8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Fontanellas Playa*** bij :

185 reviews over Aparthotel Fontanellas Playa in het Nederlands

Het was een super fantastisch appartement/hotel ,

Mariella van Bree, 29-7-2017

Prachtig gelegen direct aan het strand, zeer vriendelijk personeel fijn zwembad, heel schoon en netjes , zeer uitgebreid ontbijtbuffet.
Gereisd familie in juli 2017

Mooi, schoon en nieuw hotel

Mvr. Vink, 10-6-2017

Het hotel is schoon, netjes en als nieuw. Ik begreep dat het net was gerenoveerd en dat is te zien. Bij aankomst stond ons babybedje klaar zoals afgesproken in de mail. Fijn dat ze hun afspraken nakomen. De kamer is schoon en compact, niet groot maar ook niet klein. Prima balkon ook. Het ontbijt is lekker en gevarieerd, voor iedereen wat! Gezond of ongezond. Animatie is ook super, elke avond wel wat. Restaurantpersoneel is ontzettend lief voor kinderen, erg behulpzaam en werken ontzettend hard. Het diner is wel teleurstellend, ik lust veel en er was ook wel veel maar niet erg lekker. Gelukkig genoeg keus aan restaurantjes aan de boulevard en betaalbaar. Helaas niet altijd plek aan het zwembad, ook door onbeschofte mensen die handdoek leggen! Wil je op vakantie totale rust, dan is dit hotel niet echt iets voor jou. Het ligt aan een drukke weg, vlak bij het vliegveld en de gangen zijn gehorig. Gelukkig kunnen wij dat goed van ons afsluiten en hebben wij een makkelijke baby! We hebben 1 dag regen gehad waardoor heel veel mensen chagerijnig waren en het personeel de schuld gaven. Hierdoor rende het personeel als kippen zonder kop heen en weer en waren ze zeer gestrest. Toen ik om hulp vroeg waar ik een taxi kon vinden kreeg ik als antwoord; No taxiservice. Pas toen ik verder vroeg hoe ik wel aan een taxi kwam kreeg ik een nummer onder m'n neus geschoven en kreeg ik als antwoord; probeer het bij het Aquarium. Je moet het dus treffen wie je voor je hebt bij de receptie.

Can Pastilla is erg fijn, mooie boulevard, rustig en leuke restaurantjes. Wij hebben het echt ontzettend goed gehad in dit hotel.

Tips;

Het oude treintje vanuit Palma naar Soller

Het boulevardtreintje, leuk voor de kinderen

FAN Shoppingmall (met de taxi er naartoe is makkelijker dan de bus)

Aquarium!! Geweldig, mooie vissen, mooi gebouw en de grootste Shark Tank van Europa

Gereisd familie in juni 2017

is een prachtige lokatie aan de boulevard en de ze

j. bleichrodt, 6-9-2016

kamers zijn vrij simpel.het ligt in een rustige omgeving en maar een kwartiertje lopen van het drukkere centrum
Gereisd met partner in mei 2016

Super hotel op een mooie locatie!

De Jong, 30-8-2016

Appartementen mooi schoon en nieuw. Airco in huiskamer en slaapkamer welke gewoon blijft werken als je de kamer verlaat. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken (als je dat wil). Je krijgt ook badlakens. Deze mag je 2x per week omruilen voor een schone. Zwembad is prima. Niet groot, maar voldoet. Wel handdoekje leggen. Het hotel ligt aan de boulevard, dus oversteken en je bent op het strand. Geen druk strand, dus je ligt niet op elkaar.

Ontbijt is uitgebreid en prima. Lunch op het terras heerlijk en betaalbaar. Avondeten geen gebruik van gemaakt.

In de omgeving namelijk prima restaurants voor redelijke prijzen.

Animatie is door onze dochter geen gebruik van gemaakt, dus daar kunnen wij niet over oordelen.

Wat ook leuk is dat er allemaal verschillende nationaliteiten in het hotel verblijven. Duitsers, Nederlanders, Fransen, Noren noem het op.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd familie in augustus 2016

Zeer goede keuze voor jong gezin!

R Greevink, 26-8-2016

Zeer vriendelijk personeel die het de kinderen erg naar de zin maken! Dagelijkse schoonmaak vd kamer en dgl nieuwe handdoeken, goedkope supermarkt in hotel zelf. Onze dochter was jarig op vak en daarom hadden wij de kamer versierd...na schoonmaak vd kamer stond er een fles brut met felicitatie op de tafel, erg leuk! Zwemhanddoeken kun je (gratis) bij receptie lenen (en op ma/do omwisselen), dit scheelt dus behoorlijk wat ruimte in je koffer! El Arenal (erg druk tov het rustige Can Pastilla) makkelijk via treintje bereikbaar en Palma ook prima bereikbaar met de bus (vlak bij Hotel, lijn 23 of 25), leuk shoppen in Palma!

Heerlijk schoon strand, ideaal met kinderen, de straat oversteken en je bent er, zwembaden v Hotel niet groot, maar prima wat ons betreft. Ideaal ook de miniclub naast het zwembad, onze dochters waren weg van ' Raffa', die ook savonds de minidisco (erg leuk) voor zijn rekening nam.

Eten ook lekker, genoeg afwisseling en goede sfeer door erg vriendelijk personeel!! Voor ons een super vakantie...als ik dan een minpuntje zou moeten noemen zijn het de harde bedden (maar niks slaapt zoals thuis denk ik) en het handdoek reserveren (maar dat is mi vrijwel overal zo)...oh ja...en nog een pluspunt..de rode warme lamp in de badkamer...die je niet laat bibberen als je uit de douche komt...hihi.

Gereisd familie in augustus 2016

Aanrader

Niels, 29-7-2016

Bij aankomst was het appartement niet gereed en kregen we één nacht een hotelkamer. Ter compensatie 2x gratis wifi (t.w.v. €50,-) en 2x dineren in het restaurant. Ofwel zeer netjes opgelost. De kamer tip top in orde, aparte airco voor kamer en slaapkamer. Enige minpuntje was de douchekop, slechte waterstraal.

Ontbijt was heerlijk, veel keuze, verse sapjes/fruit e.d. en goede koffie uit de bonenmachine. Avondeten was minder daar in tegen. Was niet echt warm en tamelijk smaakloos. We waren blij dat we dit er niet bij geboekt hadden. Mogelijkheden om uit eten te gaan genoeg langs de levendige boulevard.

Het aparthotel bevindt zich tussen strandhuis 14&15 (voornamelijk het duitse gedeelte) en is rustig gelegen. Dicht bij het vliegveld (10 min) waardoor je zel wel hoort maar wij hebben hier geen hinder van ondervonden.

Zwembad is simpel maar voor ons goed en je kan zo het strand oplopen.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi aparthotel, prima ligging.

Meeder, 12-7-2016

Appartementen en ligging mooi. Boulevard oversteken en je staat op het strand. Met de bus in ongeveer 20 minuten naar Palma. Helaas rijdt bus 25 (expressbus) niet al te vaak, zeker niet om de 10 minuten zoals vermeld bij de bushalte eerder om het half uur. Zwembaden ook goed, vriendelijk personeel.
Gereisd familie in juli 2016

Super!

anja, 25-6-2016

Erg mooi hotel. Leuk zwembad en ideale ligging.

Dichtbij het vliegveld en de straat over en je bent op het strand.

Erg vriendelijk personeel en lekker eten. Al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in mei 2016

Mooi hotel en heel goed eten.

Mevrouw van maurik, 20-6-2016

Als je laat in de avond aan komt v.w. vertraging,niks te eten en zelf op zoek naar een fles water.Terwijl je wel voor half pension hebt geboekt.Dus die maaltijd hebben ze al verdiend.Niet netjes van zo n duur hotel.Heb wel anders meegemaakt.Dus een heel groot MIN punt.Hoop dat ze dit gaan aanpassen.
Gereisd met partner in juni 2016

Prima en leuk met kleine kinderen

Linda, 30-12-2015

Mooi gelegen, direct aan het strand, met de kids zo oversteken. Ook zwembad goed, niet te groot maar groot genoeg. Wij hadden half pension en iedere dag goed gegeten, zowel bij ontbijt als diner voldoende afwisseling. Leuk personeel, goed met de kindjes. Minidisco was topper voor onze dochter van 4. Zeker een aanrader, leuk treintje als je iets meer leven wilt opzoeken, maar vooral heerlijk dicht bij zee, rustig, comfortabele bedden, net hotel.
Gereisd familie in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fontanellas Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fontanellas Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Fontanellas Playa scoort een 8.19 uit 10 op basis van 187 reviews.