5,4

Matig

9 reviews over Hotel FERGUS Geminis in het Nederlands

Beter dan verwacht

Yvette, 4-8-2016

Juli 2016 heb ik samen met mijn zus (20 en 22 jaar) 7 dagen in dit hotel gelogeerd. Nadat we de recensies hadden gelezen waren we er niet erg gerust op.

Het hotel is inderdaad erg verouderd maar alles werkt. Er was een prima airco op de kamer en de bedden waren goed, ook was er een balkon aanwezig, maar nieuw is het allemaal niet (het enige wat wij misten was een koelkastje) Dit hotel is wel een echt jongeren hotel, ga hier niet heen voor je rust of met kleine kinderen. In de avond zitten er veel jongeren bij het hotel (heel gezellig, als je dit zoekt) Wij verbleven op van basis logies ontbijt. Je kon eventueel lunch/avondeten bijboeken. Logies ontbijt was voor ons prima aangezien je aan de boulevard talloze restaurantjes hebt.

De locatie is perfect. Op ongeveer 5 minuutjes lopen van de boulevard en zee.

Het ontbijt was verder prima, niet uitgebreid maar voor ieder wat lekkers. Koffie is niet te drinken net als de sapjes.

personeel is erg vriendelijk en er wordt erg goed schoongemaakt. (iedere dag)

Wifi op de kamer kon niet maar er was wifi in de lobby en deze werkte prima.

Bij het hotel bevinden zich 2 kleine zwembaden. (voorkant en achterkant)

Ondanks de slechte recensies hebben wij een super vakantie gehad, zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2016

prima

Jeaninne, 19-10-2015

Prijs / kwaliteitverhouding was prima. Rustig hotel met erg lekker eten. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Kamers netjes. Wij hadden twee minpuntjes: al het drinken krijg je in plastic bekers en de toetjesbar was klein [ lees; bijna niks!!]
Gereisd met partner in oktober 2015

Ga hier niet heen!!

Koen, 15-8-2014

Met vrienden all inclusive dit hotel geboekt. Eten was zo slecht dat ik het nog niet eens aan m'n hond zou voeren. Daarnaast waren wij de enige Nederlanders voor de rest waren er alleen maar Duitse jongeren aanwezig. Zwembad is klein en de bedden rondom liggen totaal niet lekker. Ligging is opzich wel redelijk en verder werd er goed schoongemaakt en hadden we iedere dag schone handdoeken. Al met al zeker geeeen aanrader!!
Gereisd met vrienden in augustus 2014
Walter Sneujink,

Beste Koen,

Hartelijk dank voor het delen van uw review.

Het is spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest.

Ons buffet is gericht op de vele nationaliteiten welke in ons hotel verblijven en voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen.

Uit uw review kan ik opmaken dat het wellicht niet helemaal naar uw smaak is.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

geen aanrader

Leon, 25-5-2014

Personeel is zeer onvriendelijk op een enkele na . In het weekend komen er groepen Duitsers die zeer luidruchtig en vaak dronken zijn.
Gereisd met vrienden in mei 2014
Walter Sneujink,

Geachte Gulpen,

Bedankt voor het nemen van de moeite om uw mening te plaatsen over uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor het gedrag van onze werknemers. Wij verzekeren u dat hier aan gewerkt zal worden.

Met vriendelijke groet,

Joan Sastre Flexas

Directeur

Absoluut niet waar voor je geld.

Rens der Kinderen, 27-7-2013

Fergus Geminis is een van de slechtste (all-inclusive) hotels waar ik ben geweest als jeugdige.

In dit 2e jaar Mallorca (feestvakantie) zaten ik en mijn vrienden in Geminis. Er wordt van alles beloofd en de foto's zien er mooi uit, maar het hotel is 3 keer niks.

Ik ben absoluut geen slechte eter maar zelfs ik kreeg het eten niet weg. De manier van beveiligen slaat ook nergens op. als je vraagt om een sleutel van een bepaalde kamer krijg je deze gewoon. Als er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen wordt er bijna geen actie ondernomen.

Het personeel is chagrijnig, alleen de stagiaires zijn allemaal vriendelijk.

De ligging is oké. je moet een minuut of 5 lopen voor je op de strip bent. Wel is de ligging net in het duitse gedeelte, dus veel duitsers

Er wordt gezegd dat er wifi is, dat klopt. Er is namelijk alleen (gratis) wifi beneden in de lobby, die te sloom is.

Ga absoluut niet naar Geminis.

Gereisd met vrienden in juli 2013

R.E. Wiedenhof, 1-10-2007

Ligging van het hotel is gunstig t.o.v. strand en Palma. Personeel was niet erg vriendelijk. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Erg veel Duitsers, die je vaak uit je nachtrust hielden.De kamers waren erg gehorig. Aan animatie was er niets te beleven.

3 maal per week een DJ en dat was het.De bar ging om 24.00 uur dicht. Zwembad is erg klein en er zijn weinig ligstoelen beschikbaar.

We zijn in de periode 3-9-07 t/m 13-09-07 geweest.We zijn tot de conclusie gekomen, dat we dus nooit meer naar dit hotel teruggaan.

We zijn tot de

Kamers werden wel goed schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

D...., 26-8-2005

Hallo, ik ben in augustus 2005 naar mallorca geweest. Hotel geminis is een goed hotel. Het personeel is best vriendelijk, en als je het vraagt willen ze alles wel voor je doen. De kamers zijn schoon en netjes, elke morgen wordt je bed opgemaakt en krijg je schone handdoeken. Het bed slaapt lekker. Er is geen overbodige luxe, maar wel een tv, telefoon en ligbad. De ligging is zeer goed als je graag uit wilt in het nederlandse gedeelte (tussen ball. 2 en 3). Het eten is niet echt lekker, op dit punt is het dus een afrader (De toetjes waren echter wel heel lekker). Het zwembad was wel behoorlijk klein, hier hebben we dan ook geen gebruik van gemaakt want op het strand liggen is veel relaxer. Ik heb het goed naar mijn zin gehad in het hotel, op het eten na is het een aanrader als je niet zo veel luxe verlangt.
Gereisd anders in augustus 2005

denise, 19-7-2005

hotel Geminis is een redelijk goed hotel. het is gunstig gelegen. je bent zo op het strand.je zit tussen balnerio 2 en 3.de bus naar Palma stopt voor het hotel.het eten is zoals in alle andere hotels.de kamer zijn netjes en voorzien van airco.tevens is er een 24 uurs receptie waar ze engels en duits spreken.in het hotel bevinden zich voornamelijk duitsers.het zwembad is best klein.over het algemeen een goed hotel!
Gereisd anders in juli 2005

Kaatje, 16-8-2004

Hallo iedereen, wij zijn dus deze zomer ('04) naar Mallorca geweest. Hotel Geminis is een klein hotel met onvriendelijk personeel (behalve de poetsvrouwen) en super slecht eten! De kamer viel goed mee, het zwembad daarentegen was veel te klein met vuil water. Mallorca is een zeer mooi eiland en ik zal zeker nog wel eens terug gaan maar dan niet meer verblijven in hotel Geminis! Dus zeker geen aanrader!!!
Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel FERGUS Geminis*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Geminis in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Geminis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel FERGUS Geminis scoort een 5.41 uit 10 op basis van 10 reviews.