7,6

169 reviews over Hotel HM Gran Fiesta in het Nederlands

Goed, maar sommige dingen zijn jammer

Lotje, 4-8-2017

+ Mooi en stijlvol hotel, pas gerenoveerd. Hotelkamers, lobby en restaurant liggen er goed bij.

+ Wij kwamen pas laat aan in het hotel (22:30), de receptioniste zei dat er een koude maaltijd klaarstond. Dat was wel super.

+ Op de 10e verdieping zit een dakterras met zwembad. Zeer mooi uitzicht en niet zo druk als beneden.

+ Douche had een regendouche en een aparte kleine kop. Beide werkten zeer goed.

+ Eten was lekker. Geen vette zooi en iedere dag een ander thema, bijv. sushi, Italiaans, Mexicaans, Spaans. Na 7 dagen begint het weer opnieuw.

+ Serverend personeel van de bar in de lobby en van het restaurant zijn zeer aardig en doen ook aan tafelservice.

+ Rustig hotel, geen dronken jongeren. Het ligt buiten het uitgaansgebied van de Duitsers.

+ Het personeel spreekt goed Engels en kan ook een woordje Duits.

+ We kregen twee kaartjes voor de kamer. Een kon gebruikt worden om de deur te openen en dan kon je de andere gewoon in het elektriciteitsslot laten zitten.

+ Bij all inclusive zitten lekkere cocktails.

+ Balkon is groot genoeg voor 3 stoelen en een tafel. Ook is er een wasrekje aanwezig voor badhanddoeken en dergelijke.

- De ligbedden van het zwembad beneden waren om 8:00 bijna allemaal al bezet. Hotelpersoneel deed er niets aan. Op de 10e verdieping gaat het pas om 12:00 open, maar dan moet je ook snel zijn.

- Kamers zijn best wel gehorig. Je kunt de buren horen praten.

- Airco is er wel, maar werkt niet optimaal. Het is een rooster boven de deur en het koelt niet zo goed als een individuele kast. Ook is het zeer lawaaierig, het lijkt net alsof er een auto met de motor aan naast je bed staat te wachten.

- Kamerschoonmaak liet te wensen over. Vriend had last van blaasjes met vocht door muggen, wat vlekken gaf in het dekbed. Dit was op dag 6, toen we weggingen (dag 10) was het beddengoed niet verschoond. Het werd gewoon iedere dag opnieuw opgemaakt. Badkamer deden ze wel goed.

- Kamerschoonmaak begint al om 8:00. Ze schuiven met bedden, wat heel erg gehorig is. Ook is het aan te raden om de deurhanger met 'niet storen' op te hangen, want als je ligt te slapen en ze horen niks als ze kloppen, dan komen ze gewoon binnen, ook al is het 8:30.

- Vrouwtoiletten beneden bij de lobby worden slecht schoongemaakt.

- Wifi is betaald, dat is wel jammer.

- Er zijn 3 liften is het hotel. Daar kunnen maximaal 8-8-6 mensen in. Dit is te weinig voor een hotel met 241 kamers. Het duurt daarom lang voordat de lift komt.

- Voor als je met kinderen wilt gaan: het hotel is niet kindvriendelijk maar ook niet kindonvriendelijk. Er is geen speeltuin of speelhoek of zoiets dergelijks.

- De deuren van de kamers vallen hard dicht, ik ben hier meerdere malen van wakker geschrokken.

voor één keer goed

darline lammers, 27-7-2017

Vorig jaar verbleven wij in het zusterhotel HM tropical en qua eten was dit stukken beter. Helaas kon men daar niet buiten eten en daarom besloten we HM gran fiesta te nemen waar dit wel het geval is. Toch moet je s morgens en s avonds zeer op tijd zijn want anders geen plaats meer. Eten mocht iets gevarieerder zijn.

Kamer dik in orde en heel proper. Bij de beach bar balneraeros 10 betaal je 45 euro voor 2 ligbedden en een parasol. Heel duur. Aan het zwembad is alles al gereserveerd om 7 uur s morgens. Volgend jaar weer Mallorca maar zeker ander hotel.

Heerlijk hotel!

Linda, 23-7-2017

Net, schoon en pas gerenoveerd hotel op een mooie locatie direct aan de boulevard en het strand. Wij verbleven op basis van all inclusief en dat is echt een aanrader. Eten is goed en er is ruime keus en afwisseling. Personeel is erg vriendelijk en niets is teveel. Kamers zijn mooi en fris ingericht met (bijna) vanaf elke kamer zicht op zee. Zwembad ligt aan de boulevard zijde wat het net iets meer reuring geeft en lekker wegkijkt. Op een paar minuutjes lopen begeef je je in de volle drukte en het uitgaansgeweld, maar hier is niets van te merken bij het hotel. Enig minpuntje; wil je een plekje bij het zwembad moet je er in de ochtend vroeg bij zijn omdat anders onze Ooster buren allen bedjes hebben bezaait met hun handdoek.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel HM Gran Fiesta**** bij :

Gerenoveerd net hotel, goede prijsverhouding

Maarten, 23-7-2017

Mooi gerenoveerd hotel, tweede keer in Mallorca. Eerste keer dit hotel. Dit hotel ligt rustiger, wel direct aan boulevard en strand. Geen geluidsoverlast van jeugd of iets dergelijks, die zitten hier bijna niet in dit hotel. Goed gevarieerd eten en voldoende keuze. Airco werkt wel slecht, maar volgens mij is dat overal in centraal geregelde airco's.

Prima zwembad. Wat minder geschikt voor kleine kinderen. Geen glijbanen of iets dergelijks. Je loopt zo naar het drukkere gedeelte de boulevard op met leuke eettentjes of winkeltjes.

Echte aanrader als je toch aan de boulevard wilt zitten maar niet tussen de Duitse biertenten en discotheken.

Gereisd met partner in juli 2017

Komen niet terug naar dit hotel.

Charlotte, 22-7-2017

Blijf je langer dan 7 dagen, dan krijg je een herhaling van het menu. Beetje zwak voor zo'n hotel.

Hebben ze personeel te weinig, dan kan je niet buiten eten. 4 sterren is deze houding niet waard.

Zwembadstoelen om 7u45 gereserveerd door handdoeken, jammer van deze houding van de mensen, jammer dat het hotel er niets aan doet. Je merkt bij de naburige hotels dat deze stoelreservatie niet gebeurd.

Bloedneus op kussen op dag 7, bij vertrek op dag 10 nog steeds zelfde kussensloop. Ook geen 4 sterren waard.

Lift nemen is hier niet geschikt voor mensen zonder geduld.

Kamers hebben leuk uitzicht dankzij schuin terras.

Prima hotel!

Robin, 11-7-2017

Het hotel ligt vlakbij het vliegveld. 20 min met de bus. Maar je hebt geen geluidsoverlast. Strand ligt op 25 mtr van het hotel. Strandbedden en een parasol huren is niet goedkoop, 16,50 per dag. Onder het hotel zit een Spar, makkelijk voor als je geen all in heb. Hadden zelf half pension. En dat was voor ons genoeg.

Het eten is goed en was elke avond anders. Zelfs sushi avond gehad. We konden bij de receptie nog een all in drank bandje kopen voor 12,- per dag. Was t waard. Goeie cocktails en vriendelijk bar personeel hielpen daarbij. Nette gerenoveerde kamers, wel op ze spaans gedaan. Bed was keihard. Liften is wel een issue. Die zijn ververlend afgesteld. Wel lekker de beenspieren getraind.

geweldig

ad en marja, 25-6-2017

we waren hier voor de 7de keer. mooi hotel, mooie pas gerenoveerde kamer.

schitterende ligging jammer dat er `s morgens geen volkoren brood is en ja de kleding bij het diner mag wel iets netter zijn aar al bij al een geweldige vakantie gehad. gaan hier volgende keer ongetwijfeld weer naar toe. trouwens, het personeel is best aardig.

Gereisd met partner in mei 2017

niet geschikt voor mensen in een rolstoel

lenny, 3-5-2017

Hotel Gran Fiesta is een mooi hotel op een mooie locatie.

Het restaurant is goed. De lift die je naar de ingang van het hotel brengt was alleen 5 van de 6 dagen stuk en aangezien we dit hotel speciaal hebben geboekt ivm iemand in een rolstoel was dit toch wel een probleem te noemen. Tevens waren de steunen in de aangepaste kamer zeer slecht bevestigd zodat ze ook van de muur afbraken.

Het ergste vond ik denk nog de reactie van de baliemedewerkers,totaal geen medewerking! ze hebben ons hiermee totaal niet geholpen of met alternatieven gekomen. We hadden gewoon pech en hebben met veel moeite de rolstoel over de trappen naar boven en onder moeten tillen.: Zeer jammer.

Gereisd familie in april 2017

Spijt

Sarita, 10-8-2016

Als je op Internet kijkt ziet alles op en top uit. Vond al bij de receptie dat de medewerker niet al te vriendelijk was.had all inclusief maar achteraf heel erg spijtig. Ontbijt elke dag zelfde. Als je wat vroeg leek het al teveel moeite. Eten was koud en hetzelfde. Dessert was niets bijzonders. Ook de barkeepers waren niet vriendelijk. Dus durfde je niet wat te halen. De kamers waren wel schoon. Wat ik minder vind dat mensen in badkleding in de restaurant lopen alleen met een sjaal of strand jurk. Vind het niet hygiënisch. Heb dit nooit meegemaakt.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi gerenoveerd en ingericht hotel.

J.Sintnicolaas, 22-7-2016

De receptie,bar, terras ziet er fantastisch uit.

De kamer viel tegen! Erg klein. De airco werkt niet goed, het wordt niet koel.

De bedden kraakten, de matrassen wel goed!

3 hele kleine liften in t hele hotel ( 4 personen eigenlijk al te veel)

De ligging fantastisch! Fietsen huren bij Charly Bikes , mooie Giant fietsen voor 5 euro per dag.

Het toeristentreintje een aanrader, opstappen vlak bij t hotel, voor 4,50 pp van playa de palma naar can pastille en El Arenal en weer terug naar t hotel.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel HM Gran Fiesta**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HM Gran Fiesta in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HM Gran Fiesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HM Gran Fiesta scoort een 7.63 uit 10 op basis van 170 reviews.