Aparthotel Ayron Park ***

Aparthotel Ayron Park
Ayron Park
7,8

187 reviews over Aparthotel Ayron Park in het Nederlands

Fantastisch!! We gaan zeker terug.

Eliza, 4-10-2017

Positief:

Ontzettend fijne en leuke hotel op Mallorca. We zijn hier geweest met onze dochter van 1 jaar en die heeft zich prima vermaakt in het hotel. Personeel was ontzettend lief en willen je met van alles helpen. Wij willen voornamelijk Juan en Naira (en de rest van het restaurant) personeel bedanken!

Het hotel is schoon, je kamer wordt elke dag schoongemaakt (we hadden een babybedje in de kamer (kamer ruim genoeg) en een waterkoker is geregeld door de receptie), het eten is elke dag wat anders, er zijn kinderstoeltjes te vinden in het restaurant en onze dochter kon prima zwemmen aan het begin van het zwembad (ongeveer 15 cm). Er is ook nog een ander klein badje, die ongeveer 65 cm diep is.

Op een paar minuten lopen vindt je een fantastische strand, wat langzaam dieper wordt, dus perfect voor kleine kinderen. Wij hebben in ieder geval genoten!

Aangezien we in september zijn geweest, hebben we niet veel last gehad van jongeren.

Negatief:

Er zijn een paar plekjes in de kamer die mogelijk iets beter schoongemaakt kunnen worden. Dit geldt voornamelijk voor de badkamer. Maar wij hadden hier niet echt problemen mee.

Kamer is gehorig, als er kabaal makende mensen zijn kun je hier wat last van hebben.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooi hotel , jammer van het eteni

Jack, 23-8-2017

Samen met mijn vriendin 9 dagen naar Mallorca geweest , erg genoten alleen bij aankomst was onze kamer "bezet" en vervolgens dat "de lichten het niet deden" gelukkig boden ze ons per direct een andere kamer aan (helaas tegen de wc's) maar wel Inc. 9 dagen gratis WiFi en een koelkast voor maar 30 euro 9 dagen.

Het eten was er belabberd, koud, vies en lelijk. Maar het ontbijt was goed te doen.

Prijs vond ik aan de hoge kant maar dat kwam deels door de late boeking van ons.. (eigen schuld)

Nog geen 100 meter en je kwam op de boulevard met een prachtig wit strand en tegen betaling (18 euro) een hele dag 2 ligbedden en een parasol (Mallorca style) ook kleine supermarkt aan de overkant van de straat met geweldig personeel.

Buiten het gebied van de jongeren die komen om te drinken maar niet ver vandaan, totaal geen last van gehad.

Ook genoeg activiteiten om te doen, gewoon bij de receptie vragen en je kreeg een berg informatie (relevante).

Kortweg een geweldige vakantie

Gereisd met partner in augustus 2017

Absoluut nooit meer

BP, 3-8-2017

Een echte afrader voor grotere reisgezelschappen. Wij verbleven met 12 personen bij Ayron park te mallorca. Bij het inchecken ging het gelijk al mis. Wij hadden vier keer een driepersoonskamer geboekt. Bij aankomst werden wij met 12 personen op 3 kamers geplaatst, dit is geen probleem als het vierpersoonskamers of appartementen zijn, dit waren echter twee- à driepersoonskamers. Het personeel dat bij de receptie werkt is zeer arrogant en minderwaardig tegen over ons geweest. Na de tweede avond stappen mochten vijf personen van ons gezelschap het hotel niet meer binnen, ze moesten op straat slapen (zeer onverantwoord!!!!!). Dit kwam doordat ze na hun mening te luidruchtig waren. De volgende dag moesten deze personen zich melden bij de manager. Deze manager liet ons 700 euro boete betalen voor de zogenoemde geluidsoverlastovertreding. Als we dit niet voldeden werden we uit het hotel gezet. Deze manager doet er alles aan om zoveel mogelijk geld afhandig te maken van haar gasten. tenslotte was de ligging van het hotel wel prima.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Ilja, 16-7-2017

Voor ons de perfecte ligging, 5 minuten naar het strand en naar het uitgaansgebied. Vlakbij ook een super grote supermarkt waar alles te vinden is. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en hielpen ons net zolang tot dat wij tevreden waren. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Simpel appartement op perfecte locatie

Bianca Huisman, 13-4-2017

- keuken om zelf te kunnen koken

-grote supermarkt op 200meter lopen

- vlak aan de drukke boulevard

- bedden lagen lekker

- personeel vriendelijk

- weinig keukenaccesoires

- eten in hotel was niet zo lekker

- zwembad aan de kleine kant

Gereisd met partner in september 2016

Mattijs Burger, 7-10-2015

Voor mij is het de 5e keer dat ik mag verblijven in hotel Ayron Park, na een wel overwegend oordeel van mijn partner die er al vele jaren komt. Ik heb mij tijdens mijn verblijf in Ayron helemaal gast gevoeld. Onze super kamer werd iedere dag top gecleand en voorzien van schone handdoeken. Personeel is uitermate gezellig en luistert naar je wensen. Spelen overal op in om het je zo gezellig mogelijk te maken. Hotel Ayron park is in een woord een super gezellig familiehotel waar je je echt helemaal thuis voelt en om dit en nog veel meer kom ik hier heel graag terug. Ik
Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig

Angela Willems, 5-10-2015

Hotel Ayron Park is een fijn rustig gelegen hotel maar toch vlakbij het strand.

Het hotel heeft mooie kamers en appartementen, een gezellige eetzaal met buitenterras, waar je heerlijk kunt genieten van spijs en drank.

Het hotel en tuin met zwembad (met prachtige palmbomen), zijn recent gerenoveerd.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een fantastische vakantie gehad.

Het is goed vertoeven in Hotel Ayron Park.

Lekker eten en drinken.

Het meest aan het zwembad gelegen heerlijk rustig.

Gereisd anders in oktober 2015

Byzondere en geweldige plek!

jollanda Willems, 2-10-2015

Een fantastisch, mooi modern gerenoveerd hotel, met super fijn, behulpzaam en gezellig personeel. De hoteleigenaar bevind zich vaak tussen de gasten en luisterde naar hun wensen en vult daar waar nodig is in!!! De kamers zijn schoon en comfortabel.met name de bungalows bij het zwembad, die wij de laatste 3 jaar hebben geboekt zijn Super!! Gezellige eetzaal waar je zowel binnen als buiten van je eten kan genieten. Het zwembad is heerlijk koel en zeer goed onderhouden zo ook de prachtig aangelegde tuin, met zijn mooie palmbomen en wat dacht je hoe die tuin er 's avonds verlicht eruit ziet. Bij je drankje wordt er automatisch n tapa, olijfje of chips bij geserveerd. Het hoort er bij Ayron park gewoon bij!!! Wat voor ons ook erg belangrijk is, is dat we niet meteen aan de boulevard liggen maar net een straat erachter, dus net lekker iets rustiger.

Wij zijn in een woord Top tevreden over alles en daarom komen wij en met ons tientallen volgers, er al meer dan 30 jaar!!!

Gereisd met vrienden in september 2015

Heerlijk genoten

Peter, 19-7-2015

De kamers waren zeer schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, eten was super ,zeer divers en lekker.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

lekker ontspannen

heijmans, 19-8-2014

ayron park plays de palma elelrenal
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ayron Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ayron Park in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ayron Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ayron Park scoort een 7.81 uit 10 op basis van 193 reviews.