaafd publiek met veel Belgen, Zweden en Duitsers. Het - helaas - bekende handdoekje leggen is hier niet nodig. Het ontbijt en diner wordt in de vorm van buffetten geserveerd waarbij echt niets te wensen is. Zo heb je iedere dag vele soorten vlees en vis (vers bereid) en bij het ontbijt een scala aan eiproducten. Werkelijk subliem. Puerto de Soller is een prima uitvalbasis om het eiland verder te verkennen en zelf ook erg mooi. Samenvattend: prima hotel met een uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding.

met partner, 2014
"Hotel in een prachtige ligging"vertalen
Ad van Nederpelt
9,0

25-05-2014 Hotel Es Port is een fantastisch hotel. Wij zijn er 10 dagen verwend met uitstekend eten en bediening. Het zwembad is redelijk groot en de tuin is wonderschoon met overal zitplekjes waar je ongestoord kan lezen. Beslist een aanrader!

"3e keer Es Port"vertalen
Guido
9,0

29-05-2013 Es Port blijft steeds een plaats om terug te keren, maar deze keer hadden we enige pech. Er was overboeking en we moesten de 1e nacht verblijven in hotel Aimia op een boogscheut (daar hadden we een héél kleine kamer). Es Port heeft nu 4 sterren, iets wat ik vroeger zelf suggereerde, maar daar mag naast de hogere prijs toch wel iets tegenover staan. vb dat je in een superieure kamer extra moet betalen voor internet vond ik niet kunnen, alle andere hotels die we tot nu toe gedaan hebben, was wifi inclusief...niet dat we de ganse dag op de PC zitten te tokkelen, integendeel, wij zijn wandelaars en zijn elke dag op stap. We zijn er geweest van 10 tot 21 mei en we hebben fantastische wandelingen gedaan oa de afdaling van de Torrent de Pareis. Buiten die kleine ongemakken blijven we toch tevreden over Es Port.

"Droomplek"vertalen
dhr. en mevr. H vd ...
7,0

31-05-2013 Prachtige lokatie met goed onderhouden grote park/tuin.
Overal zitjes met mooie uitzichten, in onze vakantie (mei) was het heerlijk rustig,ook in en bij het zwembad.Het hotel ligt op korte loopafstand vd boulevard/strand/haven met veel ruimte , winkels en terrassen. Het personeel is
klantgericht, aardig en behulpzaam.Als ze de 3 tennisbanen (wv 1 bespeelbaar ) goed opknappen is ES PORT wel 5 sterren waard. Restaurant uitstekend ! veel keuze. Kamers goed, schoon, elke dag schoonmaak.
Vooral een lokatie voor mensen die rust, natuur,goed eten, sfeer en kwaliteit zoeken ! Mooie, smaakvolle inrichting in de lounge ruimtes.

met partner, Mei 2013
"Prima hotel dat prachtig ligt"vertalen
vsprang
8,0

19-05-2013 Het hotel ligt schitterend met een mooie tuin en veel ruimte om buiten te zitten. Toen we na sluitingstijd van het restaurant aankwamem was er een maaltijd voor ons klaargezet. Ook bij het vroege tijdstip van vertrek kon nog een vroeg ontbijt worden geserveerd. Heel vriendelijke receptie, prima kamers en goed eten. Daarbij een mooi uitgangspunt voor heerlijk wandelen.

met partner, Sept. 2012
"Rustig gelegen hotel."vertalen
R. de Cocq
8,0

05-10-2012 Dit Hotel is een prachtig gerestaureerde watermolen. Ligt zeer rustig en toch maar ca. 250 meter van de haven van Puerto Soller. Mooi zwembad en rustige tuin. Wel redelijk veel hoogt verschil met trapjes in tuin en omgeving zwembad. Restaurant in buffet vorm, echter met open keuken zodat je ziet hoe ze alles klaarmaken. Uitgebreide variatie van het eten zowel ontbijt als diner. 2 x per week goede livemuziek op het gezellig terras. Vriendelijk personeel. Over het algemeen veel ouderen en wandelaars.

met een groep, Juli 2012
"Een toppertje"vertalen
Michaella vanmalder...
10,0

10-08-2012 Zeer uitstekende vakantie,onze jaarlijkse vakantie in Mallorca en in hotel es port,zoals altijd een mooi hotel met lekker eten vriendelijke personeel Alles is gewoon top

met jonge kinderen, Juli 2012
"Redelijke kamer in zeer mooi hotel"vertalen
anouk
7,0

04-08-2012 wij verbleven met ons gezin (2 vol. 1 kind) in een standaard kamer. Dit was een beetje aan de krappe kant. Het meubilair had ook wel z'n beste tijd gehad maar we hebben gehoord dat het hotel de komende winter sluit om de kamers op te gaan knappen. Alle gezamelijke ruimtes zijn zeer mooi en sfeervol. Zeer uitgebreid en luxe ontbijt. We hebben geen avondeten in het hotel gehad want je bent zo op de boulevard met heel veel leuke restaurantjes. Eten bij de poolbar is dik in orde. Prima zwembad, ook een binnenbad maar alleen voor volwassenen.

met partner, Juni 2012
"SFEERVOL"vertalen
Marina en Hugo
8,0

19-06-2012 Sfeervol hotel mooie ligging! Superieurkamer was ruim, bedden oké, badkamer prima, schoon. Op balkon totaal geen privacy en veel verkeersgeluid, zeker ook in tuin bij zwembad.
Kamer (342) met rioolgeur, wat helaas niet was te verhelpen...Konden andere kamer krijgen maar deze rook ook zeer onfris. Met luchtverfrissers getracht dit te onderdrukken wat niet lukte. Van receptie fles champagne gekregen voor ongemak. Personeel overigens zeer behulpzaam en vriendelijk. Prachtige omgeving, auto aan te raden om eea te bezoeken.

met partner, Mei 2012
"Mooi en rustig"vertalen
vos jacques
6,0

24-06-2012 superior kamers met balkon . Op de balkons heb je géén privacy , je kan 5 kamers ver zien in beide richtingen , vond ik erg hinderlijk. De ligging is prachtig , zonnen kan je overal in alle rust. Prijzen in hotel en haven gelijk. Het eten is verzorgd maar niet te uitgebreid.
Kamers wat verouderd. Aanrader voor de rust.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?