Hotel Grupotel Acapulco Playa ****

8,8

63 reviews over Hotel Grupotel Acapulco Playa in het Nederlands

Lekker schoon hotel, goede ligging, wel voor 50+

Gelukkig stel, 10-10-2017

Schoon hotel, behulpzaam personeel, fijne kamers en fijne ligging. Genoeg te doen in de omgeving, de beste restaurants vind je achter de boulevard/hotels. Verder

Gezellige tentjes. Uiteraard veel Duitsers. Maar dat weet je. Als 20'er / 30'er heb je in het hotel niets te zoeken. Veel bejaarden. Zwembad is altijd koud omdat er geen zon op staat. Ontbijt is eenvoudig, maar al met al n fijne vakantie gehad. Let op: neem je twee strandstoelen en ga je onder een parasol zitten dan ben je € 16,- voor heel de dag kwijt.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel meteen aan het strand

Hans, 3-9-2017

Met Alejandra op het terras altijd vriendelijkheid.

Goed eten. Wat kleine kamers.

Mooie ligging centraal.

Eten mag warmer opgediend worden. Zwembad mooi en geen last van handdoeken.

Wij kkmen hier nog wel terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

"Aanrader"

Albertine, 1-6-2017

Vrij rustige 18+ hotel met zeer goede service, vriendelijk personeel en aangenaam buffet.

Kleine maar mooie en propere kamer op het 1e verdiep met zicht op zee.

Terras met 2 ligbedden per kamer, voor meerdere kamers samen met de hele namiddag zon.

Mooi ingesloten zwembad, maar wij zijn niet zo'n zwembad liggers.

Streek is hoofdzakelijk Duits getint, maar niet echt storend.

Mooie wandelboulevard met winkeltjes, terrasjes en restaurants. In de straten achter de hotels bevinden zich nog meer goede restaurants.

Zeker aan te raden!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische huwelijksreis!

Danny de Ruiter, 12-5-2017

Rust, reinheid en regelmaat. De drie belangrijkste ingrediënten voor een ontspannen vakantie. Het was onze huwelijksreis en werden prima ontvangen en hadden een mooie schone kamer met uitzicht op de boulevard en zee. Fantastische schone badkamer met alle gemakken. Super uitgebreid ontbijt en diner met allerlei keuzes en elke dag andere maaltijden of thema's. Op loopafstand van winkeltjes, het strand, de boulevard en zee. Heeft eigen zwembad en cocktailbar. Betreft 18+ hotel en dat geeft geen overlast van jeugd of kleine kinderen in het restaurant of ik het zwembad. Al met al super locatie en hebben in ijdels alweer geboekt voor dit jaar.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Rosalie, 20-8-2015

Het beste 4* hotel tot nu toe! Hotel is modern, schoon en verzorgd. Personeel vriendelijk vooral de receptie. Kamers zijm mooi en schoon, we hadden zelfs 2eigen ligbedden! Het eten is goed en vers. De SPA stelt niet veel voor maar leuk voor een x.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

aanrader

hotel rustig gelegen, 15-8-2015

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie, restaurant als de kamermeisjes.

Het eten is er heel lekker, alles is ook snel terug aangevuld.

Leuk terras waar je buiten kan eten.

Vernieuwde kamers met inloopdouche.

Kamers zijn aan de kleine kant.

Het bed had geen gewoon hoofdkussen maar een rol, even wennen om hier op te slapen.

Tijdens ons verblijf waren er om 9u30 nog genoeg lege zwembadbedjes te vinden, dus geen "handdoekjeleg" s'morgens vroeg.

Wifi te betalen, 20 euro voor 2 weken.

Aan de bars op de wandelpromenade is de wifi gratis.

Stoelen op het strand kosten 5,35 euro voor de ganse dag.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aanrader

Ann Deleenheer, 11-8-2015

Derde maal dat we dit hotel bezochten. Afgelopen winter volledig gerenoveerd en nu ook 'adults only.' Heel nette kamer met dagelijkse schoonmaak. We hadden een kamer op de 5de verdieping aan de zwembadzijde maar ook toch zeezicht. Geen hinder van geluidsoverlast ondanks de ligging aan de drukke wandelpromenade. De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende keuken (alles in buffetvorm) maakt het voor ons een ideale vakantie. Er is nu ook gelegenheid om buiten te eten maar wij verkiezen het frisse binnenrestaurant. De keuken is ook voorzien op vegetariërs of mensen met allergiëen, zoals gluttenvrij brood en suikervrije producten. Lange broek voor de heren is een verplichting bij het diner. Alles toegankelijk voor rolstoelpatienten als pluspunt.
Gereisd met partner in augustus 2015

Fijne vakantie gehad

Michael, 7-7-2015

Het hotel is prachtig gerenoveerd en het ontbijt- en dinerbuffet waren gewoon goed. Alles is ontzettend Duits, maar dat weet je als je naar Playa de Palma gaat. Personeel is zeer vriendelijk, maar het hotel houdt zich wel aan ouderwetse regeltjes die nogal krom in elkaar steken. Mannen moeten een lange broek aan bij het diner 's avonds, prima, maar de vrouwen mogen wel in boxershort komen eten. Het zwembad is een oase van rust, ook prima, maar ik persoonlijk vond het te rustig. Kamers zijn prachtig geworden, maar de losse bedden staan op wielen en rollen gemakkelijk uit elkaar. Ook is het erg gehorig. Strand ligt precies tegenover. Al met al lekkere vakantie gehad, maar niet helemaal mijn ding qua rust (lees: er mag best geleefd worden op vakantie). Adult only is een prima concept, maar de gemiddelde leeftijd (gemiddeld 50 jaar) schiet daarmee omhoog. Ik had er met mijn 27 lentes weinig te zoeken.
Gereisd met vrienden in juni 2015

mooi hotel prima ligging

marc, 23-5-2015

Mooi hotel met mooie vernieuwde kamers. Personeel heel vriendelijk. Geen BVN op tv.

ontbijt goed, maar geen verse jus.

Dinner beperkte keuze en van mindere kwaliteit. Dit was voor ons het grootste minpunt.

prima ligging aan de boulevard, mooie bar aan promenade.

Gereisd met partner in mei 2015

Helemaal top!

Denise en Randy, 12-9-2013

Voor de vijfde keer geweest en het blijft een topper. Lekker eten, vriendelijk personeel en de suite was geweldig. Het was onze huwelijksreis en alles was top geregeld. Wij kunnen alleen maar lof spreken over dit hotel.
Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grupotel Acapulco Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Acapulco Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Acapulco Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grupotel Acapulco Playa scoort een 8.83 uit 10 op basis van 67 reviews.