Hotel Allsun Hotel Riviera Playa ***

Allsun Hotel Riviera Playa
8,5

6 reviews over Hotel Allsun Hotel Riviera Playa in het Nederlands

Marielle, 10-10-2017

Super hotel! Volledig gerenoveerd. Kamers waren heel erg netjes/nieuw en schoon! Qua eten wat minder uitgebreid maar daarentegen wel heel erg goed eten(boven verwachting) Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging is iets rustiger maar alles is per bus binnen 10 a 15 minuten te bereiken! Direct aan het strand. Ik zou zeker terugkeren naar dit hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Schitterende plek

Janna Weijer, 22-3-2013

Wij zijn er begin juni 2012 geweest, We gaan dit jaar als ons budget het toelaat wel weer naar dit hotel!! We hadden alleen ontbijt bij de prijs in begrepen. Ging wel!!. Voor mij is eten als het verder goed is , onbelangrijk, je kan overal goed en niet duur eten daar1
Gereisd met partner in januari 2013

Goed hotel

Jo en Willemijn, 31-5-2012

Wij zijn net terug van Mallorca, het hotel riviera is een prima hotel ,we hadden een gerenoveerde kamer ,dus ik weet niet hoe de rest van de kamers zijn.Wel miste ik een haardroger op de badkamer. Het eten was goed, buffet was groot genoeg om iedere dag iets anders op je bordje te leggen.Het ligt meteen op de boulevard , dus meteen aan het strand.Vriendelijk personeel,sommige ervaren dat anders, maar wees zelf ook vriendelijk,ze verdienen het. Wij zijn al wat ouder ,en met de jeugd heb ik geen probleem ,maar dit hotel zat met Duitse jongeren die zich als varkens gedroegen.Het personeel zei er niets van,zelf moest je er iets van zeggen en dat hielp wel voor eventjes.Heel jammer,wij gaan er niet terug ,maar voor jongeren is dit een fijn hotel.
Gereisd met partner in mei 2012

Wel redelijk

Liz ter Beek, 11-1-2010

Hotel Riviera Playa is een simpel hotel maar wel een perfecte ligging! Het zit er vooral vol met jongeren. En dan vooral Duitsers! Die kom je sowieso super veel tegen in Mallorca. Verder is het eten matig,maar dat kun je ook niet anders verwachten voor 3 sterren en due prijs. Het is ook niet smerig maar ik heb ook echt wel een paar dingen laten staan. De kamers hebben geen airco ,dat was wel een minpunt want onze kamer lag aan de voorkant (super mooi uitzicht,met zeezicht! dat dan weer wel) en de zon scheen er de hele tijd vol op. En je had alleen maar gordijnen die je dicht kon doen en een ventilator aan het plafond maar die helpt niks. De kussens zijn ook niet echt fijn maar daar wen je aan. Het word wel elke dag schoongemaakt. Verder moet je voor tv en kluisje bij betalen. Verder was het goed! Voor die prijs sowieso 630 euro hebben we ervoor betaald voor 1 week!
Gereisd met partner in januari 2010

Vooral leuk voor jongeren

Liz ter Beek, 27-7-2009

Hotel Riviera Playa in Playa de Palma is een simpel hotel maar wel een perfecte ligging! Ik ben net terug van het hotel en het zit er vooral vol met jongeren. En dan vooral Duitsers! Heel veel Duitsers. Die kom je sowieso super veel tegen in Mallorca. In het hotel zaten geen andere Nederlanders,alleen maar Duitsers. Verder is het eten matig,maar dat kun je ook niet anders verwachten voor 3 sterren en due prijs. Het is ook niet smerig maar ik heb ook echt wel een paar dingen laten staan. De kamers hebben geen airco ,dat was wel een minpunt want onze kamer lag aan de voorkant (super mooi uitzicht,met zeezicht! dat dan weer wel) en de zon scheen er de hele tijd vol op. En je had alleen maar gordijnen die je dicht kon doen en een ventilator aan het plafond maar die helpt niks. De douche is ook niet echt fijn en de kussens ook niet maar daar wen je aan. Het word wel elke dag schoongemaakt. Verder moet je voor tv en kluisje bij betalen. De service vond ik ook matig. Verder was het goed!
Gereisd met partner in juli 2009

Piet en Ria op het Veld., 22-5-2007

Wij zijn van 6 mei t/m 13mei in hotel Riviera geweest een zeer goed all in hotel eten was voor een 3 sterren hotel goed.vriendelijke medewerkers zeer goede ligging aan de zee. elke dag schoonmaak hotel was groots gerenoveerd nieuw groot terras en lig plaatsen aan het zwembad voor de prijs zeker een aanrader.
Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Allsun Hotel Riviera Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Riviera Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Riviera Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Riviera Playa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 7 reviews.