Hotel Duva ****

Duva
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Duva bij:

1 review over Hotel Duva in het Nederlands

Opletten bij kiezen voor dit hotel !

K. van Tienen, 13-4-2017

Voordat je dit hotel boekt dien je een aantal zaken te weten........1) Wifi is in tegenstelling tot info op de website maar een half uur gratis ! voor 1 dag € 6, voor 1 week € 30,00 !.

Boek niet de kamers op de 2de verdieping in de nabijheid van de technische ruimten, deze geven 's nachts zo'n kabaal dat je zonder oordoppen niet kunt slapen.

Interieur van de entree en 'receptiehal' zijn verschrikkelijk gedateerd.

Personeel in het restaurant, schoonmaakpersoneel en mevrouw Magda achter de receptiebalie doen vreselijk hun best. De andere kunnen een vrolijker gezicht opzetten. Kleur van receptiebaliepersoneel doet uitvaartcentrum vermoeden (grijs en zwart ?! Hallo.....Tis vakantie !).

Wij waren overdag niet in het appartement (zit + slaapkamer apart) en zijn elke dag weggeweest. Bij terugkomst in het appartement was het prima opgeruimd, en schoongemaakt. Chapeau voor de schoonmakers ! Zondags wordt niet schoongemaakt etc.

Het hotel ligt niet op loopafstand van Puerto Pollenca, maar dat kun je met GoogleMaps wel nader uitzoeken. Een huurauto is dan wel wenselijk, tenzij je graag fietst, wat wij alleen maar hebben gedaan. Prachtige fietsuitvalbasis op het eiland, dichtbij het Tramuntanagebergte en het vlakkere landschap naar het Oosten.Fietsverhuur is eigenlijk schraal vanuit het hotel, maar onlangs is er 1km verder in Puerto Pollenca een fietsstation van Max Hurzeler geopend waar je zonder voorboeking een prima racefiets kunt huren. Juan van de vestiging behandeld je daar als een prins.

Prijs/kwaliteit van het hotel is afhankelijk van de prijs die je ervoor gaat betalen natuurlijk. Nog een punt van aandacht zijn de kosten van diner op basis van buffet... € 17 euro zonder, en € 21 euro met drinken. Schappelijke prijs daarvoor vonden wij. Bier uit de tap alleen in wijnglaasjes ?!.

Van buitenzwembad hebben we geen gebruik gemaakt, binnenzwembad met fitness in de kelder lijkt gedateerd, en niet ziet er niet uitnodigend uit, ook, niet degene die achter de ontvangstbalie aldaar informatie zou kunnen geven.

Verder prima hotel om als uitvalsbasis voor fietstochten te kiezen. Met kinderen lijkt me het hotel geen goede keuze.

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duva in Pollenca / Puerto Pollensa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duva scoort een 6.25 uit 10 op basis van 2 reviews.