Appartement Biarritz ***

7,8

9 reviews over Appartement Biarritz in het Nederlands

Gweldige ligging

Laura, 6-7-2009

Een netjes appartement. Was erg rustig in de periode dat wij er waren (Meivakantie). Dus genoeg plek aan het zwembad.

Geweldige ligging midden aan de boulevard!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

Tonnie, 13-6-2007

Toen we voor de eerste keer in Biarritz kwamen, wisten we niet wat we zagen. Ik moest eerst schoonmaken, want dat was maar half gedaan. Er hadden kennelijk geen nette mensen in gehuisd vòòr ons en ik heb ook om nieuwe pannen gevraagd omdat alles onbruikbaar was, maar daarna werd alles keurig schoongemaakt en heb ik het heerlijk gehad. Ook de tweede keer heb ik genoten van het rustige zwembad en ik zou graag weer daar mijn vakantie houden. Het enige nadeel was de enorme herrie van Hotel Garonda vanaf half 6 in de ochtend, toen we een hoekappartement hadden.
    Gereisd anders in juni 2007

Johan Koops, 18-5-2007

Wij zijn twee keer naar dit appartement geweest. Voor de luxe hoef je het niet te doen. Het is een sober ingericht appartement, maar de ligging is super. Aan de boulevard en zee. Ben op veel plekken in de wereld geweest maar het uitzicht vanaf dit balkon is magistraal. Tevens is het gezellig en erg levendig. Een aanrader voor zee/strand liefhebbers
      Gereisd anders in mei 2007

N & R, 21-7-2006

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest en hebben er een hele fijne vakantie gehad. Het was voor ons een last minute en helemaal niet duur. De ligging is zeer gunstig, direct aan de boulevard. Vanaf het balkon een prachtig uitzicht over zee. Bij het zwembad was het altijd erg rustig, dat vonden wij wel heel prettig. Mooi strand en Playa de Palma is super gezellig!
        Gereisd anders in juli 2006

saskia, 2-9-2005

Ik ben hier in jul 2005 geweest, erg leuk appartement, en alle kamer hebben zeezicht. Direct aan zee, dus ideaal gelegen. Van horen en zeggen is het avondeten dat je kan bijboeken niet zo lekker. Verder vond ik de kamers netjes, elke dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken.
          Gereisd anders in september 2005

Hans en Marian, 29-4-2005

Zijn in mei 2003 hier 8 dagen geweest. Nog erg rustig. Het 2-kamer appartement zag er erg verzorgd uit. Vriendelijke mensen aan de receptie. Hebben er niet gegeten. De ligging is in 1 woord perfect. Als we weer gaan proberen we weer hier terecht te komen.
            Gereisd anders in april 2005

joop de klerk, 2-8-2004

voor de eerste keer in appartement gelogeerd daar ik met vrienden ging heel ergb tevreden had niet verwacht dit voor he betaalde bedrag te krijgen
              Gereisd anders in augustus 2004

tim, 19-6-2004

Mooie kamer met allemaal uitzicht op zee. Alleen de boulevard over en je bent op het strand. Wel een stukje lopen naar het 'Nederlandse gedeelte' en de watersporten, ongeveer 10 minuten. Veel levendigheid in de buurt.
                Gereisd anders in juni 2004

Rob, 16-10-2003

Wij zijn gisteren terug gekomen, en vonden dit een geweldig appartement, Elke dag schoonmaak, redelijke bedden en een schitterend uitzicht vanaf je balkon. Zwembad is niet echt bijzonder maar is te doen. We hebben er 2 keer gegeten en vonden het goed. Het personeel is ook erg vriendelijk.
                  Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Biarritz in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Biarritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Biarritz scoort een 7.78 uit 10 op basis van 9 reviews.