Aparthotel La Pergola ****

8,2

47 reviews over Aparthotel La Pergola in het Nederlands

heerlijke vakantieverblijf

Van Timmeren, 12-8-2015

La pergola is een uitstekende accomodatie met een brede aanbod aan services, prettige sfeer, schone kamers en een heerlijk buffet.

Personeel is uiterst vriendelijk, efficient en altijd klaar. Je voelt je hier welkom vanaf het moment dat je arriveert.

Kortom, een perfecte accomodatie voor een relaxed vakantie! Port d' Andratx blijft een van de mooiste dorpjes van het eiland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

prima verblijf

HRI, 17-9-2013

Het aparthotel en ons appartement zagen er zeer schoon en goed onderhouden uit.

Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid, alles wat je je maar kon bedenken was er te vinden. En het smaakte ook nog eens heerlijk.

Ook de service was in alle opzichten prima.

Het enige nadeel was dat het zwembad erg koud was en dat het wat gehorig was in het appartement. ( dat kwam doordat alle appartementen plavuizen vloeren hebben, dus geschuif van stoelen etc kon je goed horen )

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Vreselijk!

Miep66, 3-6-2013

La Pergola is de hele zomer overboekt. Er is constant wel een gast aan het mopperen bij de receptie vanweg overboekingen! Ook wij waren in eerste instantie overboekt, maar konden er uiteindelijk toch na veel gemopper en gebel in. Zo begint de vakantie al met veel stress, bah!

Rondom het zwembad alleen maar tegels en asvalt, geen groen! Het voelt helemaal benauwd aan als je hier ligt. Het water is veel te warm in de zomer. Bedjes, zij aan zij.....

Het was maar goed dat we naar hotel Mon Port zijn gegaan en daar bij het zwembad lagen. ( ook al mocht dit niet van de receptie van La Pergola)

Heel erg kleine balkons met uitzicht op de straat. Nee, we hadden lang gezocht naar een leuke acco, maar vonden dit erg terleurstellend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel La Pergola bij:

Mooi appartementen complex met een super ontbijt

Peter, 28-9-2012

Een heerlijke vakantie gehad. Personeel vriendelijk leuk dorp. Wel even kijken op menukaart voor de prijzen. Geen enkele keer slecht gegeten. Met auto veel gezien van het eiland.
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Leuk hotel, maar veel kinderen

raymond_van_der_manden, 6-9-2012

We zijn hier eind augustus geweest. We werden in het naastgelegen mooiere hotel geplaatst, maar mochten niet in het zwembad van dat hotel. Prima ontbijt in het hotel, maar het avondeten was een stuk minder dan in de restaurants in de buurt.
Gereisd met partner in augustus 2012

zeer goed apparthotel met klein minpuntjes

dick0104, 1-9-2012

Komen al een aantal jaren in dit zeer goede apparthotel, maar nu voor het eerst in het "nieuwe" gedeelte geplaatst.

De aankleding van dit stuk is met de aanleg van de tuin heel mooi geworden, maar de hotelkamers zijn op zich klein, karig en zeer gehorig.

Normaal zitten wij altijd in een ander gedeelte maar door de drukte was dat niet mogelijk, kwestie van plannen, zeg ik dan maar.

Door de drukte is een parkeerplaats even zoeken, en een huurauto is eigenlijk een must.

Het dorp is prima te lopen, leuke route door de haven.

Zwembad is aangepast en heel mooi geworden, verder uitmuntende service, lekker eten en een goede schoonmaak.

Een plek waar je, ondanks de gehorige kamers lekker tot rust kunt komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Was mooi maar niet voor herhaling vatbaar

Hazebroek, 21-7-2012

We hadden een 2 kamer app. Dit was klein maar wel te doen. Alles werd goed schoon gehouden en was heel netjes. Zwembad was ok maar de bedjes worden al vroeg gereserveerd.

Met 10 min lopen ben je in de haven waar ook veel restaurants en een supermarkt zijn. Wij hadden zelf geen auto dus als we naar het strand wouden moesten we met de bus, je bent dan ongeveer 20-30min onderweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuk voor een keer.

Fam in 't Veld, 11-8-2011

Twee weken verbleven in een ruim 3 kmr app. Kids 12 en 8 jr oud.Grote nwe koelkast. Goed werkende airco. Ieder dag schoonmaak met vervanging handoeken. 3x pw verschoning beddegoed. Geen ned tv zender!. Fohn in badkamer. Zwembad is leuk, maar het zwembad van het naast gelegen hotel Mon Port was toch een stuk leuker. Daar ook verschillende keren geweest. Er was een kinderclub en een kleine speeltuin. er waren geen andere nederlanders tijdens ons verblijf, Veel duitsers en britten. Wij hadden ook de gehele periode een huurauto. Dit is echt wel handig, anders kom je nergens en mallorca is een mooi eiland. klein strandje op loopafst. kan je goed snorkelen. Let op met betaling vd rekening vh hotel. Bij ons meer gerekend, wel netjes gecorrigeerd. Plaatsje bestaand uit een grote jachthaven met zeer luxe jachten. De winkeles en restaurants zijn hierop ook gericht, je betaalt dus veel te veel!!. Eindconclusie: leuk voor een x, maar vlg jr toch iets boeken waar meer ned kinderen komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fantastische plek!

Tosca01, 15-12-2010

Ben hier een paar jaar geleden 2x geweest!

Was er zeeeeer tevreden over.

Wij zaten dat wel in het oude gedeelte.

De laatste keer dat we er waren, werd het nieuwe gedeelte gebouwd maar daar merkte je eigenlijk helemaal niets van.

Er was 2 keer per week 's avonds een plaatselijke zang / dans avond.

Zeer gezellig. mooie zwembaden, niet al te groot maar je kan je er zeer zeker vermaken.

Boulevard op loop afstand.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Perfect appartement

J.D. Timmer, 24-9-2010

Wij zijn erg tevreden over dit appartement. We zijn er al 4 keer geweest en als we weer terug gaan naar Mallorca gaan we zeker weer naar dit appartement. Deze kant van Mallorca is het mooist en dit appartement is wat ons betreft het beste. We hebben zelf nooit geen last gehad van gehorigheid. Een 3 kamer appartement is wel het mooist zodat de kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. Geen luidruchtige jeugd maar rust. De haven is erg gezellig om te eten en om wat te drinken. Je moet hier wel een auto hebben want de afstand naar het strand is te groot om te wanderen. Ca. 10 min. met de auto. Maar dat weerhoud ons er niet van iedere keer weer terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel La Pergola bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Pergola in Puerto d'Andraitx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel La Pergola scoort een 8.15 uit 10 op basis van 50 reviews.