Accommodaties Puerto de Soller

31 januari 2015

Puerto de Soller
8,7
84 beoordelingen
Wordt Puerto de Soller je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Puerto de Soller.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Puerto de Soller bij:

25 Accommodaties Spanje, Mallorca, Puerto de Soller

Check het aanbod van Zoover in Puerto de Soller Zoover Awards 2014
Award Winner (1)
Recommended (1)
Type accommodatie
Appartementen in Puerto de Soller (1)
Hotels in Puerto de Soller (20)
Vakantiehuis in Puerto de Soller (3)
Aparthotels in Puerto de Soller (1)
Scoort goed op
Aanbieders
Booking.com (16)
Hotels.com (7)
Expedia.nl (7)
Boek direct bij Zoover (5)
Traveltroef.nl (4)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (17)

92 beoordelingen
0,4 km tot centrum
Super hotel in een prima plaatsje!Hotel in een prachtige ligging
9,7
11 beoordelingen
Geweldig kleinschalig hotelmooi
7,9
72 beoordelingen
0,1 km tot centrum
prima prijs/kwaliteit verhoudingGewoonweg zálig!
9,1
8 beoordelingen
Fantastische plek in mooiste haven!Top
7,5
34 beoordelingen
0,4 km tot centrum
nog steeds onze favorietPrima hotel
2 beoordelingen
0,8 km tot centrum
mooi hotel met goeie serviceMooi nieuw hotel
9 beoordelingen
2,5 km tot centrum
AanraderMooi en niet al te toeristisch vakantieoord
6,9
56 beoordelingen
0,3 km tot centrum
Fantastische locatie, maar dit hotel niet meerPrima hotel
8,8
5 beoordelingen
4,1 km tot centrum
Mooi huis midden in het historische centrum en tocAanbevelenswaardig.
6,9
15 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Fantastische plek en heerlijk hotelEenvoudig, schoon en prachtig gelegen
7,2
4 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Prima hotel op prachtige locatieGoed voor een paar dagen
5,7
0,9 km tot centrum
Pijnlijk...
 1 2

Puerto de Soller scoort een 8,7 uit 10, op basis van 84 beoordelingen
Wordt Puerto de Soller je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Puerto de Soller. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Puerto de Soller. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Puerto de Soller. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 20 Hotels, 3 Vakantiehuizen en 1 Aparthotel in Puerto de Soller. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 139 vakantiefoto's van Puerto de Soller. Je kunt 1 video van Puerto de Soller bekijken. Lees de 84 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Puerto de Soller. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Puerto de Soller. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca.