Hotel Grupotel Orient ***

8,1

44 reviews over Hotel Grupotel Orient in het Nederlands

Super ervaring. Om te onthouden

Kraan Diana, 30-9-2017

Uit nood gevonden en geen spijt. Super lieve goede bediening. Heerlijk ontbijt. Elke dag feest. Het buffet 's avonds was super verzorgd. Heerlijke cocktails. Goede maten frisdranken en bier. Weinig te doen voor kleine kinderen wat ons goed uitkwam daar wij kinderloos zijn. Het zwembad kan door de grootte wat klein uitvallen in het hoogseizoen maar in onze periode was deze prima. Altijd een bedje in de zon kunnen hebben. Het 'niet reserveren van zwembadbedjes' wordt erg nauw opgevolgd. Prima ligging naar het strand(500 meter) en uitgangsgebied. Mallorca was eenmalig maar mochten wij ooit terugkomen dan zeker naar dit hotel.
Gereisd met partner in september 2017

Niet slecht maar zeker niet voor herhaling vatbaar

Bérengère Simons, 6-9-2017

Met twee vriendinnen een week in dit hotel verbleven, formule all inclusive. Voordien all in resorts in Turkije. De all inclusive in dit hotel vonden wij ondermaats: doorheen de dag kon je niets eten (tenzij je betaalt), je mocht geen eten buiten het restaurant nemen bv naar de kamer, soms ging de bar pas open om half 11 's ochtends, het restaurantgedeelte bevindt zich in de kelder, de kamers zijn mooi, douche zalig, de bedden te hard en beddengoed voelde niet zacht, hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam, eten was erg gevarieerd en lekker, het onbijt was wel dagelijks hetzelfde, het zwembad is erg klein maar nooit last gehad van 'handdoekje leggen, weinig last gehad van zatte hotelgasten zoals vaak wordt gezegd, de ligging is wel erg goed, de boulevard ligt op 10 minuten wandelen met het publiek strand en vele cafetjes, wij hebben zelf 2 dagen een fiets gehuurd vanuit het hotel en zijn naar kortbijliggende rustigere strandjes gefietst, hele mooie omgeving.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig, kom hier zeker nog een keer terug!

Yvonne, 26-8-2017

Het eten was echt prima voor elkaar. Zeer gevarieerd en zeker niet altijd 'standaard'.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren mooi ingericht, schoon en iedere avond was er een show op het terras.

Wel een aandachtspuntje als je van plan bent hier met jonge kinderen heen te gaan; er is wel een animatieteam, maar dat stelt niet zoveel voor.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super hotel !

Ilke, 22-8-2017

Eten was echt super goed ! Super ligging, dichtbij het strand en kwartier vanaf de discotheeks. Vriendelijk personeel, hele mooie kamer. Echt een aanrader, alleen jammer dat het beddengoed niet werd verschoond.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super hotel!

Vera, 5-8-2017

Een heel schoon, mooi hotel. De kamers zijn schoon en ruim. Ook de badkamer is modern met een grote douche. Vooral het eten in het hotel is ons heel goed bevallen, iedere avond wat anders en genoeg keuze!

Wie van het strand houdt, ligt daar binnen 10 minuten lopen. En ook aan het zwembad is genoeg plek.

Jammer vonden wij wel dat we in 11 dagen, maar 1 keer schone handdoeken hebben gekregen.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, maar mogen wat strenger worden.

Wijnand, 30-7-2017

Eten superlekker, personeel aardig en zeker niet arrogant, wilden zeker luisteren. Kamers netjes, minpuntje is dat de geluiden van de gang nogal goed doorkomen. Ik snap dat de Duitse jongeren voor veel boekingen zorgen, dat wil niet zeggen dat sommigen 's nachts moeten schreeuwen op de gang of in het trappenhuis. Wij hadden dit de tweede nacht. Receptie gebeld en deze stuurden direct security. Probleem toen tot bijna de laatste nacht opgelost, toen opnieuw om 3.00 uur veel lawaai. Bij binnenkomst van dronken lui is het toch redelijk dat de receptie vraagt om rustig te zijn. Dan zullen ook andere bezoekers blijven komen. Mooie en moderne kamer.

Verder relaxte sfeer in restaurant en goed te eten; je zou als een balletje naar buiten rollen na 8 dagen, haha. Het is gezellig eten.

Kort bij El Arenal, de jongeren zijn nu wel in de meerderheid, maar dat geeft ook ambiance. Het is niet zo dat er helemaal niet wat ouderen zijn.

Goede vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

nooit meer, lawaai, zuipen, dronkaards,

johannes, 28-7-2017

wanneer het de bedoeling is voor een rustige vakantie, relaxen -> verkeerd adres !!!

10 dagen verblijf, geen enkele nacht kunnen slapen, zelfs overdag komen de zuip schuiten lawaai, amok maken !!

na meermaals deze klacht benoemd te hebben aan receptie en touroperator, bleef het helse, dronkenschap ( meestal duits publiek).

1 positieve noot, het eten was lekker.

tip: reisbureau -> verwittig reizigers die willen relaxen dat dit enkel voor jonge dronkaards is !!!!!

wij hebben ook gewerkt om van onze vakantie te genieten.

net gehoord dat het zelfs op VTM nieuws is geweest, dat dit geen rustige vakantie oord meer is, helaas te laat geweten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch hotel!

fam V, 25-5-2017

het hotel ligt op 500mt van het mooie strand maar daardoor ligt het mooi rustig. Het personeel is uiterst sympathiek en het eten is echt geweldig. Veel keuze en niet vet oid. De kamers zijn gemoderniseerd en echt de moeite waard. Enige minpuntje is dat de kamers gehorig zijn maar verder echt de moeite waard!!!

Oh ja ...en we hadden geen last van...handdoekje leggen :-)

Gereisd met partner in mei 2017

Prima.

Fam. janssen, 29-4-2017

Goed hotel. uitstekend ontbijt + avondeten, goed Terras. Hotel is perfect als thuishaven voor een (race)fietsvakantie.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig!

Charell, 13-1-2017

Rustig gelegen nieuw hotel. Alles goed schoon en erg netjes. Hele mooie kamers! Bedden lagen wel wat minder en schoven snel weg. Eten was zo goed dat we liever in het hotel aten dan erbuiten. Zwembad was klein maar fijn, niet te druk, wel wat weinig bedjes. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar het strand.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grupotel Orient bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Orient in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grupotel Orient scoort een 8.13 uit 10 op basis van 44 reviews.