Hotel Club Cala Marsal ****

Hotel Club Cala Marsal
Club Cala Marsal
7,7

35 reviews over Hotel Club Cala Marsal in het Nederlands

Hier kom ik niet meer terug,geldafzetterij

Wilfried stockmans, 8-8-2017

1 persoon aan de receptie voor al het volk dat incheckt + voor het volk met vragen en moest dan ook nog de telefoon beantwoorden,betaald voor all in,maar in het restaurant moet je de cola bij betalen,ik zag in de bar dat een cola 1,70 euro kost in het restaurant 2 euro,in de bar is in het glas en hier in het flesje,aan de poolbar kan je ijsjes krijgen,maar de frisco of cornetto moet je bij betalen,internet op de kamer moet je voor betalen,begrijp ik,maar heeft maar 2 dagen gewerkt,er staat een frigo op de kamer niet gevuld voor all in,kost 30 euro per dag voor te laten vullen,waarom betaal ik voor all in,gangsterpraktijken ja,bed laat ook te wensen over,je voelt de ressors door de matras,je kan beter vol pension pakken,voor het restaurant moet je een kaartje afgeven waar word op gemarkeerd dat je al binnen ben geweest en je buiten het restaurant naar de wc bent geweest kan je het al uitleggen voor terug binnen te mogen, mensen die een goede all in gewend zijn wees gewaarschuwd
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een heerlijke plek om te vertoeven

Josephina, 25-6-2016

Dat het niet heel erg toeristisch en authentiek is. Verder is alles goed.
Gereisd met partner in mei 2016

Animatie

Jolanda Heldens, 14-6-2016

Het was een super goed hotel met uitgebreide animatie, ze waren erg vriendelijk en deden hun werk heel goed, vooral Björn was erg betrokken bij ons, hij liet ons al snel op ons gemak voelen!!
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Cala Marsal bij:

Kom er ,meer dan twintig jaar dat zegt genoeg

j.oostindie, 8-2-2016

Het hotel staat geheel vrij uitgaansleven in Porto Colom is er bijna niet
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

Janneke, 27-8-2015

De ligging van het hotel is super, dicht bij het strand.

Kamer zag er schoon uit, elke dag schone handdoeken.

Door dat het een mega hotel is was het elke dag super druk met het eten, echt chaotisch.

Maar het eten was goed,genoeg variatie.

Wel zijn in dit hotel veel Italiaanse en fransen gasten, geen nederlanders gezien.

Maar daar door hebben we het niet minder om gehad.

Gereisd met partner in augustus 2015

Vierde ster terug inleveren...

Jos, 16-10-2014

Een tijd geleden kreeg dit hotel zijn vierde ster. Naar mijn mening dient ze terug ingeleverd te worden. Het hotel is eerder verouderd (ik verwijs in dit verband bijvoorbeeld naar de vloerbekleding van de gangen: voltapijt totaal versleten - ruikt alles behalve fris...). Het ontbijt is OK zonder meer maar het diner 's avonds (aanvang: 19h30!) was geen vier sterren waard. Wachtrijen een de ingang, want het restaurant is te klein voor het aantal gasten in het hotel; tafels en stoelen staan veel te dicht op mekaar - ongezellig - druk - lawaaierig; te weinig variatie in het aanbod; vlees soms koud en "drooggekookt"; te weinig personeel in het restaurant etc.

Toch ook positieve punten: ligging van het hotel is schitterend, als je een kamer aan de zeezijde / zeekant hebt geboekt. Kamers zelf kraaknet. onderhoudspersoneel vriendelijk. Personeel restaurant: zeer vriendelijk ondanks moeilijke werkomstandigheden. Personeel receptie: correct. Toch sterretje inleveren wat mij betreft.

Gereisd met partner in oktober 2014

Zeker voor herhaling vatbaar

martine gielens, 15-10-2014

Net terug van een weekje verlof in hotel Cala Marsal. Kamers ruim en zeer net, regelmatig propere handen en lakens. Ontbijt was vrij basic voor 4 sterren maar middagmaal en avondmaal waren uitstekend. Ligging is beetje afgelegen, dus best auto huren. Niet veel winkels in de buurt. Personeel aan receptie zeer behulpzaam. Toen ik zei dat mijn moeder 80 werd boden ze ons spontaan een fles schuimwijn aan. Strand ligt aan overkant van straat maar dit was geen belemmering. Minpuntje was dat de huur van paraplu + stoelen aan strand vrij duur waren. Al bij al een zeer goed verlof gehad.
Gereisd met partner in oktober 2014

Fantastische plek wachtijd restaurant is vreselijk

jan , 26-9-2014

Het hotel op zich heeft een prachtige ligging ik kom er al meer dan twintig jaar. Alleen de laatste jaren is de aanvang van het diner 's avonds verlaat

naar 20.00 uur en dat is echt één grote ramp een half uur wachten in een rij van meer dan twintig meter voor je naar binnen kan is geen uitzondering . Of een andere optie is er een half uur voor het restaurant op gaat al voor de deur gaan staan

Gereisd met partner in september 2014

Prima rustig gelegen

jan , 26-10-2013

Hotel Cala Marsal is een hotel waar wij al meer dan twintig jaar komen

tot alle tevredenheid. Ook zijn er minpunten metname de laatste jaren.

Oa de aanvangstijd van diner in het restaurant is verlaat naar 19.30 uur

wat een lange rij wachtenden voor de restaurant ingang veroorzaakt.

Zelfs om negen uur staat met nog in de rij te wachten op een plaatsje, dit was voor deze maatregel niet van toepassing. Ook de prijs is de laatste jaren aan de hoge kant voor dit hotel. Ook de kwaliteit en diversiteit in het eten is er niet beter op geworden oa het vlees vaak aan de koude kant. De bedden zijn dit jaar aanzienlijk verbeterd wat ook wel hard nodig was.

De klant vriendelijkheid en de service is echter zeer hoog het personeel is zeer vriendelijk , waar men je het naar de zin kan maken zullen ze dit ook doen. Al met al een aanbeveling als je van rust houd

De ligging midden in de natuur is uniek te noemen. Ook de tuin is prachtig even als de zwembaden alles zeer schoon en goed onderhouden

Gereisd met partner in september 2013

prima,maar

R.J.Hoogeveen, 17-9-2013

prima locatie en schone goede kamers. Ontbijt met niet zo veel variatie. Dinerbuffet is goed. Service en vriendelijkheid receptie laat te wensen over(bv duurder kluisje als men zelf in het hotel aangeeft)
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Cala Marsal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Cala Marsal in Porto Colom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Cala Marsal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Cala Marsal scoort een 7.71 uit 10 op basis van 47 reviews.