Hotel Pabisa Sofia ***

141 reviews over Hotel Pabisa Sofia in het Nederlands

Simpel

Linda, 15-10-2017

Een heel gehorig hotel.

Het is een schoon en simpel hotel. Zwembad is klein met veel schaduw waardoor het water ijskoud is. Wel met een goede ligging.

Gereisd met partner in oktober 2017

Niet aan te raden

B, 9-10-2017

Het enige wat goed is aan dit hotel is dat het proper is. Verder: eten koud en brood niet vers, kon je een raam mee ingooien, weinig keuze. We waren blij dat we geen all inclusieve hadden geboekt. Geen vriendelijk personeel. Een dag was onze kamer gepoetst, we komen terug, heeft de poetsvrouw de deur open laten staan op een kier? Dit kan niet. Wij zaten op de 8ste etage. Er waren maar 2 liften voor 1200 mensen..trappen lopen is niet erg maar dit was wel erg hoog, dus vaak 15 min wachten op een lift. Als we informatie wilden over bijv, een water park helpen ze je wel maar het is omdat het moet...zo kijken ze tenminste. Dus heel jammer maar we vonden het zonde voor het geld wat wij ervoor betaald hebben. Als je hier komt alleen voor te slapen is het goed..maar ga dan maar lekker uiteten!
Gereisd met partner in september 2017

8 daagse vakantie

Fam Verhoef, 27-9-2017

Op zich redelijk hotel 3 min punten wat kamer betreft bedden matig, matras zit kuil in.

Badkamer te klein, toilet te kort op muur, kan haast niet bewegen, je kan niet met 2 personen in badkamer.

Eten in avond was ok ging iedere keer voor kwart voor 7 voldoende aanbod en ook nog warm.

Ontbijt in buffet vorm ook ok

Veel geluid in nacht, dronken mensen.Ook in het hotel in gang.

Gereisd met partner in september 2017
Quality Management Hotel Pabisa Sofía, Director de operaciones, 2-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.

slecht hotel

willy, 15-9-2017

eetzaal te koud eten te koud hygiene poetsen goed
Gereisd met vrienden in september 2017
Quality Management Hotel Pabisa Sofía, Director de operaciones, 2-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Hotel Pabisa Sofía

Genieten voor een goede prijs

Carmen, 6-7-2017

Voor een goed prijsje een prima hotel. Het hotel was super schoon en er waren altijd bedjes vrij aan het zwembad. Ontbijt was heerlijk maar het avondeten vond ik zelf iets minder lekker, wel genoeg keuze. De ligging van het hotel was super! Je loopt zo het strand op of naar uitgaans-gedeelte en als je een dagje de stad in wil gaan sta je zo bij de bushalte naar Palma de Mallorca. Ook hebben we geen geluidsoverlast gehad van jongeren.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Erg goed hotel voor jongeren!

Eline, 27-6-2017

Wij zijn geweest met een groep van 6 meiden tussen 16 en 19 jaar. Het hotel is ons zeer goed bevallen! Bij het zwembad waren genoeg bedjes zodat je lekker bij het zwembad kon liggen. Er was elke dag ander eten bij het buffet. De hotelkamers waren wel wat aan de kleine kant maar in princiepe niet erg aangezien wij vrij weinig in de hotelkamers waren. De kamers werden elke dag schoongemaakt, de badkamers zijn ook netjes! Wij hadden 3, 2 persoonskamers geboekt en zonder iets aan te geven waren ze alle 3 naast elkaar wat we erg handig vonden. Strand, Nederlands uitgaansgedeelte, pinautomaat, verschillende eettentjes en bushalte op loopafstand. Goede busverbinding naar de hoofdstad Palma voor maar €3. Veel Duitse jongeren in het hotel en in de omgeving wij vonden dit niet erg (soms wel gezellig! ;) In de nacht staat er een bewaker bij het hotel die ervoor zorgt dat het rustig blijft en er geen overlast wordt veroorzaakt.
Gereisd met vrienden in mei 2017
Quality Management Hotel Pabisa Sofía, Director de operaciones, 29-7-2017

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

prima qua prijs/kwaliteit verhouding

Geke, 5-5-2017

Kleine, maar goed verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk dicht bij het strand. In het centrum, maar aan de rand, dus niet veel overlast. Vaak een thema bij het warme/koude buffet.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overtrof mijn verwachtingen in positieve zin

Mw. M. de Groot, 5-10-2016

Ik was met een vriendin 8 dagen in dit hotel en we hadden allebei een 1persoonskamer. Halfpension. Bij boeking al gevraagd of wij op de 1e etage konden verblijven en de kamers zo dicht mogelijk bij elkaar konden hebben. Dit is gebeurd. Bij aankomst een glas champagne vonden wij een extra leuke service. Personeel zeer vriendelijk. Een zingende kok. De 1persoonskamers zijn klein maar prima. Bed ook prima. Bij mij ontbrak alleen de deur van de kledingkast en miste ik zodoende de grote passpiegel.

Eten in één woord geweldig. Geen last gehad van dronken Duitsers.

Toen er iemand in de lounge aan het schreeuwen was werd daar korte metten mee gemaakt. Vind dit hotel een aanrader en zou het weer boeken.

Gereisd met vrienden in september 2016

Goed hotel

Van Zelst, 27-9-2016

Wij zijn hier 8 dagen all incl. geweest. Wij vonden het een fijn hotel ook in verband met de ligging,je zat zo in het drukke ,,duitse gedeelte,, dichtbij de gezellige restaurantjes en boulevard. Het eten was goed,maar weinig keuze in vlees en groente.wij zijn na een paar dagen buiten de deur gaan eten maar dat lag meer aan ons dan aan het hotel omdat we dan de eetzaal wel gezien hebben. Het personeel was zeer vriendelijk. Omdat wij all inn hadden mochten we ook gratis lunchen en dineren bij de beachclub van de Pabisa hotels. Dit was een afknapper omdat je daar werd behandeld als een niet betalende klant.! Net als in de bierkoning.! De kamers zijn niet groot maar goed te doen.er was ook een kleine tv met veel duitse zenders maar ook een nederlandse zender, De 2 liften zijn rond etens tijd druk maar je kan met de trap eventueel. van dronken duitsers zoals hier vermeld staat hebben wij geen last van gehad maar dat komt waarschijnlijk omdat we later in het seizoen waren. Het enige nadeel vonden wij dat er `savonds weinig tot niets te doen was in het hotel zelf behalve op vrijdag en zaterdag. Ook hadden wij de pech dat we 2 avonden regen hebben gehad waardoor het niet zo leuk was om de boulevard op te gaan en je dus liever in je hotel was gebleven maar daar was dus niets te doen ! Enig nadeel was ook dat het zwembad in de schaduw ligt dus was het water best koud ! Buiten dit vonden wij het een prima hotel!
Gereisd met partner in september 2016

Hotel Pabisa Sofía

Goed hotel in een drukke omgeving

Bernard, 20-9-2016

Ik sluit mij geheel aan wat David heeft geschreven. Voor een drie sterren hotel niets dan lof behalve dan de beperkingen van de lift in aantallen en soms technisch ongemak. Strand,zee en autoluwe boulevard heel prettig en schoon. Stoelen en parasol vrij prijzig nl. 16,05. Triest waren de honderden afrikaanse kooplui met hun spulletjes en hoertjes die op de huid worden gezeten door de politie. Waar moet dan heen met hen?? Palma heeft een prachtig centrum en je bent er zo met bus 25. Helaas weinig natuur te beleven wel richting El Arenal!
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pabisa Sofia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pabisa Sofia in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pabisa Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pabisa Sofia scoort een 7.2 uit 10 op basis van 141 reviews.