Aparthotel Blau Punta Reina Club ****

Stinkende familiekamer, heel verouderd

Esmee, 17-7-2017

Hygiene kan beter

Meer ruimte voor broodhoek voorzien, maar 1 plaats voor al het volk

Niet buggy vriendelijk, veel omwegen maken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

te groot, afgelegen, kleine kinderen in overvloed

henk, 4-5-2017

het is een zeer groot complex, het ligt erg afgelegen en buiten het complex is er niets. het complex heeft de nodige gebruikssporen.

in de entreehal hangen foto,s van te veel managers !!

receptie en barpersoneel zijn vriendelijk, restaurant personeel hebben met een volle bezetting meer dan genoeg werk. eten is van middelmatige kwaliteit.

de service van de all inclusive formule is niet te vergelijken met die in Turkije. Geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nooit meer

Gerritjan, 26-4-2017

Ik snap best dat het met kinderen makkelijk is om naar een allinclusive/vol of half pension hotel te gaan. Alles op 1 plek, voordelig, animatie en noem maar op. O ja en schreeuwende kinderen, ze zijn er in overvloed. Maar wat heb je daar te zoeken zonder kinderen, ik snap het niet. Dan heb je w.s. goede, minder goede en slechte hotels op dit gebied. Maar waarom zou je in zo een hotel gaan zitten terwijl het veel leuker, spannender en relaxter kan. Je gaat b.v. naar een klein en persoonlijk hotel, airb&b, een camping, ruilt je huis met een ander enz. Maar goed vergeef mij ik dwaal af. Natuurlijk ik had een andere reisbestemmingen kunnen kiezen maar ik wou het een keer een kans geven.

Niet goed:

Het eten is slecht. Vooral het diner is slecht. Elke avond bijna hetzelfde uit de gaarkeuken. Alles smaakt hetzelfde. Geen liefde en geen passie bij het personeel, maar daar kunnen ze w.s. ook weinig aan doen, je zult er maar moeten staan. Terwijl je eet kijk je naar mensen die zichzelf vol stouwen, dikke Engelsen en Duitsers. 2x per week hebben ze Spaanse avond, helaas is er weinig Spaans aan de avond behalve het bedienend personeel. Ook hier weer een gaarkeuken in een treurige ambiance.

De kamers zijn heel gehorig. De bedden super hard. En wat is er nou belangrijk aan een kamer, nou juist dat. De rest maakt ons niet zoveel uit, overdag ben je buiten en geniet je van de zon, savonds laat wil je slapen in een heerlijk of tenminste fijn bed. Alles was verder behoorlijk gedateerd maar dat maakt mij nou echt niks uit, zolang het maar schoon is.

Er hangt geen relaxte sfeer op het park en het is te groot. Er is geen dorp in de buurt, ja Porto Cristo maar dat ligt niet direct naast de deur. Dus even een wandeling naar het dorp of een stadje zit er niet in.

Goed: De douche op de kamer was prima. Het hotel ligt vlakbij 2 mooie baaien. Er zijn meerdere zwembaden. De ligging aan zee is prima. De ligging richting achterland of dorp is heel slecht.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Goed maar niet top!

Fam. Schuurmans, 4-10-2016

Vriendelijk personeel, net onderhouden kamers. Buffet werd na enkele dagen ééntonig, wel verzorgd. Goed voor met kinderen naar toe te gaan, anders te druk. Zwembad is redelijk diep en koud van temperatuur, bijna niemand zat in het zwembad... Weet niet of dit in de zomermaanden ook het geval is. Voor de kindjes is er een speeltuintje en s'avonds kinderdisco. Men kijkt ook niet op als er eentje zijn keel eens openzet ;). Mooi strand in de baai, de weg er naar toe is wel moeilijk, zeker voor met heel kleine kinderen of oudere mensen die slechter te been zijn. Wij hadden eigenlijk iets meer verwacht.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Te druk en niet gastvrij

Misnoegde Belg, 5-8-2016

Voor gezinnen met kleine kinderen super hotel. Maar wij nooit meer. Afspraak maken voor early breakfast en dan de deur voor onze neus dichtdoen... Leuk is anders.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer goed hotel

Shana h., 11-10-2015

Zeer lekker en gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel en mooi verzorgd hotel!

Animatie en shows zijn ook dik in orde!

Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch kindvriendelijk hotel!

Maes Joke, 5-8-2015

Wij hadden een topvakantie met onze kinderen van 3 en 5 jaar oud in dit hotel! De appartementen zijn proper en verzorgd, wel niet heel ruim en harde matrassen. Wij vroegen rustige ligging en kregen deze ook. De zwembaden zijn ruim en gezellig, kindersplash is heel tof. We moesten wel onze wekker zetten om handdoeken te leggen aan zwembad om een goede plaats te hebben. Het personeel was heel kindvriendelijk, animatieteam was zeer goed (enkel jammer dat er geen Nederlandstalige monitor bij was). Het eten was lekker en gevarieerd, het restaurant was druk maar wij hebben niet moeten aanschuiven. Goede verbinding naar nabijgelegen Porto Cristo. Ondanks dat dit een groot complex is, hadden wij niet het gevoel dat het te druk was. Wij zouden hier zeker terugkeren!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Dit is alles behalve een 4sterren hotel!

fam Rooms, 4-8-2015

Net terug van onze jaarlijkse vakantie naar Mallorca, als gezin van 4. Het hotel op zich zag er verzorgt en onderhouden uit. Eenmaal in onze familiekamer aangekomen werd duidelijk dat deze ontzettend klein was, zodat onze jongste zoon met zijn matras op de grond mocht kamperen, voor op het terras te geraken moesten we over deze matras lopen. Voor het restaurant waren er wachttijden van meer dan 40min ! Eten was lekker maar eentonig.

In het hotel waren er geen handdoeken aanwezig voor aan het zwembad, aan de achterzijde van de poolbar van het bovenste zwembad was er een sanitaire blok waar de urine gewoon van onder kwam gelopen. gewoon ranzig!

Omdat we met een late avondvlucht zaten had ik gevraagd of ik de kamer langer kon bijboeken mits betaling tot 18u, dit was natuurlijk niet mogelijk. ik vroeg dan ook waar ik mij dan nog kon opfrissen voor mijn afreis, daar hadden ze geen mogelijkheid toe, ik heb me dan maar aan het zwembad gedoucht. Dit is alles behalve een 4sterren hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Druk druk druk!

Jan, 29-7-2015

Heel druk hotel, aanschuiven voor een tafel in het restaurant. Weinig variatie in het eten, geen rust tijdens het eten.

Lang wachten op drinken aan de bar.

Weinig te beleven buiten het hotel. Uitstap via touroperator, meer in de bus gezeten, korte tijden uit de bus. 1u30 op een markt, 1u30 op een strand. 2x half uur andere plekken.

Wij hadden meer verwacht van dit hotel, misschien omdat we Riu hotels gewoon zijn?

Fantastisch familiehotel

Stephanie Bruynsteen, 9-7-2015

Wij, als gezin van 5, hebben een goede ervaring gehad met dit hotel, wij verbleven in een familiekamer, zwembaden leuk voor de kids ( wel jammer van de zetelreservaties van de meesten 's morgens vroeg, ze leggen er hun handdoeken op, na 8 uur is alles volzet), eten is heel lekker maar weinig afwisseling, kinderbuffet is klein, jammer dat de 'groten' er ook willen aanschuiven terwijl het wel bedoeld is om de kleinsten te bedienen! Ik heb wel bananen en yoghurt gemist op het ontbijtbuffet maar het was in orde! Er is volle melk voorzien voor de allerkleinsten. Personeel is er vriendelijk, werken vlotjes, ligging van het hotel ietsje minder maar je hebt vlotte verbindingen met bus, toerbusje en boot naar dichtsbijzijnde dorpjes, maar als je naar Mallorca gaat is je hotel het allerbelangrijkste. Super vakantie gehad!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blau Punta Reina Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blau Punta Reina Club in Porto Cristo / Cala Mandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blau Punta Reina Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Blau Punta Reina Club scoort een 7.61 uit 10 op basis van 186 reviews.