Hotel Illa D'Or ****

8,4

6 reviews over Hotel Illa D'Or in het Nederlands

Middelmatig

petermagne, 5-4-2016

Wij zijn momenteel in een van de appartementen. Deze liggen aan de achterkant pal tegenover de afzuiging van het hotel. 24 uur lawaai dus. Dit wisten wij niet want dit is op geen enkele foto te zien. Het eten in het hotel is goed. Het appartement is aan de krappe kant en het is er ijskoud. De verwarming werkt niet. Er is 'n regendouche wat leuk is maar 'n gewone doucheslang erbij zou wel handig zijn. Normaal zouden wij 3400 euro moeten betalen voor 4 dagen wat volgens mij onmogelijk is. Wij hebben 600 euro betaald (zonder ontbijt) en dat is eigenlijk nog veel te duur. 'N auto is noodzaak want het is het allerlaatste complex van Pollenca. Al met al leuk voor een keer.
Gereisd met partner in april 2016

Een hotel met echte klasse. Gewoon sprookjesachtig

., 6-11-2013

Een hotel met hoge klasse, dat u opwacht met uiterst bekwaam en vriendelijke personeel. De receptionisten hebben altijd goede geheime tips voor traditioneel Majorcaanse restaurants. Mijn kamer was onlangs gerenoveerd in de moderne stijl, absoluut fantastisch. De locatie van het hotel is briljant, om een excursies in de natuur te beginnen. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en gevarieerd. Al met al een werkelijk geweldige vakantie.
Gereisd anders in november 2013

Ontbijt aan zee.

., 24-10-2013

Het hotel Illa d'Or is schitterend gelegen. Het heeft een zeer vriendelijke en knusse sfeer. We waren zeer tevreden met de mogelijkheid 's morgens direct aan zee te ontbijten. Het uitzicht over de baai van Pollenca heeft, samen met de ruime keuze van het ontbijtbuffet, de dag schitterend laten beginnen. Het eten was uitstekend. Er is een dagelijks wisselend salade buffet en talrijke voor- en hoofdgerechten evenals desserts waaruit we konden kiezen. Opmerkelijk is ook de vriendelijkheid van het personeel. De kamers waren vlekkeloos.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Illa D'Or bij:

Droomhotel op een droomligging.

., 23-10-2013

Een hotel dat niets te wensen overlaat en waar we steeds opnieuw weer heengaan. In oktober waren er bijna uitsluitend oudere Engelse gasten aanwezig, maar het personeel sprak toch zeer aanvaardbaar Duits. Wensen werden er zonder problemen vervuld en het personeel gaf je er het gevoel dat je er welkom was. De vriendelijkheid van het personeel is er echt uitstekend. Bovendien heeft het Illa d'Or een uitstekende ligging aan het einde van de strandboulevard. Alleen al het ontbijt vlakbij de zee biedt een onvergetelijke ervaring. Voor ons was het verblijf er pure vakantie.

Traditie, kwaliteit, individualiteit.

., 13-10-2013

Wij waren zeer tevreden. Het hotel wordt professioneel geleid, mooie ligging aan de haven van Pollença en het was niet ver van de grote stranden. We konden ook de mooie baai van Formento bezoeken. De keuken is gevarieerd en uitstekend en het personeel is erg vriendelijk en bekwaam. Kortom een hotel waar we graag naar zullen teruggaan. Goed, ga zo door!

Geweldig!

., 14-9-2013

Super hotel we gaan terug. Eten perfect, super zwembad, dicht bij zee, uitzicht kamers, vriendelijkheid, bijna geen Duitse gasten.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Illa D'Or bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Illa D'Or in Pollenca / Puerto Pollensa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Illa D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Illa D'Or scoort een 8.43 uit 10 op basis van 6 reviews.