40 reviews over Hotel Grupotel Orient in het Nederlands

Super hotel!

Vera, 5-8-2017

Een heel schoon, mooi hotel. De kamers zijn schoon en ruim. Ook de badkamer is modern met een grote douche. Vooral het eten in het hotel is ons heel goed bevallen, iedere avond wat anders en genoeg keuze!

Wie van het strand houdt, ligt daar binnen 10 minuten lopen. En ook aan het zwembad is genoeg plek.

Jammer vonden wij wel dat we in 11 dagen, maar 1 keer schone handdoeken hebben gekregen.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, maar mogen wat strenger worden.

Wijnand, 30-7-2017

Eten superlekker, personeel aardig en zeker niet arrogant, wilden zeker luisteren. Kamers netjes, minpuntje is dat de geluiden van de gang nogal goed doorkomen. Ik snap dat de Duitse jongeren voor veel boekingen zorgen, dat wil niet zeggen dat sommigen 's nachts moeten schreeuwen op de gang of in het trappenhuis. Wij hadden dit de tweede nacht. Receptie gebeld en deze stuurden direct security. Probleem toen tot bijna de laatste nacht opgelost, toen opnieuw om 3.00 uur veel lawaai. Bij binnenkomst van dronken lui is het toch redelijk dat de receptie vraagt om rustig te zijn. Dan zullen ook andere bezoekers blijven komen. Mooie en moderne kamer.

Verder relaxte sfeer in restaurant en goed te eten; je zou als een balletje naar buiten rollen na 8 dagen, haha. Het is gezellig eten.

Kort bij El Arenal, de jongeren zijn nu wel in de meerderheid, maar dat geeft ook ambiance. Het is niet zo dat er helemaal niet wat ouderen zijn.

Goede vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

nooit meer, lawaai, zuipen, dronkaards,

johannes, 28-7-2017

wanneer het de bedoeling is voor een rustige vakantie, relaxen -> verkeerd adres !!!

10 dagen verblijf, geen enkele nacht kunnen slapen, zelfs overdag komen de zuip schuiten lawaai, amok maken !!

na meermaals deze klacht benoemd te hebben aan receptie en touroperator, bleef het helse, dronkenschap ( meestal duits publiek).

1 positieve noot, het eten was lekker.

tip: reisbureau -> verwittig reizigers die willen relaxen dat dit enkel voor jonge dronkaards is !!!!!

wij hebben ook gewerkt om van onze vakantie te genieten.

net gehoord dat het zelfs op VTM nieuws is geweest, dat dit geen rustige vakantie oord meer is, helaas te laat geweten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch hotel!

fam V, 25-5-2017

het hotel ligt op 500mt van het mooie strand maar daardoor ligt het mooi rustig. Het personeel is uiterst sympathiek en het eten is echt geweldig. Veel keuze en niet vet oid. De kamers zijn gemoderniseerd en echt de moeite waard. Enige minpuntje is dat de kamers gehorig zijn maar verder echt de moeite waard!!!

Oh ja ...en we hadden geen last van...handdoekje leggen :-)

Gereisd met partner in mei 2017

Prima.

Fam. janssen, 29-4-2017

Goed hotel. uitstekend ontbijt + avondeten, goed Terras. Hotel is perfect als thuishaven voor een (race)fietsvakantie.
Gereisd familie in april 2017

Geweldig!

Charell, 13-1-2017

Rustig gelegen nieuw hotel. Alles goed schoon en erg netjes. Hele mooie kamers! Bedden lagen wel wat minder en schoven snel weg. Eten was zo goed dat we liever in het hotel aten dan erbuiten. Zwembad was klein maar fijn, niet te druk, wel wat weinig bedjes. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar het strand.
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch. Goed hotel .aardig personeel.

Jos de haan, 9-9-2016

Nergens wat op aan te merken.eten was gevarieerd en smaakte heerlijk
Gereisd met partner in september 2016

Een echte aanrader!!!

Annick, 7-8-2016

We hebben 8 dagen in dit mooie en goede hotel verbleven. Alles was na onze zin. De kamers zijn er mooi met een mooie badkamer met een lekkere douche. Iedere kamer beschikt van een balkon waar je net met z'n 2 kunt zitten. Het eten was echt fantastische elke avond verschillende gerechten en een enorme keuze. De liggen van het hotel is ook goed te doen. Het hotel zit 2 straten van de drukke boulevard vandaan. In het hoogseizoen is de boulevard van Mallorca erg druk met jongere toeristen. Maar je kan gerust een avond in het hotel blijven op het terras want er is elke avond een live muziek avond. Dit stopt rond 11 uur wij hebben er geen last van gehad.

Dit hotel is een echte aanrader ik zou er zo nog eens naar toe gaan. Een dikke 9 !

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische hotel aanrader

John B., 3-8-2016

Hotel was heel mooi eten was zeer goed bediening altijd heel vriendelijk en behulpzaam.Kamers tip top in orde groot genoeg met fijn balkon.
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke vakantie

Gezin, 30-8-2015

Prima hotel, zeker voor 3 sterren, eten is lekker en voor ieder wat wils, uitgebreide keuze uit diverse gerechten. Salades heerlijk! Het personeel is zeer vriendelijk en wil je duidelijk een fijne vakantie bezorgen. Enige minpuntje is dat er weinig voor kleine kinderen is, wij hadden een huurauto dus zijn op pad gegaan, echter met 1 glijbaan op het zand en 'n klein gedeelte van 60 cm zwembad is het weinig vertier voor de kleinere kinderen.

Wij hebben ondanks het sterk Duits georiënteerde eiland hier geen last van ondervonden, prima te doen allemaal. Ligging van het hotel is zeer goed, mn gezien het net buiten de de "stapzone" ligt. Afstand tot zee rond de 500 meter, goed te doen wel wat hoger gelegen.

Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grupotel Orient*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Orient in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grupotel Orient scoort een 7.98 uit 10 op basis van 40 reviews.