7,3

137 reviews over Hotel Pabisa Sofia in het Nederlands

Genieten voor een goede prijs

Carmen, 6-7-2017

Voor een goed prijsje een prima hotel. Het hotel was super schoon en er waren altijd bedjes vrij aan het zwembad. Ontbijt was heerlijk maar het avondeten vond ik zelf iets minder lekker, wel genoeg keuze. De ligging van het hotel was super! Je loopt zo het strand op of naar uitgaans-gedeelte en als je een dagje de stad in wil gaan sta je zo bij de bushalte naar Palma de Mallorca. Ook hebben we geen geluidsoverlast gehad van jongeren.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Erg goed hotel voor jongeren!

Eline, 27-6-2017

Wij zijn geweest met een groep van 6 meiden tussen 16 en 19 jaar. Het hotel is ons zeer goed bevallen! Bij het zwembad waren genoeg bedjes zodat je lekker bij het zwembad kon liggen. Er was elke dag ander eten bij het buffet. De hotelkamers waren wel wat aan de kleine kant maar in princiepe niet erg aangezien wij vrij weinig in de hotelkamers waren. De kamers werden elke dag schoongemaakt, de badkamers zijn ook netjes! Wij hadden 3, 2 persoonskamers geboekt en zonder iets aan te geven waren ze alle 3 naast elkaar wat we erg handig vonden. Strand, Nederlands uitgaansgedeelte, pinautomaat, verschillende eettentjes en bushalte op loopafstand. Goede busverbinding naar de hoofdstad Palma voor maar €3. Veel Duitse jongeren in het hotel en in de omgeving wij vonden dit niet erg (soms wel gezellig! ;) In de nacht staat er een bewaker bij het hotel die ervoor zorgt dat het rustig blijft en er geen overlast wordt veroorzaakt.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

prima qua prijs/kwaliteit verhouding

Geke, 5-5-2017

Kleine, maar goed verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk dicht bij het strand. In het centrum, maar aan de rand, dus niet veel overlast. Vaak een thema bij het warme/koude buffet.
Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pabisa Sofia*** bij :

Overtrof mijn verwachtingen in positieve zin

Mw. M. de Groot, 5-10-2016

Ik was met een vriendin 8 dagen in dit hotel en we hadden allebei een 1persoonskamer. Halfpension. Bij boeking al gevraagd of wij op de 1e etage konden verblijven en de kamers zo dicht mogelijk bij elkaar konden hebben. Dit is gebeurd. Bij aankomst een glas champagne vonden wij een extra leuke service. Personeel zeer vriendelijk. Een zingende kok. De 1persoonskamers zijn klein maar prima. Bed ook prima. Bij mij ontbrak alleen de deur van de kledingkast en miste ik zodoende de grote passpiegel.

Eten in één woord geweldig. Geen last gehad van dronken Duitsers.

Toen er iemand in de lounge aan het schreeuwen was werd daar korte metten mee gemaakt. Vind dit hotel een aanrader en zou het weer boeken.

Gereisd met vrienden in september 2016

Goed hotel

Van Zelst, 27-9-2016

Wij zijn hier 8 dagen all incl. geweest. Wij vonden het een fijn hotel ook in verband met de ligging,je zat zo in het drukke ,,duitse gedeelte,, dichtbij de gezellige restaurantjes en boulevard. Het eten was goed,maar weinig keuze in vlees en groente.wij zijn na een paar dagen buiten de deur gaan eten maar dat lag meer aan ons dan aan het hotel omdat we dan de eetzaal wel gezien hebben. Het personeel was zeer vriendelijk. Omdat wij all inn hadden mochten we ook gratis lunchen en dineren bij de beachclub van de Pabisa hotels. Dit was een afknapper omdat je daar werd behandeld als een niet betalende klant.! Net als in de bierkoning.! De kamers zijn niet groot maar goed te doen.er was ook een kleine tv met veel duitse zenders maar ook een nederlandse zender, De 2 liften zijn rond etens tijd druk maar je kan met de trap eventueel. van dronken duitsers zoals hier vermeld staat hebben wij geen last van gehad maar dat komt waarschijnlijk omdat we later in het seizoen waren. Het enige nadeel vonden wij dat er `savonds weinig tot niets te doen was in het hotel zelf behalve op vrijdag en zaterdag. Ook hadden wij de pech dat we 2 avonden regen hebben gehad waardoor het niet zo leuk was om de boulevard op te gaan en je dus liever in je hotel was gebleven maar daar was dus niets te doen ! Enig nadeel was ook dat het zwembad in de schaduw ligt dus was het water best koud ! Buiten dit vonden wij het een prima hotel!

Hotel Pabisa Sofía

Goed hotel in een drukke omgeving

Bernard, 20-9-2016

Ik sluit mij geheel aan wat David heeft geschreven. Voor een drie sterren hotel niets dan lof behalve dan de beperkingen van de lift in aantallen en soms technisch ongemak. Strand,zee en autoluwe boulevard heel prettig en schoon. Stoelen en parasol vrij prijzig nl. 16,05. Triest waren de honderden afrikaanse kooplui met hun spulletjes en hoertjes die op de huid worden gezeten door de politie. Waar moet dan heen met hen?? Palma heeft een prachtig centrum en je bent er zo met bus 25. Helaas weinig natuur te beleven wel richting El Arenal!

Hotel Pabisa Sofía

Leuk hotel voor een paar dagen

David, 18-9-2016

Leuk hotel voor een paar dagen. We hadden een kamer op de achtste verdieping met zeezicht, dus een prachtig uitzicht. Het hotel ziet er verzorgt uit. De kamer was klein, maar wel heel schoon. De bedden waren ook prima. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt gebrekkig Engels. Als je de Duitse taal beheerst, dan is dat in je voordeel.

Het eten is van goede kwaliteit, maar zeer eentonig.

De gasten die er verblijven zijn over het algemeen Duisters. Je zit ook in het 'Duitse' gedeelte. Om bij de Nederlandse barretjes te komen moet je een stuk lopen over de boulevard.

Wij hebben geen last gehad van dronken Duitsers, ondanks dat het merendeel al om 10 uur 's ochtends aan het bier zat. Het grooste nadeel van dit hotel is dat ze het drankmisbruik faciliteren. Overal in het hotel hangen plakkaten met bier voor €1,- en zijn er constructies om bijvoorbeeld drank bij het restaurant voor een appel en een ei af te kopen. Dit vraagt om problemen...

Voor een verblijf van 5 dagen was het prima. Om hier 10-15 dagen te verblijven zou ik afraden.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Mooie vakantie

Ray, 21-7-2016

Wij zijn er nu voor de 2e keer in 3 jaar geweest.

Het hotel was goed en personeel was weer vriendelijk en behulpzaam. De zatte jongeren(veelal Duitsers) werden harder aangepakt dan 2 jaar geleden. er zijn zelfs gasten uit het hotel verwijderd.

Het avondeten vond ik iets minder dan 2 jaar geleden. Het ontbijt was uitstekend.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Met vriendelijke groet,

Hotel is goed, en personeel is fantastisch

Fam Hensema, 29-6-2016

Het eten was goed , goed gevarieerd en keus genoeg , kamers wel iets aan de kleine kant maar hebben goed geslapen en kamers waren goed schoon, en als je wilde werd de kamer ieder dag schoongemaakt en kreeg je ook iedere dag schone handdoeken, maar er 1 heel groot minpunt en dat zijn de grote groepen duitse jongeren die er alleen komen om de hele periode dronken te zijn en helemaal geen respect hebben voor andere gasten, s,nachts veel lawaai maken schreeuwen op de gangen en de balkons en op de deuren kloppen ( veelal tussen 2 en 5 uur ) waardoor je steeds weer wakker wordt, lag niet aan de bedden want tot een uur of 2 sliepen we goed, het personeel probeert hier wel war aan te doen maar ze hebben geen controle meer over dit tuig. Die doen maar wat ze willen, de Pabisa groep moet keuzes maken, of alleen normale mensen of alleen groepen jongeren toelaten, een mix hiervan werkt niet , als ze zo doorgaan komen wij hier in elk geval nooit weer.
Gereisd met partner in juni 2016

Eerste en laatste keer!

Shana Van Langenhove, 24-6-2016

Kleine kamers, versleten matrassen, verouderde indruk. De poetsvrouwen zorgen er wel voor dat alles netjes is, zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt ook voor het andere personeel. Qua service zeker geen klagen, ze kwamen zelfs aan het zwembad vragen wat je wenste te drinken. Het eten was een tegenvaller, zéér weinig keuze, bijna altijd hetzelfde (veel kip) en ook niet echt warm. En datgene wat onze vakantie verpest heeft, waren de andere hotelgasten. Het waren vooral veel grote groepen Duitsers die volgens ons enkel naar daar zijn gekomen om zich te bezatten en feest te vieren. Ze hadden absoluut geen respect voor de andere hotelgasten. Luid gezang op de gang, op hun balkon, het kloppen op de deuren. Ook overdag kon je niet rustig aan het zwembad liggen. Het zwembad was trouwens ook veel te klein voor het aantal aanwezigen. Je zou zeggen dat het strand niet ver is, maar daar kan je dan betalen voor een ligzetel en drinken. Dan is een allin echt wel te gek om te nemen!
Gereisd met partner in juni 2016

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pabisa Sofia*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pabisa Sofia in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pabisa Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pabisa Sofia scoort een 7.3 uit 10 op basis van 137 reviews.