Hotel Portosol

Portosol

1 review over Hotel Portosol

Vil ikke anbefale Hotel Portosol.

Bloss, 27-7-2011

Vi fik et værelse på underste etage og med udsigt til en p - plads. Takket være en meget sød pige i receptionen fik vi et værelse på samme etage, men mod gaden i stedet. Værelset var stort og med god skabsplads. Badeværelset var ved ankomst ikke gjort rent. Urin og afføring på toilet brættet. Rengøringsdamen var ikke begejstret over ikke at kunne komme ind og rengøre vores værelse kl. 08.00 hver morgen. Håndklæderne blev skiftet hver dag, men vi måtte bede om at få vasket gulvet i værelset. Maden var ok og der var et pænt udvalg. Det kunne ikke lade sig gøre at få isterninger til vores cola til aftensmaden. Fik hver aften at vide at de ikke havde nogle, men at de ville komme dagen efter. De kom aldrig mens vi boede på hotellet. Hotellet har en fin beliggenhed. Det tager ca. 5 min at gå ned til byen og ca. 7 min at gå til stranden. På Hotel Portosol´s hjemmeside står der, at hotellet har swimmingpool. Det har det ikke, men nabohotellets pool kan benyttes.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portosol in Porto Cristo / Cala Mandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portosol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Portosol scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.