Appartement Villa Nadine *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villa Nadine bij:

3 reviews over Appartement Villa Nadine in het Nederlands

Super ligging!

Charina en Theo, 20-9-2009

Wij hebben 2 weken in september in Villa Nadine gezeten. Voor ons de eerste keer zonder reisorganisatie geboekt en is allemaal goed gegaan. Eigenares spreekt goed nederlands en heeft ons goed geinformeerd en ontvangen. Appartement is iets gedatteerd, kleine keuken met een kleine koelkast. Linnengoed word 1x p.w verschoont handdoeken waren van slechte kwaliteit (drogen niet). Bedden waren goed en het dakterras (app 6) heerlijk met uitzich op zee/strand. Ligt tussen can pastilla en playa de palma in. Om naar el arenal te lopen uur tot anderhalf uur kwijt, maar er zijn taxis en er rijdt een treintje. Wij liepen het in ieder geval. Goede douche en airco in woonkamer. Geen lift aanwezig en ook geen receptie. Tv alleen spaanse zenders, het is geen appartment om in te zitten gedurende de dag maar daarvoor ga je ook niet op vakantie. lekker eten bij fashion tapas, onder villa nadine zit puka puka bar echt super gezellig, tex mex en el patio en del sol zijn lekker. Voor vragen kan je mailen.
Gereisd met partner in september 2009

Roy, 18-1-2004

Ligt ideaal vlak bij een schoon zandstrand. Het uitgaanscentrum is ongeveer 5 a 6 km lopen maar dat is met de boulevard niet zo erg en anders zijn er ook nog taxi's. Ook relaxte balkonnen erbij. 's Nachts geen overlast waarvan dan ook.
    Gereisd anders in januari 2004

karin, 10-1-2004

ideaal voor jong en oud, slechts zes appartementen en daardoor prettig rustig. niet geschikt voor feestbeesten, tenzij je met z'n 12en bent.... maar gezinnen, kinderen en ouderen voelen en voelden zich hier thuis.. helaas NIET meer te boeken bij de jong, dus HELP HELP HELP!!! wij willen hier graag naar terug!!!
      Gereisd anders in januari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villa Nadine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Nadine in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Nadine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Nadine scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.