Beoordelingen Aparthotel Blau Punta Reina Club****

Blau Punta Reina Club****
168 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Blau Punta Reina Club****
C/S´Algar s/n - Apartado de Correos 82, E-07689, Porto Cristo / Cala Mandia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blau Punta Reina Club**** in Porto Cristo / Cala Mandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blau Punta Reina Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Blau Punta Reina Club scoort een 8,1 uit 10, op basis van 168 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blau Punta Reina Club**** in Porto Cristo / Cala Mandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blau Punta Reina Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Blau Punta Reina Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 217 vakantiefoto's van Aparthotel Blau Punta Reina Club**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Blau Punta Reina Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Aparthotel Blau Punta Reina Club**** met andere accommodaties in Porto Cristo / Cala Mandia.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,9
7,7
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Redelijk hotel, slechte Wifi, weinig variatie eten"vertalen
tisikke
8,0

21-05-2014 2de keer dat we dit hotel bezochten, doch kwaliteit lijkt echt gedaald, de Wifi is nog steeds onstabiel tot soms gewoon onwerkbaar , zelfs in de 'wifi-area' zoals ze het zelf noemen, het eten is minder gevarieerd, met erg veel steeds terugkerende gerechten, wij waren er slechts 8 dagen in 'all in' formule, en kregen toch al erg veel hetzelfde voorgeschoteld, de wijnen bij het eten in de all in formule zijn een hotel als dit echt onwaardig !ik hoop dat ze zich herpakken, want anders was het beslist de laatste keer voor ons....enkel het personeel bleef erg vriendelijk en behulpzaam, maar daarmee ligt er niks anders op je bord natuurlijk.. -)

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Jammer van de harde bedden, maar zeker genoten."vertalen
Theo
10,0

22-10-2013 Prachtige complex, wel wat gedateerd en kan wel een opknapbeurt gebruiken, personeel heel vriendelijk en onze kids (2 en 4) werden overal aangesproken.

Het enige echte minpunt waren de bedden, keihard! Dit is dan ook het enige wat ons er zou van weerhouden om nog eens te gaan.

met jonge kinderen, 2013
"Fijn hotel voor familievakantie"vertalen
C. Thijssen
8,0

17-09-2013 Wij zijn in juli-aug 8 dagen in hotel punta reina verbleven, met 3 kinderen. Een fijn hotel met goede receptie. De eerste dag zaten we met baby van 2 maanden op de 2e verdieping van een appartement. Zonder lift geen doen. Direct aangegeven bij de receptie, ze waren voor die dag compleet volgeboekt, maar de volgende dag zijn we direct omgeboekt naar het -voor ons- beste appartement in het resort, direct aan het zwembad, op begane grond.
Het eten was prima, voldoende keuze voor 1 week vakantie. De "chefkok" in het midden van het restaurant buffetgedeelte bereidde iedere dag een speciaal menu, en dat had gretig aftrek (speenvarken, tonijn, spare ribs etc. Lekker! Verder drie zwembaden, waarvan twee voor kids. Er is een mini-, maxi- en juniorclub. De miniclub is vanaf twee jaar, voor onze zoon (2 jr.) erg leuk om een dagje naartoe te gaan. De maxiclub had een Nederlandse animator, maar dat zal elk jaar wel anders zijn. Ze organiseerden leuke dingen.. Minpunt: hotel 1-1,5 u transfer.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooi Resort"vertalen
RFG
9,0

19-08-2013 Het is er heel groot maar met een mooie omgeving. Echt iets voor gezinnen met kinderen. Overal heb je mooie uitzichten over de baai. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet zijn best om u een aangename vakantie te geven. Het eten is uiterst verzorgd en gevarieerd. Door het grote aantal kinderen is het bij momenten wel (super)druk in het restaurant. Aan de pool kan je ook eventueel Italiaans eten. De kamers (appartement) zijn ruim en elke dag gepoetst. Er is genoeg en goede animatie. Op momenten is het wel druk, maar die wat meer rust zoekt kan nog altijd aan het zwembad aan de minigolf vertoeven, waar het rustig is. Wat jammer is is dat je je handdoek s morgens moet gaan leggen om een plaats aan het zwembad te hebben. Neem ook gerust eens de boot die aanmeert vlakbij het hotel om zo langs de kustlijn te varen.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Slechtste vakantie ooit."vertalen
Jeroen
7,0

28-07-2013 Leuk voor jonge gezinnen met kinderen maar voor mij was dit onder de maat. Schoonmaakster lieten meer haren achter dan dat ze meenamen. Je zit gugantisch afgelegen waardoor je denkt dat je rust hebt maar het resort is groot en super gehorig. Stank overlast hadden we en het water deed het een dag niet. Gigantische vreetschuur. Het strand was wel dichtbij en mooi!! Geen aanrader!

met vrienden, Sept. 2012
"Goede prijs/kwaliteit"vertalen
Quasimodo
7,0

26-09-2012 Juist terug van vakantie in BPR. Alles wat hier al vermeld staat klopt ! Resort is groot maar valt mee. Alle mogelijkheden zijn er. Eten was best lekker en warm. All-in formule ruim maar coctails zijn meestal aangelengde, waterachtige drankjes. Op sommige momenten wachttijden bij de bar. Vraag me af wat dat moet zijn in hoogseizoen !! Prijs kwaliteit zit het goed maar echt geen uitschieter!

met partner, Aug. 2012
"Nooit meer!"vertalen
Nathalie-Nico
4,0

23-12-2012 Zeker niet de sterren waard die ze nu hebben! Cala Mandia is een doods dorp waar weinig te beleven is! Alles staat te koop of gewoon leeg.
Het personeel is soms ronduit onbeleefd ('my boss is shit') en onbehulpzaam. Er zijn stoelen te kort op het plein waar de avondshows worden gegeven, er zijn geen ligbedden aan het zwembad (handdoeken worden 's ochtends gelegd maar er ligt van heel de dag niemand op), er zijn wachtrijen voor het restaurant (30 minuten wachten in de volle zon!), kleine kamers, zonder minibar, airco werkt niet naar behoren, klein balkon, sigarettenpeuken en vuilzakken op de grasvelden op het domein, de gang (vasttapijt) zit vol vlekken, de manager zegt dat je liegt als je komt klagen. Kleine kindjes moesten de laatste dag allemaal douchen in de spa waar maar 2 douches zijn, geen excursies op zaterdag en zondag, eten was vaak hetzelfde, de zaal was veel te klein voor de hoeveelheid gasten, de ramen en gordijnen bleven altijd dicht wat zeer benauwend was!

met vrienden, Okt. 2011
"Alles was super goed geregeld"vertalen
malou
9,0

17-10-2011 Alles was heel erg goed georganiseerd. Van het eten tot aan de animatie!
Veel keuze wat betreft eten, waarbij koks verschillende dingen bereiden waardoor je eten recht uit de pan komt.
Erg leuke animatie van jong tot oud.
En erg vriendelijk personeel.

Het enige nadeel is dat er veel trappen zijn, dus mocht je slecht ter been zijn is het niet zo handig.

met jonge kinderen, 2011
"Perfecte plek voor uitrusten en lekker eten "vertalen
Jürgen en Nancy
7,0

18-08-2011 We waren met 2 kids (5 en 9) in hoogseizoen. Prima app N221, lekker rustig. Grootte domein valt goed mee, op 5 min ben je in restaurant. Wachtrijen gaan heel goed vooruit. Eten top, uitgebreid buffet. Zwembaden OK, maar geen handdoekenservice, dus breng zeker mee. Baaien leuk, maar veel trappen. Zee soms te wild voor kinderen. Met autootje kan je oostkust enz. verkennen.

met jonge kinderen, 2011
"Mooi resort zolang je het niet verlaat"vertalen
B & C
2,0
7,0

05-08-2011 Over het eten(veel variatie!),personeel en kamers niets dan lof.Ook de dagelijkse show en animatie zijn zeer goed.
Wie naar de 2 naastliggende stranden wil moet heel veel trappen doen wat zowel voor volwassenen en kinderen zeer vermoeiend en bovendien gevaarlijk is.
De stranden zelf zijn ondiep maar soms kan de zee erg wild zijn.
Het resort op zich is mooi,er is veel te doen maar eens je het verlaat zit je in "the middle of nowhere",je kan wel een auto huren wat wij ook gedaan hebben om een dagje naar Palma te gaan.
Wij hebben dit resort gekozen omdat het aangeraden werd voor kinderen!
Wie vroeg wil gaan slapen vraagt best een kamer ver van het podium,de kamers zijn ook vrij gehorig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?