Hotel Pamplona ***

8,6

7 reviews over Hotel Pamplona in het Nederlands

Heerlijk

Lub, 3-5-2017

Super schoon en mooi verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Mooi zwembad, en gezellige zitjes.

Heerlijk ontbijt!

Warm eten mag wat warmer, maar genoeg variatie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig mooi hotel

W,W & L, 26-8-2016

Dit was de beste vakantie tot nu toe voor ons.

Mooi hotel, goede ligging en heel fijn verzorgd.

We hebben echt genoten van onze vakantie.

Wat ons betreft een echte aanrader.

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Het eten was goed verzorgd en divers.

Alles is op loopafstand te doen , bus vervoer is goed geregeld.

Anders is een taxi ook een goede optie.

Veel winkels en supermarkten in de omgeving.

Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super hotel!

Jolanda, 18-8-2015

Wij zijn net terug van vakantie en hebben het erg goed naar onze zin gehad! Net, verzorgd en mooi hotel en een uitgebreid ontbijt! Alleen de matrassen waren inderdaad wat hard. Het hotel lag op een paar minuutjes lopen van het strand, boulevard en bushalte. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke avond was er iets georganiseerd met muziek. Wat ik fijn vond was dat er niet de 'ik leg mijn handdoek vast op ligbed neer' sfeer hing. Er waren genoeg ligbedden beschikbaar. Op de laatste dag konden we onze koffers achter slot en grendel zetten in de lobbykast. En konden een tijd reserveren om te douchen zonder extra kosten, dit stelden wij zeker op prijs. Kortom het hotel is echt een aanrader!

Wat ik wel kwijt wil is dat wanneer je op de boulevard of elders in een koets stapt met paard ervoor dat je kijkt naar de gezondheid van het dier, want dat liet soms de wensen te over...

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pamplona bij:

Volledig vernieuwd, mooi en proper hotel

Delzeyne Salima, 17-6-2015

Mijn vriendin en ik waren er halfweg mei, en dit hotel is volledig vernieuwd en was pas terug open.

Vriendelijk barpersoneel (Juanito is de max), hulpvaardig, mooi zwembad, goed gelegen.

Enkel het personeel aan de receptie is echt wel lui en hebben eens een goede tik op hun vingers nodig :-).

Prachtige vernieuwde kamers met zalige douche en mooi terras.

Eten lekker soms iets te lauw voor degenen die echt graag hun eten warm eten.

zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Super fijn hotel

Weijs, 1-8-2014

Op eerste dag bestolen aan het zwembad. Directie heeft het serieus opgepakt en meegeholpen met aangifte doen. Ook daarna betrokkenheid groot en stevige maatregelen genomen (camera systeem, waarschuwings pamfletten) Gezellig hotel. Personeel is zeer vriendelijk en enthousiast. Veel Fransen en entertainment daar ook op gericht. Mooie schone moderne studio's. Eten erg goed. Gevarieerd en ruime keuze. Nooit te weinig en alles op goede temperatuur. Personeel ook hier weer vriendelijk. Voor een iets rustigere beleving van Mallorca (palma/arenal) een perfect hotel.
Gereisd met partner in juli 2014

Goed hotel op een centrale ligging

r.hamers, 14-7-2013

Dit hotel wordt vooral bezocht door fransen (85%) en duitsers (10%). Als je je open opsteld kun je je hier goed amuseren. Ook de animatie is veelal in het frans maar ze doen hun best om ook wat duits en engels te praten. De binding met het animatieteam was geweldig. Zeer leuke gasten waren dat!! Het eten is ook perfect zeer gevarieerd en vooral spaanse gerechten. De kamers werden elke dag schoon gemaakt. De bediening was erg vriendelijk tot soms grappig!! Wij vonden het in ieder geval een goed hotel.

Fitness, zwembad, buitenbar, binnenbad, podium, volleybalveldje, eetzaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

r.bremmers, 30-3-2007

Hartstikke leuk hotel in Playa de Palma. Voornamelijk Franse (80%) en Duitse (15%) gasten en nog een paar nederlanders en spanjaarden. 100 meter van de boulevard en veel animatie en aandacht voor de klant. In het voorjaar was er nog geen animatie buiten maar daar is wel een buitenbar, podium, miniclub, ruim terras met zwembad en ga zo door. Het eten is erg goed verzorgd, er staat zelfs een magnetron met potjes eten voor de baby! Ontbijt zeer uitgebreid en Avondeten zeer uigebreid buffet met vers bereide vissoorten en vleesssoorten. Regelmatig themaavonden. Hotel is wat ouder maar de hoge servicegraad maakt het een leuk adres
Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pamplona bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pamplona in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pamplona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pamplona scoort een 8.63 uit 10 op basis van 9 reviews.